Fiat Marea 2.0 20V HLX.Co sadzicie o tym aucie 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

Witam chcia³ by dowiedziec sie cos wiecej odnosnie Fiat Marea 2.0 20V HLX.Jestem zainteresowany tym autem.Co powiecie odnosnie ceny,wygladu,spalania,dynamiki silnika,blacharki,zawieszszenia(ogólnie mówiac ca³ego samochodu) Pozdrawiam http://italpolcar.pl...o=mobile&id=119



cze¶æ wiadomo jest to fiat ( oczym ¶wiadczy ju¿ sama cena!!!) , przy tym przebiegu auto w ¶rodku bêdzie g³o¶ne (spasowanie plastików) , napewno te¿ trzba bêdzie pomy¶leæ o zawieszeniu (które do najlepszych nie nale¿y) , co do blacharki to wiadomo , fitki lubi± rdze (i ona je :D ) jednak ka¿dy egzempalarz jest inny i powinnien zostaæ ogl±dniêty. Spalanie silnika bêdzie siê mie¶ci³o w granicach 8-10 litrów trasa i 12-14 litrów miasto (oczywi¶cie wszystko zale¿y od stopy kierowcy :D ) powiem szcze¿e , jedyne co mnie do tego modelu (auta) przekonuje to jest rocznik/cena choæ z drugiej strony to fiat :roll: no i jescze op³aty , z wgnieceniem na zderzaku mo¿na ¿yæ :D pozdrawiam

Szuka³em juz audi 80B4 w dobrym stanie lipa,golfa 3 rdzewiaki.A tu mam rocznik/cena dobra ocynk jakis nawet którego w golfie 3 nie ma.

ja powiem tak: golf moze i nie jest cynkowany ale jesli nie byl bity(maloprawdopodobne!) to napewno blacha bedzie w lepszym stanie niz w fiacie! no ale enywere..kupujac fiata zwroc uwage na : -zawieszenie - lubia padac tuleje metalowe gumowe -plastiki w srodku- mierna jakosc, latwo sie rysuja, pekaja itp -elementy gumowe wnetrza i zewnetrza :-) - guma w fiatach jest tez jakas kiepska i szybko pod wplywem slonca/temperatury peka, robi sie klejaca, a czasem wyglada jak spalona(np.klamki) -zamki- szczegolnie jak jest centralny i zadko sie uzywa kluczyka to zamki szybko sie zapiekaja i wtedy tylko wymiana -instalacja elektryczna- szczegolnie wtyczki,zlaczki i alternator- alternatory w fiatach to pieta achillesowa- aluminiowe odlewy bardzo cienkie i ze stopu podatnego na utlenianie- efekt jest taki ze czesto peka obudowa i wtedy tylko wymiana calego alternatora, uzwojenia tez kiepskiej jakosci i dosc czesto pada stojan. -blacharka- szczegolnie progi w tylnej czesci- fiat w niektorcyh rocznikach stosowal wygluszenie w postaci gabki-no a jak juz gabka nasiakla wilgocia to mamy idealna pozywke dla korozji ;/ oprocz tego przedewszystkim sprawdz czy nie byl bity! bo z mechanika zawsze mozna zrobic a z rdzewiejaca i krzywa buda jzu nie bardzo ;/



marcys.Mowa o starszych autach..W golfie nie masz nic poza nazwa.Blacharka to talna klapa w porównaniu z 2 czy nawet astra 1.Po 2 niech ktos znajdzie golfa z 1994 który nie mia³ kreconego przebiegu.Wiekszosc ma 16000-18000(oczywiscie jezdzone przez starsza pania lub pana z udokumentowanym przebiegiem >za 10 euro kupionym<).Tylko ze na ten rocznik 23000-25000 to norma.
golf moze i nie jest cynkowany ale jesli nie byl bity(maloprawdopodobne!) . 1/2 sprowadzonych do poski by³a jak to nazwa³es bita,lub tez oprana..I tu,w cenie golfa mozemy kupic o wiele bogatszego fiata.ABS,poduszki,elektryczne szyby i lusterka,ewentualnie klima.Czy nie liczy sie komfort jazdy,a nie siedzenie w aucie w którym mozna dostac garba z powodu naszego nastawienia ze golfy,czy audi sa lepsze(najlepsze) w porównaniu od innych aut


marcys.Mowa o starszych autach..W golfie nie masz nic poza nazwa.Blacharka to talna klapa w porównaniu z 2 czy nawet astra 1.Po 2 niech ktos znajdzie golfa z 1994 który nie mia³ kreconego przebiegu.Wiekszosc ma 16000-18000(oczywiscie jezdzone przez starsza pania lub pana z udokumentowanym przebiegiem >za 10 euro kupionym<).Tylko ze na ten rocznik 23000-25000 to norma. ja o golfie nie mówie , za te pieni±dze te¿ bym o nim nie my¶la³ :D Generalnie jest tak ¿e jak co¶ ma³o kosztuje to jest i ma³o wart , dlatego ja odradzam fiata ( oczywi¶cie jest to tylko moje zdanie ) :D


Generalnie jest tak ¿e jak co¶ ma³o kosztuje to jest i ma³o wart , dlatego ja odradzam fiata .Wiec co poleca³ bys??. Powiesz ze lepszy ford,on tez
ma³o kosztuje to jest i ma³o wart tak wynika z twojej logiki. Te opcje odpadaja AUDI A4,W polo,renault laguna-19,astra 1,mercedes 124, Wiec co??


Powiesz ze lepszy ford,on tez v-ride napisa³/a:ma³o kosztuje to jest i ma³o wart tak wynika z twojej logiki. co¶ w tym jest , jednak nie chodi mi o producenta a o konkretny model i jego cenê. A wiadomo i¿ ka¿dy kupuje auto na miarê swoich potrzeb i portfela (gdyby nie to te¿ bym A6 ¶miga³ :D ) A z drugiej strony to ford taki tani nie jest (do koñca) :D
Te opcje odpadaja AUDI A4 dlaczego odpada (pomijaj±c cenê)

[quote="megastars"]marcys.Mowa o starszych autach..W golfie ...Blacharka to talna klapa w porównaniu z 2 czy nawet astra 1.Po 2 niech ktos znajdzie golfa z 1994 no ale ja przeciez mowie o starszych! niechce tu mowic ktory jest lepszy, ktory gorszy bo na to wiele spraw sie sklada! jedno jest pewne - jesli auto nie bylo bite to i rdza predko go nie zje! co do przebiegow to faktycznie - kupic golfa z lat 90, a do tego jeszcze diesla z przebiegiem 160kkm to cud! moj z 91 mial ok.700kkm, znajomy jakies pol roku temu kupil golfa II, 1,8 i przebiegu mial 350kkm..no zo taki kraj, ale z drugiej strony u nas nie kupuje sie auta nawet starszego a zadbanego! u nas liczy sie rok i przebieg licznikowy a nie rzeczywisty(stad te wszystkie przebiegi 140-150kkm ;/ >. 1/2 sprowadzonych do poski by³a jak to nazwa³es bita,lub tez oprana.. tu masz duzo racji! ale wg mnie jakies 85-90% samochodow sprowadzonych przez handlarzy to mniejsze lub wieksze ladnie odpicowane ³upinki.. >I tu,w cenie golfa mozemy kupic o wiele bogatszego fiata.ABS,poduszki,elektryczne szyby i lusterka,ewentualnie klima. no tu tez masz racje! w VW placi sie za znaczek, ale placi sie tez za tania eksploatacje i wzorowa dostepnosc czesci(nowych,uzywanych,oryginalow,podrobek w smiesznych cenach!), coz.. wyposazenie mamy praktycznie zerowe, ale da sie tym jezdzic! Ja tu wcale nie chce mowic ze golf jest The best ,a fiat juz niekoniecznie! kazde ma swoje zalety i wady. [size=9:][ Dodano: 31-01-2008, 7:50 ][/size:]

Generalnie jest tak ¿e jak co¶ ma³o kosztuje to jest i ma³o wart , dlatego ja odradzam fiata .Wiec co poleca³ bys??.Powiesz ze lepszy ford,on tez
ma³o kosztuje to jest i ma³o wart tak wynika z twojej logiki.Te opcje odpadaja AUDI A4,W polo,renault laguna-19,astra 1,mercedes 124,Wiec co??
hehe...polecam jakiegos amerykanca :-) w podstawowej wersja masz wszystko, raczej nie rdzewieja, rok w miare mlody, cena samochodu przystepna :-)


Te opcje odpadaja AUDI A4 dlaczego odpada Audi A4 odpadla ze wzgledu na zawieszszenie,wielowachaczowe aluminiowe(cena 1szt w granicach 2 tys)oczywiscie jesli padnie ci przód jedna strona,2 tez musisz wymienic.I masz 4 tysiaczki za wymiane przedniego lub tylnego zawieszszenia.
(pomijaj±c cenê) Cena auta nie jest tak straszna w porównaniu do jego podzespo³ów.Zawieszszenie 8 tys pln To mnie przeraza.
hehe...polecam jakiegos amerykanca :-) w podstawowej wersja masz wszystko, raczej nie rdzewieja, rok w miare mlody, cena samochodu przystepna :-) Prawie wszystko sie zgada poza tym ze na naszej benzynie silniczki sie psuja a spalanie jest srednio o 20% wieksze w porównaniu do innych aut identycznej pojemnosc.Przerabia³em ten temat
u nas nie kupuje sie auta nawet starszego a zadbanego! u nas liczy sie rok i przebieg licznikowy a nie rzeczywisty(stad te wszystkie przebiegi 140-150kkm ;/ Wiekszosc osób tak do tego podchodzi.Dla mnie rocznik nie ma tak wielkiego znaczenia,lecz stan samochodu.Mozna miec auto po 230tys w pore wszystko wymienione,i jego stan bedzie o wiele lepszy od 2 które ma 160 tys(i w³asciciela zwracajacego tylko uwage czy w baku nie robi sie zbys pusto)


A4 odpadla ze wzgledu na zawieszszenie,wielowachaczowe aluminiowe(cena 1szt w granicach 2 tys)oczywiscie jesli padnie ci przód jedna strona,2 tez musisz wymienic.I masz 4 tysiaczki komplet z wymiana 2,5 tysiaca. w polsce srednio co okolo 40-50 tysiecy km.
Zawieszszenie 8 tys pln To mnie przeraza. no mnie tez, tymbardziej ze przed chwila pisales o 4 a to i tak za duzo...
lub tylnego zawieszszenia. z tylu jest bezawaryjna belka


komplet z wymiana 2,5 tysiaca. w polsce srednio co okolo 40-50 tysiecy km. w tej chwili nawet ju¿ mniej, ja p³aci³em 2200z³ za przód, niema tragedi, je¼dzi siê potem d³ugo i komfortowo, zreszt± jak dbasz to nie musisz robiæ ca³ego na raz.
z tylu jest bezawaryjna belka na tle niema roboty, podsumowuj±c czy masz auto gdzie przod musisz w³ozyc 2k czy po 1k na ty³ i przod to jeden h** :D

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl