Miłość jest trudną częścią naszego życia..
witam.
sprowadzi³em rovera 600. 2.0 diesel. Wszystko ³adnie piêknie ale co¶ mi siê porobi³o z turbin±.
Problem polega na tym ¿e niema p³ynnego przej¶cia na wy¿sze obroty. Konkretnie chodzi o moment w³±czenia turbiny, czyli tak ko³o 1800 rpm jest szarpniêcie i dopiero potem ci±gnie.
I tak za ka¿dym razem, jak zejde poni¿ej 1800rpm i dodaje gazu to przy tych obrotach niema p³ynnego przej¶cia tylko znów szarpniêcie, raz mocne, raz s³absze ale jest.
Jecha³em w trasie i po d³u¿szym kawa³ku, jakie¶ 80km to ju¿ nawet przy tym przejsciu 1800rpm miga³a mi kontrolka na tablicy, wydaje mi siê ¿e od turbiny.
Teraz nim nie je¿d¿ê wiêc niekoniecznie mi siê spieszy ¿eby zrobiæ ale z drugiej strony wypada³o by to zrobiæ ¿eby dobrze sprzedaæ ;-)
prosi³bym o radê co to moze byæ.
pozdrawiam
Cholera ¿ebym choæ wiedzia³ czyj jest ten silnik w ¶rodku. Ale nic to.
Potrzeba dwóch osób.
jedna odpala i naciska na gaz, druga obserwuje ruch cieg³a zaworu obej¶ciowego turbiny, po gwa³townym dodaniu gazu powinna p³ynnie siê poruszaæ.
Ponadto tym ustrojstwem w dieslach steruje elektrozawór który prze³acza podci¶nienie powsta³e w vacu-pompie. I tam trzeba najczêsciej szukac usterki.
Wywala siê pompka, ale to czuc na pedale hamulca. Czêsciej jest uszkodzony przewód podci¶nieniowy, lub tez którys zawór zwrotny. to proste przeba obejrzec wszystkie podcisnienia.
silnik tam jest mój :P:D
no ale tak ku woli ¶cis³o¶ci to no hmm...diesel...patrze w dowód i di jest napisane :)
98 rok je¶li co¶ pomo¿e :)
no ale ju¿ po robocie i mechanik powiedzia³ ¿e by³ to zawór. pewnie zwrotny, co¶ pod³uba³ 40z³ wzi±³ i jak inny samochód ;-)
to teraz pozostaje tylko sprzedac ;-)
pozdrawiam
i dziekuje!!
Kurde to ja przynajmniej stówe biorê :D
Ale to taki prywatny fachowiec ;-)
Zawsze do niego odstawiam auta wiêc jak za du¿o roboty niema to i niedu¿o kasy L)
pozatym u mnie zadupie cholerne a u ciebie wielki miasto :P
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl