Miłość jest trudną częścią naszego życia..
Wiêc tak:
Szukamy wózka na leasing. Dywagacje trwaj± ju¿ od dwóch lat, zaraz po zakupie passata :D. Mia³o byæ legacy diesel, ale kurs euro zwariowa³ i gówniany lega¶ 180 kaflonów kosztuje a na dodatek kurs jest liczony po taryfie z dnia odbioru <lol89>. Wiêc mo¿na by³o sie nie¼le wpakowaæ i wtopiæ 10k zaliczki jak kto¶ bra³ pare miechów wstecz. Lega¶ ogó³em by³ zajebisty, ale wnêtrze to ju¿ straszny plastik. Odpad³ na dzieñ dzisiejszy. Honda accord, jest nawet zajebista ale brzydka jak noc. Tak jak w subaraku diesel nie ma automata wiêc du¿y minus, który sub nadrabia³ zdecydowanie przeniesieniem napêdu, i prowadzeniem po koleinach uwaga na 17" to naprawde rewelacja. Wiêc accord te¿ jakby odpd³.
Mazda 6 nawet fajna na papierze z 185hp dieslem ale jak wsiad³em do wnêtrza to dosta³em klaustrofobii. Nie ma gdzie ³okci po³o¿yæ, czo³o na szybie i suficie naraz. Masakra.
Poszli¶my do fa³weja obaczyæ passata variant którego obecny model przyprawia mnie o wymioty, ale có¿ ekonomia rz±dzi siê swoimi prawami. Za sensown± konfiguracjê z jak±¶tam promocj± 9k furka kosztowa³a 110k a w wakacje promo ju¿ nie bêdzie wiêc ze 120. 2 lata temu na 138 nas podliczyli :D.
Ale ale gwó¼d¼ programu sta³ na szo³rum florze passat cc. I obczajamy i nagle przekona³êm tate, ¿e 4ro miejscowa limuzyna bêdzie dla nas odpowiedniejsza ni¿ kombi 5osobowe. Chyba powinienem zacz±æ sprzedawaæ fundusze inwestycyjne :). 1.8 tsi na kompresorze z 7bieg dsg ma 8.6 do setki wiêc jak obecny passat. Mo¿e jaki¶ chip skromny by siê do³o¿y³o i jazda by³aby ju¿ s³uszna. Teraz co do wyposa¿enia. Pakiet xenon+nawigacja 7"dotykowa za jakie¶ 10k w pakiecie kosztuje ale nawigacja jest nam na ch** potrzebna jak garmina zajebiaszczego za k sie kupi a pozatym mam w komórce. Czy ksenony s± potrzebne? W sumie nie widzê uzasadnienia bo wcale nie s± tyle lepsze ¿eby warto by³o 6k za nie p³aciæ. W zasadzie ró¿nica w o¶wietleniu jest marginalna jak dla mnie.
Wolê skórke zamiast tego badziewia. Tylko jako, ¿e jestem melomanem ciekaw jestem jak fabryczne radio daje rade, co mo¿na z nim zrobiæ. Ale to ju¿ mój problem.
Czyli generalnie wybór jest dokonany, powiedzcie mi czy jakiej¶ furki na rynku nie pomin±³em ople fordy i aut tylnonapêdowych proszê nie proponowaæ, tylko zachowaæ dla siebie.
Aha za konfiguracjê wychodzi 126-132k zale¿y co siê zamówi do tego jeszcze trzeba bêdzie siê potargowaæ, i kupiæ alarm. Orientuje siê kto¶ ile kosztuje ac dla takiego nowego paska? Jak to jest jakie¶ 10k za rok to o zgrozo :O. Leasing bêdzie 4roletni, wiêc mercedesy i fordy do jego koñca zd±¿y³yby ju¿ zerdzewieæ i przestaæ rok w serwisie.
pozdro i yo, czekam na odpowiedzi
Ksenony docenia siê poza terenem zabudowanym. Dodatkowo do¶wietlanie zakrêtów jest fajne, ale fakt 6 kafli to za du¿o...
wiêc mercedesy i fordy do jego koñca zd±¿y³yby ju¿ zerdzewieæ i przestaæ rok w serwisie. taaa, wybacz, ale masz mylne pojêcie o Fordzie.
A4? Superb? Volvo?
@misiek pisze co widzê i s³yszê.
A4 porównujesz do passata cc hehe? Do a4 to mój tata nawet wsi±¶æ nie mo¿e, bo fotel jest za s³upkiem do¶æ daleko, wiêc wali tylko plecami w s³upek(wysoki i zbudowany jest). Volvo nie maj± chyba zbyt dobrej opinii ogó³em. Wujek ma jak±¶ du¿± limuzynê na dieslu 5garowym, fajnie chodzi wszystko fajnie, ale za tê kwotê sama bieda.
Superb to ja sam nie wiem co o nim powiedzieæ - jako¶ mnie nie poci±ga, poza tym to skoda :)
Co do ksenonów to jest dok³adnie tak jak Maciej mówi - droga jest jaka¶ taka szara, ¿ó³te ¶wiat³o lepiej od asfaltu siê odbija w oczy. Do¶wietlania zakrêtów jeszcze nie mia³em przyjemno¶ci u¿ywaæ, ale mo¿e zamiast ksenonów warto kupiæ chyba za jakie¶ 1,5k przeciwmg³owe do¶wietlaj±ce zakrêty? Albo nie braæ ksenonów tylko same spryskiwacze i tu dalej nie wiem jak to dzia³a lampy fabryczne ksenonowe maj± te wszystkie modu³y od sterowania poziomowania itd w sobie wbudowane? Jak podmieniê lampy na ksenonowe ty wsio bêdzie dzia³aæ bez jakiego¶ programowania i kabelkologii? np to s± chyba ksenony
http://allegro.pl/it...nne_czesci.html
te przetwornice tak by sugerowa³y. BTW to s± oryginalne vw? trudno mi jest sobie wyobraziæ, ¿e chiñczyki ju¿ by robi³y zamienniki ale...
Swoj± drog± Maciej dziêki za przyk³ad, zapowiada siê fajnie z tym ubezpieczeniem. Wiadomo, trzeba jeszcze jazdê próbn± ogarn±æ.
Co do audio to ju¿ temat przegrzeba³em, troche lipa jest. Dynaudio z salonu napewno nie we¼miemy bo chyba ko³o 13k krzycz± razem z nawigacj± lol. Za to na allegro za grosze s±, bez wi±zek ale za 1300 lol
http://allegro.pl/se...io&category=709
Jako¶ bym ogarn±³ pewnie pod³±czenie, ale jeszcze musia³bym rozkminiæ, czy idzie do rcd310 to pod³±czyæ. A jak nie to same g³o¶niki bez wzmacniacza bym wstawi³, bo jak wiadomo najwa¿niejszym elementem toru audio s± w³a¶nie g³o¶niki. Wzmacniacze w wiêkszo¶ci graj± podobnie, mo¿e bêdzie mieæ ni¿sz± moc, ale ja tam g³o¶no nie s³ucham (przy rodzicach :D)
W sumie to decyzja ju¿ podjêta. Jak mówiê - jazda próbna obowi±zkowa, a w wakacje trzeba siê bêdzie potargowaæ i ura.
BTW obczajcie to
http://allegro.pl/it...c_2008_ahc.html
W salonie 10k za te skóry :roll: coprawda te nie maj± poduszek, ale chyba zbyt wielk± filozofi± nie jest prze³o¿yæ z jednych do drugich. No i widaæ, ¿e tapicer powinien trochê naci±gn±æ skórki bo przy demonta¿u poduszek trochê im siê pofa³dowa³y.
Generalnie spoko sie pisze o takim przek³±daniu foteli i lamp, ale to trochê g³upio by wygl±da³o - nowy samochód i jakie¶ kombinacje alpejskie. Ale zawsze po tym manewrze zosta³yby np fabryczne lampy i fotele - na sprzeda¿ a do tego wysz³oby taniej jak w salonie.
Maciej orientujesz siê w tych ksenonach?
@misiek pisze co widzê i s³yszê. Proponujê sprawdziæ a nie s³uchaæ, czytaæ. Mondeo MKIV nie jest awaryjne... a 175-konny silnik poezja :)
Do¶wietlania zakrêtów jeszcze nie mia³em przyjemno¶ci u¿ywaæ, ale mo¿e zamiast ksenonów warto kupiæ chyba za jakie¶ 1,5k przeciwmg³owe do¶wietlaj±ce zakrêty? znacznie gorzej to dzia³a ni¿ wbudowane na poziomie ¶wiate³ mijania.
i tu dalej nie wiem jak to dzia³a lampy fabryczne ksenonowe maj± te wszystkie modu³y od sterowania poziomowania itd w sobie wbudowane? tak.
Jak podmieniê lampy na ksenonowe ty wsio bêdzie dzia³aæ bez jakiego¶ programowania i kabelkologii? poizomowanie musisz mieæ, a halogenowe auotmatycznego poziomowania nie maj± :)
A to poziomowanie nie jest te¿ w lampach ksenonowych wbudowane?
A to poziomowanie nie jest te¿ w lampach ksenonowych wbudowane? w tych ca³ych kompletach powinno byæ, bo to "rusza siê" ca³e ¼ród³o ¶wiat³a... Np w Hondzie Civic ruchome jest odb³y¶nik, bo tam jest specjalna ¿arówka, a nie ca³y system wy³adowczy jak w VW, Fordzie, Ma¼dzie i reszcie.
.8 tsi na kompresorze z 7bieg dsg ma 8.6 do setki wiêc jak obecny passat. Mo¿e jaki¶ chip skromny by siê do³o¿y³o i jazda by³aby ju¿ s³uszna.
nie wiem jak obecnie, ale w zesz³ym roku rozmawia³em z w³a¶cicielem nowego Golfa GTi i mówi³, ¿e skrzynia DSG nie radzi sobie z mocniejszym silnikiem... ze te skrzynie s± przygotowane tylko do jakiej¶ okre¶lonej mocy...
Emre to jest chyba ju¿ inna skrzynia. Tamte dsg mia³o 6 biegow a to ma 7 tak? Zreszt± fabryczne 160hp pewnie wystarczy na wszelkie potrzeby do jazdy po mie¶cie i trasie. Tiptronic w obecnym pasacie ju¿ zaczyna szwankowaæ wiêc jestem gotów uwierzyæ w badziewiasto¶æ skrzyñ auto vw.
To, ¿e skrzynia ma 7 biegów to wcale nie jest tak super. Je¶li ma du¿o biegów, to znaczy, ¿e gorzej radzi sobie z t± moc±. W naszym Volvo jest 180 koni i skrzynia geartronic 5 biegów, a do setki ci¶nie w 8.5 sek.
Ja poleca³bym Ci w³a¶nie volvo :D . Chocia¿ z tym jest lekki problem. Za t± kwotê co poda³e¶ mo¿na kupiæ full s40, albo go³ego s60, a jak s³yszê potrzebujesz wiêkszego samochodu... :D
180 vs. 160 jest ró¿nica jednak. Nie wiem o jakim volvo mówisz ale pewnie l¿ejsze od tej krowy jest :P
180 vs. 160 tutaj popatrz na moment... :) 160 masz w benzynie a 185 w D5...
http://www.forum.mot...pic.php?t=17070 o tym :D Wa¿y jakie¶ 1,5 tony
Co z tego momentu za korzy¶æ? jak skrzynie do diesli s± dupne i dupne. Jako¶ ten moment siê prawie nigdy nie przek³ada na osi±gi. A swoj± drog± wycie kompresorka musi byæ ca³kiem przyjemne. No nic po¿yjemy, zobaczymy. Bardzo mi siê podoba ten passat i by³bym kontent jakby rodzice go sobie kupili. Ale swoje kosztuje, wiêc nie wykluczone, ¿e tata nie mo¿e sobie wyobraziæ jazdy nie kombi samochodem po 15 latach posiadania takowych. Chocia¿ mia³ swego czasu coupete amerykañsk± z drzwiami d³ugo¶ci cinquecento tak tak takie s± ;). Muszê jakie¶ techniki manipulacji ogarn±æ i go przekonaæ. I te bezramkowe szybki, "kube³ki" zamiast kanapy z ty³u. Dobrze, ¿a mama trzyma moj± stronê. Generalnie poza passatem variant który jest nieco odmiennym samochodem ale o dziwo w naszej sytuacji wydaje siê byæ jedynym konkurentem. Wiem tyle, ¿e ¿adnego diesla do gara¿u nie wpuszczê po raz drugi. Smród, ha³as i gówniane skrzynie biegów.
Jak co¶ bêdê wiedzia³, jak siê dalej potocz± sprawy, mo¿ecie liczyæ na update.
Co z tego momentu za korzy¶æ? 180 vs. 160 jest ró¿nica jednak pisa³e¶ o ró¿nicach w mocy, ale tutaj bêdziesz mia³ znacznie wiêksz± ró¿nicê w momencie obrotowym. o to mi chodzi³o, ¿e zupe³nie inne przeci±¿enia na skrzyni...
Wiesz w wielu przypadkach automat nie psuje siê sam z siebie, jednak czasem nie wytrzymuje w³a¶nie momentu, mocy. jest za s³aby.
Ja tam ogólnie automatów nie lubiê, bo mo¿e dobrym automatem nie jecha³em :)
Prawdê mówi±c te¿ dobrym automatem nie jecha³em, na pewno nie takim, który zdawa³by siê byæ zrobiony najzwyczajniej w ¶wiecie dobrze. najczê¶ciej za pó¼no biegi wrzuca jak siê pa³uje, a i czasem nie trzeba pa³owaæ, ¿eby mu siê myli³o. Rêczna skrzynia na warszawskie korki to jednak pomy³ka.
Co do momentu to my¶la³em, ¿e mówisz o przyspieszeniu. Chodzi³o mi o to, ¿e ten moment dieslowski co jak co ale znacznie wy¿szy ni¿ w benzynach nie przek³ada siê na osi±gi przez te gówniane skrzynie biegów niewa¿ne czy auto czy manual pakowane do diesli. Mo¿e s± dobre skrzynie, ale nie w vw, subaru te¿ mia³o dupn±.
A moment i rozwalanie skrzyni rzeczywi¶cie mog± mieæ co¶ wspólnego, szczególnie kiedy fura nie przyspiesza tylko stoi na tych samych obrotach i prêdko¶ci zamiast zmieniæ bieg. A na manualu w dieslu z kolei wajchuje siê a efektów brak. Nie od parady w ciê¿arówkach jest na¶cie biegów. W³a¶nie po to ¿eby lepiej siê dopsowaæ do charakterystyki. A skrzynie 5 i 6 biegów w dieslach osobowych to pomy³ka. Bezstopniowa mia³aby pewnie wiêksze pole do popisu.
¿adnego diesla do gara¿u nie wpuszczê po raz drugi. Smród, ha³as i gówniane skrzynie biegów.
2.0 z DPFem nie smierdzi :P
Muszê jakie¶ techniki manipulacji ogarn±æ i go przekonaæ.
"naprawde, lepszy sedan,(cc) bardziej bedzie ci pasowal, juz jestes w takim wieku ze mozesz sobie pozwolic na limuzyne, a nie roboczego kombiaka, kombi nie jest takie eleganckie. tatoooo nooooo, wez k*rwa kup limuzyne noooo!" :D zadziala na pewno :D
Ja tam ogólnie automatów nie lubiê, bo mo¿e dobrym automatem nie jecha³em
a ja nie mam nic przeciwko, tyle tylko ze autem z automatem sie nie cisnie spod swiatel i nie upala gumy. Automat jest OK, choc dsg wydaje mi sie delikatnie przereklamowane bo czuc szaprniecia przy zmiane biegow.
A na manualu w dieslu z kolei wajchuje siê a efektów brak. w Mondeo nie mogê narzekaæ, ¿e auto nie przyspiesza. Sportowcem nie jest, ale przede wszystkim Tacie odpowiada ;) W sumie w Dieslu jak go masz na ~2 tys obr/min to jest najlepsza sytuacja bo jak depniesz to zaczyna siê zbieraæ... :)
autem z automatem sie nie cisnie spod swiatel i nie upala gumy
Jak nie jak tak. Upala upala, tylko dopóki esp siê nie w³±cza. :P
Cytat:autem z automatem sie nie cisnie spod swiatel i nie upala gumyJak nie jak tak. Upala upala, tylko dopóki esp siê nie w³±cza.
to juz teraz wiesz czemu ci tiptorinic w passku siada :P
Panowie szlachta,co to ma byæ za argument ¿e skrzynie w dieslach s± do dupy ? LOL.
Ja ze swojej jestem bardzo zadowolony :) Szczególnie ¿e mo¿na samemu przerzucaæ biegi :P
.8 tsi na kompresorze z 7bieg dsg ma 8.6 do setki wiêc jak obecny passat. Mo¿e jaki¶ chip skromny by siê do³o¿y³o i jazda by³aby ju¿ s³uszna. nie wiem jak obecnie, ale w zesz³ym roku rozmawia³em z w³a¶cicielem nowego Golfa GTi i mówi³, ¿e skrzynia DSG nie radzi sobie z mocniejszym silnikiem... ze te skrzynie s± przygotowane tylko do jakiej¶ okre¶lonej mocy...
Zastosowanie danego typu skrzyni DSG nie jest zwi±zane z moc± co raczej z momentem obrotowym. 6-stop. montowane s± w przypadku je¶li nie przekraczamy 350Nm, 7stop. 250Nm. Inna sprawa to, ¿e jedna pracuje na mokro, a druga na sucho.
Co do mocy. Jest oferowany Passat CC w wersji 3,6 V6 300KM 6stop. DSG 4MOTION.
350Nm i 300KM - ma³o mocy?
Przy okazji jak ju¿ piszê o tym - by³ post co do rwania. Nowa generacja DSG jest najlepiej dopracowan± skrzynia tego typu na rynku. W wielu testach na necie mo¿na poczytaæ jak siê tym je¼dzi. Ja przynajmniej nie spotka³em siê opisem, ¿eby mia³a tak siê zachowywaæ, wrêcz przeciwnie - zachwalana.
To super, dziêki za wyja¶nienie. Wie kto¶ mo¿e jak sprawdza siê ten kompresor z dsg na czipie? Jakby siê mog³o nie rozpa¶æ to by³oby ¶wietnie :D
W wielu testach na necie mo¿na poczytaæ jak siê tym je¼dzi. Ja przynajmniej nie spotka³em siê opisem, ¿eby mia³a tak siê zachowywaæ, wrêcz przeciwnie - zachwalana.
no sek w tym ze mi szarpie na zywo w aucie z przebiegiem 3.000km a nie na ekranie komputera lub w gazecie.
Nie wiem moze przesadzam ale stary passek ze starym automatem zmenia biegi deliktaniej, moze to jest kwetsia mocy...? w nowym wyrazienie czuc zmiane z 1 na 2 nawet przy delikatnym operowaniu gazem.
No heja wróci³em, widze temat no i mówie, a w³a¶ciwie krzyczê OPEL INSIGNIA :!:
Stylistyka zajebiaszcza, materia³y te¿, auto du¿e, za 6k albo taniej s± biksenony z do¶wietlaniem i dostosowujace sie do typu terenu w jakim jedziemy :D
Silniki no to np. 2.0 turbo 220KM benzyna i ew naped 4x4, lub 2,8 v6 turbo 280kucy, ew diesel biturbo 2.0 180KM :D :D
Pozdrawiam i zachêcam do odwiedzenia salonu OPLA :!:
Czyli generalnie wybór jest dokonany, powiedzcie mi czy jakiej¶ furki na rynku nie pomin±³em ople fordy i aut tylnonapêdowych proszê nie proponowaæ, tylko zachowaæ dla siebie.
Dziêki za szczere chêci :P ale nie skorzystam. Zanucê s³owa pewnej piosenki: "calibra stoi tu, diód ma pe³no w chuj"
hehe jestem uprzedzony jak homofob do tych marek i nic tego nie zmieni.
Dziwne, nawet zaproponowa³em, to mama zaczê³a na mnie krzyczeæ, ¿e opel to gówno. widaæ ca³kiem nie¼le idzie mi indoktrynacja, przynajmniej na mamie :P Póki co sprawa musi jeszcze zostaæ omówiona z ksiêgow±, a nastêpnie mo¿na siê dalej zastanawiaæ. Drogie trochê to bydle.
OPEL INSIGNIA
z "Rylocz±c±" sie konsola srodkow± i widocznymi zgrzewami blach po otwarciu baga, jak w daci logan?
nieeeeeeee :P to juz lepiej Avensisa.
a szkoda bo te nowe Ople to naprawde dobre auta :D
Zafi moze nie jest idealna, ale to ju¿ jest ten wypust od którego zaczêli sie podnosiæ.
Pragne zauwa¿yæ ze Insignia jest chwalona za rewelacyjne materia³y.
Mimo wszystko nic nie zaszkodzi gdyby¶ uda³ siê do salonu OPLA choæby na ogl±dniecie tudzie¿ jazde próbna :D
M-aciej, o czym ty mówisz :|
hehe jestem uprzedzony jak homofob do tych marek i nic tego nie zmieni. i dobrze :D
Nie¶mia³o wtr±cê - Skoda Superb 1,8TSi :?: Za 100tys z kawa³kiem jest wyposa¿enie, które w Passacie czy te¿ innym A4 kosztowa³oby ze 30tys wiêcej.
TuneR, ju¶ pisa³em, ale nie przypad³a wizualnie do gustu :P
No tuner propozycja interesuj±ca. Jako¶ nie mogê siê doczytaæ, czy automat to dsg czy tiptronic. Wygl±d jednak w porównaniu do passata no powiedzmy, ¿e nie ma szans. Ale licho wie, cena spokojnie 10k ni¿sza, a spalanie mniejsze i osi±gi chyba identyko. Tragedii wiêc nie wró¿ê. Do skody jak i do vw mam dwa kroki, trzeba bêdzie siê przej¶æ.
Lorry czemu nie ; ). Bojê siê tylko ¿e bêdzie tych opli jak avensisów i passatów razem wziêtych. Trzeba kombinowaæ. Passat jednak jest srogo wyceniony. Dyskusja nad wyposa¿eniem zaprowadzi³a nas ju¿ prawie do golasa, bo xenon ssie, skóra w lato sie lepi do dupy, a w zimie, jak postawiæ furaka na pre godzin to z kolei zimno w dupe. Z maeria³em nie ma takich problemów. Tak¿e skoda mo¿e wygl±da jak wyrze¼biona ³opat± w piachu ale cena ma te¿ znaczenie. Kto wie? 8)
M-aciej, o czym ty mówisz
o tym co widzialem w salonie opla kilka miesiecy temu, no chyba ze oni tam mieli jakis przedprodukcyjny egzemplarz i temu taki jakis nie doklepany byl :P
Jako¶ nie mogê siê doczytaæ, czy automat to dsg czy tiptronic.
no powinien byc DSG :D :P
skóra w lato sie lepi do dupy, a w zimie, jak postawiæ furaka na pre godzin to z kolei zimno w dupe.
zima masz grzanie, zreszta gola dupcia nie bedziesz siadal w mrozie :P
no a latem coz... zonk :P
wiec moze polaczenie skory i alcantary bedzie pasowac?.
Bojê siê ¿e alcantara siê upierbrudzi. Chyba jednak dsg. Ta skoda wydaje siê byæ niez³a, ale mimo wszystko wolê passata ze wzglêdów bezramkowo plackowo estetycznych. fabryczne -20mm, niski dach oraz szeroka buda budz± respekt. Co do podgrzewania foteli to mamy to w pasacie, i za przeproszeniem gówno daje, bo mój ty³ek wychodzi na to jest lepsz± grza³k± od tego co in¿ynierowie vw wsadzili do foteli.
No jest delikatna rozbie¿no¶æ w mojej g³owie wygl±d/cena+wyposa¿enie, ale póki co ca³y czas bardziej widzi mi siê passat. Cza bedzie sie kadnoñd¼.
Bojê siê ¿e alcantara siê upierbrudzi. Chyba jednak dsg. Ta skoda wydaje siê byæ niez³a, ale mimo wszystko wolê passata ze wzglêdów bezramkowo plackowo estetycznych. fabryczne -20mm, niski dach oraz szeroka buda budz± respekt. Co do podgrzewania foteli to mamy to w pasacie, i za przeproszeniem gówno daje, bo mój ty³ek wychodzi na to jest lepsz± grza³k± od tego co in¿ynierowie vw wsadzili do foteli. No jest delikatna rozbie¿no¶æ w mojej g³owie wygl±d/cena+wyposa¿enie, ale póki co ca³y czas bardziej widzi mi siê passat. Cza bedzie sie kadnoñd¼.
Jak tak bardzo zale¿y na ciepe³ki to ja mia³em w moim aucie dok³adane Webasto. Masz opcjê ogrzewania postojowego Passacie - przychodzisz ciep³o, bez szronu, lodu. Poza tym podgrzewane siedzenia s± wg. badañ nieco "niebezpieczne" dla facetów. :shock:
Wygl±d jednak w porównaniu do passata no powiedzmy, ¿e nie ma szans
Czy ja wiem....oryginalna jest :P Przestrzeni± we wnêtrzu mo¿e konkurowaæ z autami o klasê wy¿ej, cwany baga¿nik no i rozs±dna cena.
1,8TSi ma 7 stopniowy DSG, w ropniakach i 3,6 V6 FSI jest 6 stopniowy DSG.
cwany baga¿nik
no tu siê muszê zgodziæ...dobrze pomy¶lany :D
Jak dla mnie to tych passatów tyle wszêdzie je¼dzi, ¿e osobi¶cie bym nie kupi³, wszêdzie passaty i passaty. Mimo, ¿e samochód dobry. Wola³bym Accorda/Avensisa/Octavie/Mondeo-nowe jest zdecydowanie zajebis...m samochodem. :D
Accorda 2.4? :)
Mondeo pogrubiu³e¶ dla mnie?:P
Powiem tak: je¶li chodzi o automaty (bo Amnes, tylko to wchodzi w grê?), Ford nie ma specjalnie udanych, w Mondeo automat jest z silnikiem 2.3 (161 KM, silnik z mazdy). Jednak jak chcecie moc to 2.5 T5 powinien siê nadaæ, tyle tylko, ¿e i trzeba machaæ d¼wigni±. ;)
Tylko Auto wchodzi w grê. BOV passat passat ale mowa tu ¶ci¶lej o CC.
Co do accorda to w sumie nie jest z³y. A ten baga¿nik w superbie to tylko taki patent zmniejszaj±cy pojemno¶æ jak dla mnie. Na filmach wygl±da na malutki baga¿nik.
Te mondeo i vectry trochê mniejsze s± od CC a pomy¶lcie, ¿e mój tata nie wyobra¿a sobie ¿ycia bez kombi. Tak¿e kufer musi byæ solidnych rozmiarów.
Mocy du¿o, ale bez przesady 1.8tsi zblokowane z DSG w CC ma 8.5 do setki tak samo jak superb.
Mama ju¿ w sumie siê nastawi³a na passata CC bo jej siê piekielnie podoba, wiêc mo¿emy we dwoje wywieraæ presjê na tacie. Faktem pozostaje 20k nadp³aty w stosunku do superba kurwa. Podejrzewam, ¿e te pieni±dze jednak powróc± przy odsprzeda¿y, bo na dzieñ dzisiejszy ceny Passatów cc na allegro u¿ywanych oscyluj± w okolicach eksponatów salonowych :shock:
18" nie wchodz± w rachubê generalnie. 1. jazda na 18 to tragedia. 2. dobre laczki kosztuj± fortunê. Na 17" fabryczne opony jakie montuje vw kosztuj± ko³o 850z³. Samo³ataj±ce. :D Miejmy nadziejê, ¿e w 4 lata siê nie zedr±.
W sumie nastawi³em siê ju¿ na passata CC bo to chyba jedyny samochód, który pozwoli odci±æ siê od tych zasranych kombi którymi siê wozimy od 20 lat. DO¦Æ tej mêki. I m^2 do mycia.
to tylko taki patent zmniejszaj±cy pojemno¶æ
:D
Rozwiñ swoj± my¶l
:D
passata CC bo to chyba jedyny samochód, który pozwoli odci±æ siê od tych zasranych kombi
No fakt, VW naprawdê zrobi³ ³adny samochód.
a ja bêdê siê nadal optowa³ za INSIGNIA. By³em dzis na konfiguratorze OPLA i wersja sport z 2.0 turbo, liftback, wersja wypas bez skory, metalic Biksenony skretne (w jakims pakiecie kosztuja 4900--do tego s± inne pierdo³y), klima strefowa itp, wysz³o 127 tysi czy co¶ ko³o tego. Mozna se wzaiæ jeszcze ew 6 biegowego automata :D
Teraz zrobi³em wersje z automatem bez 4x4 i wersja naprawde wypas kosztuje 130tysi, ale bez dodatkowych pierdó³ wychodzi 119tysi :D
Te mondeo i vectry trochê mniejsze s± od CC a pomy¶lcie, chyba nie bardzo ;) przynajmniej nie Monde
Lorry we¼ mi nie wyje¿d¿aj z oplami, a w szczególno¶ci takim kurduplastym przykurczem. :D
Konfiguracja taka wychodzi:
cyckijagienki.pdf
albo bez skóry 119k.
Lorry, daj spokój ju¿ z tym oplem. To, ¿e sam siê wtopi³e¶ to nie znaczy, ¿e kto¶ inny siê ma wtopiæ.
:D :D :D
Tak serio, to dosyæ fajna ta Insignia. Pierwszy raz podoba mi siê wnêtrze w oplu, który w koñcu odszed³ od tych paskudnych kantów. Z zewn±trz te¿ bardzo ³adny samochód, na pewno obejrza³ bym siê za nim.
BOV passat passat ale mowa tu ¶ci¶lej o CC.
Wiem, ¿e o CC. Zwyk³ych passatów to w ogóle jest full tylko u mnie na ulicy chyba 2 B6-ki. CC ju¿ parê razy widzia³em, sprawia fajne wra¿enie, ale ty³ jest wg. mnie robiony jako¶ tak na si³ê. :D
EDIT KURWA
Jeszcze co¶! Niedawno ogl±da³em Zakup kontrolowany i wpad³ mi w oko jeden samochód, a mianowicie:
http://www.otomoto.p...how&id=C6033332
Na ¿ywo robi ¶wietne wra¿enie, wnêtrze wymiata. Zdecydowanie fajne te citroeny.
