Miłość jest trudną częścią naszego życia..
tracê moc przy a4 ,podczas jazdy przekrêcam kluczykiem i wtedy znowu ci±gnie i tak co jaki¶ czas
na 90% jest to wina przeplywomierza
przep³ywomierz jest ok
jaki tam jest silnik. Je¿eli bazowe 90 konne tdi to nie mam specjalnie pomys³u. Je¶li to który¶ z tych mocniejszych, to mog± siê zawieszaæ zmienne ³opatki w turbinie, lub co¶ z intercoolem jest nie w porz±dku. A mo¿e ju¿ pompowtryski na wykoñczeniu :?:
110 koni tdi ³opatki czyszczone
No to u mnie keine Ahnung. Ja bym ju¿ wola³ znale¼æ jaki¶ serwis ze specjalizacj± w dieslach i zap³aciæ, bo nic mi nie przychodzi na my¶l. Ew. mo¿e co¶ z intercoolerem. Mo¿e jakie¶ przewody siê zsunê³y?
Notlauf, silnik przechodzi w stan awaryjny po prze³adowaniu turbiny. Po ponownym uruchomieniu na chwilê bêdzie OK. Problem tkwi tylko po stronie sterowania turbiny. Prawdopodobnie zawór steruj±cy ci¶nieniem do³adowania jest do wymiany, albo jego po³±czenia podlegaj± kontroli.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl