Miłość jest trudną częścią naszego życia..
[color=darkblue]Cze¶æ.. od jakiego¶ czasu Bardzo spodoba³ mi siê taki jeden stary samochód.. a jest nim Porsche 944 turbo z 1987roku..
Jestem stosunkowo m³ody (22lata) ale jako¶ mam sentyment do samochodów "starej daty".
Zacz±³em sk³adaæ pieni±dze na ten samochód, ale tak siê zastanawiam, czy czasem nie pcham siê w paszczê LWA.. no bo wiadomo silnik to On ma.. i to spory.. 2,5l. wiêc napiæ siê pewnie lubi.. auto jest coprawda "starawe", bo (w przedziale).. 1987r.-1989r. Nie wiem wiêc czy zdo³am go utrzymaæ..
I tutaj Moje pytanie do Pañstwa !! :D
Czy to piêkne auto czêsto siê psuje.. czy jest k³opot z ewentualnymi czê¶ciami.. no i ogólnie czy to cudo jest godne polecenia..??
Pozdrawiam i z góry dziêkujê za posty 8)
napewno mo¿na poleciæ ale je¶li masz pieni±dze, sporo pieniedzy.
Tu wszystko musisz robiæ na czas, tu gazu niepowinno siê wrzuacaæ, tu musisz kupowaæ dobre czê¶ci.
Niejest tani napewno..
Jak staæ ciê na Porsche, to choæby by³o awaryjne to i na czê¶ci kasê trzeba mieæ. Jak nie, to lepiej sobie odpu¶æ.
zobacz tutaj i zagadaj z wlascicielem. Fakt ze ma 924, ale chyba niewiele sie rozni od 944
Proponuje PORSCHE 924 poniewa¿ ma dwulitrowy silnik AUDI, wiêc nie bêdzie problemu z czê¶ciami do silnika, ten 2.5l Turbo z 944 to Bokser i nie wiem czy te¿ nie wywodzi siê z volkswagena ale nie jestem pewien i nie chce siê wypowiadaæ na temat tego silnika wiem ¿e w 924 jest dobry silnik i ja bym poleca³. wiem ¿e parê lat temu ( tak oko³o 15) te PORSCHAKI (924) je¼dzi³y w rajdach i sprawowa³y siê dobrze modelu 944 dobrze nie znam, ale poleca³bym 924 jako dobry samochód mo¿e trochê brzydszy ale i tak bym go poleca³ chyba bardziej od 944.
No tak Ja doskonale wiem, ¿e to Porsche.. i dobrze wiem, ¿e tutaj nie ma przelewek i nie bêdê móg³ serwowaæ mu jakich¶ tandetnych czê¶ci.. 924 jest oki,ale... no w³a¶nie jest to ALE.. nie chcê mieæ porsche z silnikiem Audi.. chcê mieæ Porsche.. :D Ja wiem, ¿e utrzymanie nie bêdzie proste, ale mam plan kupienia Porsche 944 w "¶rednim" stanie i od podszewki go odremontowaæ.. w³o¿yæ jasn± skórzan± tapicerkê i uczyniæ Go o niebo piêkniejszym od niejednej nowej super wypasionej ¶cigawki.. to bêdzie auto z dusz±.. A Ja siê oto postaram.. :D
Sprawdzi³em i wiem ¿e ten silnik to "pó³" silnika V8 od 928,
masz tu dane techniczne
Dane techniczne modelu 944 Turbo z 1989 roku
Silnik
Typ
Czterocylindrowy, rzêdowy, ch³odzony ciecz±, umieszczony z przodu
Pojemno¶æ skokowa
2479 cm3
¦rednica cylindra
100,1 mm
Skok t³oka
79,0 mm
Moc
184 kW (247 KM) przy 5800 obr./min
Rozrz±d
SOHC, 2 zawory na cylinder
Zasilanie
Wtrysk paliwa typu Bosch LE Jetronic
Stopieñ sprê¿ania
8,0:1
Przeniesienie napêdu
Typ
Transaxle
Skrzynia biegów
Manualna
Liczba biegów
5
Nadwozie
Typ
Samono¶ne, 2-drzwiowe, 4-miejscowe
Podwozie
Zawieszenie przednie
Kolumny teleskopowe z górnymi sprê¿ynami (McPherson), wahacze poprzeczne, stabilizator
Zawieszenie tylne
Poprzeczne dr±¿ki skrêtne w os³onie rurowej, do której umocowane s± wahacze sko¶ne, amortyzatory teleskopowe, stabilizator
Hamulce
Tarczowe z 4-t³oczkowymi zaciskami ze stopów lekkich, wewnêtrznie wentylowane tarcze, ABS
Wymiary i masy
D³ugo¶æ
4230 mm
Szeroko¶æ
1735 mm
Wysoko¶æ
1275 mm
Masa w³asna
1400 kg
Rozstaw osi
2400 mm
Rozstaw kó³ przód/ty³
1478/1450 mm
Objêto¶æ baga¿nika
250 l
Pojemno¶æ zbiornika paliwa
80 l
Osi±gi,
zu¿ycie paliwa
Przyspieszenie
0-100 km/h
5,7 s
Prêdko¶æ maksymalna
260 km/h
Zu¿ycie paliwa
przy 90 km/h
7,4 l/100 km
Zu¿ycie paliwa
przy 120 km/h
9,3 l/100 km
Zu¿ycie paliwa
w cyklu miejskim
13,3 l/100 km
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl