Modyfikacje silników i designu stopniowo obejmuj± kolejne wersje Porsche 911, teraz przysz³a kolej na odmiany z napêdem na cztery ko³a. Porsche 911 Carrera 4 i Carrera 4S wyposa¿one s± w nowy elektronicznie sterowany napêd na cztery ko³a, który zast±pi dotychczasowe rozwi±zanie z miêdzyosiowym sprzêg³em tarczowym. Standardem jest równie¿ tylny dyferencja³ o zwiêkszonym tarciu. System napêdu przygotowano dla 911 Turbo, teraz trafia on do cenowo dostêpniejszych wersji. Silniki 3,6 l (Carrera 4, 254 kW/345 KM) i 3,8 l (Carrera 4S, 283 kW/385 KM) cechuje bezpo¶redni wtrysk paliwa, wy¿sza moc i ni¿sze zu¿ycie paliwa. Tradycyjn± automatyczn± przek³adniê Tiptronic S z przemiennikiem hydrodynamicznym zast±pi³a nowa 2-sprzêg³owa przek³adnia PDK (Porsche Doppelkupplungsgetriebe), która zmniejszy³a zu¿ycie paliwa i poprawi³a dynamiczne w³a¶ciwo¶ci auta. Standardem dla dziewiêæsetjedenastek z napêdem na cztery ko³a pozostaje 6-stopniowa manualna skrzynia biegów. Zmiany stylistyki odpowiadaj± niedawno przedstawionym wersjom z napêdem jednej osi. Seryjne lampy ksenonowe dope³niono o diodowe lampy do ¶wiecenia w dzieñ, z ty³u pojawi³y siê diodowe lampy zespolone. Nowo¶ci± dla marki Porsche jest instalacja reflektorów o¶wietlaj±cych zakrêt. Ty³ odmian Carrera 4 i Carrera 4S równie¿ po faceliftingu pozostaje o 44 mm szerszy od wersji z napêdem na tyln± o¶. Sprzeda¿ rozpocznie siê 25 pa¼dziernika 2008. Cena Porsche 911 Carrera 4 wyniesie na rynku niemieckim 89 577 euro, Carrera 4S i Carrera 4 Cabriolet kosztuj± 100 525 euro, a Carrera 4S Cabriolet dostêpna bêdzie w cenie 111 473 euro. http://www.roadlook.pl/img/galleries/po9110_4863d2652fa8a.jpg http://www.roadlook.pl/img/galleries/po9150_4863d265419f1.jpg ¬ród³o: http://www.roadlook.pl/skins/2006b/img/logo.gif