S³ynna marka powoli siê odradza i przygotowuje do ataku na klientów marz±cych o zwrotnym roadsterze. W zak³adach w Longbridge rozpoczyna siê produkcja modelu TF LE500. MG TF LE500 nie jest ¿adn± nowo¶ci± na rynku ¶wiatowym. Chodzi o odrodzenie modelu MG TF z roku 2002, który by³ praktycznie tylko zmodernizowanym MG F z roku 1995. Jednak wbrew wiekowo¶ci konstrukcji ma³y roadster potwierdza, ¿e samochody sportowe starzej± siê wolniej ni¿ zwyk³y samochód osobowy. Jedyny przedstawiciel brytyjskiej marki MG ma dwumiejscowe nadwozie typu roadster o d³ugo¶ci 3943 mm z rozstawem osi 2375 mm. Przed tyln± osi± zamontowano benzynowy 4-cylindrowy silnik o pojemno¶ci 1,8 l (99 kW/135 KM przy 6750 obr./min; 165 Nm przy 5000 obr./min). W wyposa¿eniu standardowym znajdziemy twardy zdejmowany dach typu hard top w kolorze nadwozia, ABS, EBD, automatyczn± klimatyzacjê, radio z odtwarzaczem CD, skórzan± kierownicê i 16-calowe ko³a ze stopów lekkich. Gwarancja na MG TF LE500 wynosi trzy lata lub przebieg 60 000 mili (96 000 km). Jak wskazuje przydomek LE500 chodzi o seriê startow± licz±c± 500 egzemplarzy, które oznaczone bêd± plakietk± z numerem porz±dkowym. Do salonów sprzeda¿y pierwsze samochody z Longbridge trafi± po koniec tego roku w cenie od 16 399 funtów netto. http://www.roadlook.pl/img/galleries/mgtf10_48722b6277204.jpg http://www.roadlook.pl/img/galleries/mgtf21_48722b627dab9.jpg ¬ród³o: http://www.roadlook.pl/skins/2006b/img/logo.gif