Fajne, fajne....ale przy ka¿dym nowym modelu krzycz±, ¿e s± ju¿ tak niezawodne, ¿e hoho. A potem wchodzi nowy model i sam producent przyznaje, ¿e poprzedni by³ nieudany ale ten to cut mjut :D
TuneR, ale o czym mówisz?
dobra dobra, ka¿dy zachwala swoje ulubione ,marki to i ja zachwala³em :D Dwa razy bym nie wtopi³, póki co ani razu :D
BOV, ja bym Cytryne odpu¶ci³ ze zglêdu na r±biace sie DPFy i inne jajca. Poza tym one cholernie trac± na warto¶ci, a wnêtrze jest jak dla mnie zryte, podobnie jak z zewn±trz. jak juz wypasionego francuza to wola³bym C6 2.7 HDi
[size=9:][ Dodano: 15-04-2009, 8:18 ][/size:]
jak juz wypasionego francuza to wola³bym C6 2.7 HDi 2.2 styknie :D
Na ¿ywo robi ¶wietne wra¿enie, wnêtrze wymiata. Zdecydowanie fajne te citroeny. poza t± pieprzniêt± kierownic±... :roll:
Lorry, DPFy pierdziel± siê w momencie gdy auto je¼dzi g³ównie po mie¶cie i nie ma warunków do wyczyszczenia filtra. Jest on bezobs³ugowy, praktycznie.
Wyje¿d¿asz na trasê, dajesz auto odpowiednie obroty (co¶ w okolicach 2500 obr/min),a nie trudno o takie obroty na trasie i jedziesz tak przez jaki¶ czas. Mo¿esz zaobserwowaæ b³ekitno-bia³y dym z rury wydechowej - tak to siê spalaj± syfy, pó¼niej dym zanika i jest gut. Ale jak kto¶ je¼dzi tylko na trasie to pó¼niej buli za wymianê.
TuneR, ale o czym mówisz?
O niemiecko¶ci C5. Przy poprzednim C5 krzyczeli, ¿e auto niezawodne, wspania³e, dopracowane...blablablabla. A tu co - nowe C5 i has³a niemieckiej niezawodno¶ci - czyli co, stare C5 by³o do dupy ? Bo ja tak rozumiem w tym momencie producenta.
Misiek, ja o tym wiem ale znaczna wiekszo¶æ w³a¶cicieli traktuje swoje autka z dpfem w miescie z którego wyje¿dzaja 2 razy w roku :|
Na forum Opla co chwila s± jaja z DPFem, bo kto¶ kupi³ diesla i ¶miga 5km dziennie :roll:
Ale jak kto¶ je¼dzi tylko na trasie to pó¼niej buli za wymianê ---chyba chodzi³o Ci o miasto
W sumie jak sobie czytam o tych wszystkich u¿ywanych dieslach to w my¶lach dziêkuje Bogu za ol¶nienie i namówienie matki na to cudowne 2.2 direct 8) :D
Citroen? ju¿ mówi³em ¿e wszystko na f czyli francuskie ford i opel odpada :D A jak nie mówi³em, to mówiê.
Samochody z 4ro ramienn± kierownic± te¿ s± deko spalone IMO. A ta insignia to kurdupel i tyle.
Diesle nie. Dpf nie.
Generalnie postanowione: passat, konfiguracja jak powy¿ej, bez skóry. Do tego siê wrzuci alarm, mam nadziejê, ¿e fabrycznego nie bêdê musia³ kupowaæ, kumpla ojciec za³o¿y za tê kwotê wiêkszy wypas, a co wa¿niejsze niestandardowy. Przy okazji siê wyt³umi drzwi i jazda gotowa. Teraz jeszcze ksiêgowa rozkmini co i jak z finansowaniem, jazda próbna, dzwonienie po salonach w celu negocjacji i wkrótce mo¿na zamawiaæ grata. Czas oczekiwania 3 miechy...
Samochody z 4ro ramienn± kierownic± te¿ s± deko spalone ciekawe kryterium
ju¿ mówi³em ¿e wszystko na f czyli francuskie ford i opel odpada jak ja kocham te stereotypy :D
Generalnie postanowione: no to po wszystkim ;) jak przyjedzie Panzeawagen to poka¿ go ;) Niech Ci te 3 miechy mijaj± szybko ;)
Nie mog³em siê powstrzymaæ, amerykañce zerrajduj± wszystko.
http://i35.photobucket.com/albums/d151/c_hundley86/CC-animation.gif
[size=9:][ Dodano: 25-05-2009, 10:56 ][/size:]
Napiszê ma³y update z racji braku neta od tygodni.
Jak dobrze pójdzie to do koñca tygodnia bêdzie nowy wózek w gara¿u. Jednak bêdê tak± mend± i nie powiem do koñca.
Anyway w sobotê byli¶my na kilku jazdach próbnych. Zaczêli¶my od passata cc. Zajebi¶cie siê zachowuje na do³ach i takich podobnych dziurawych asfaltach, ¶wietnie wyciszony. Gówno widaæ przez tyln± szybê. Vw podnios³o ceny o 5% na wszystko 2 tygodnie temu, wiêc samochód ze s³abo wyposa¿onego i drogiego zrobi³ siê jeszcze dro¿szy. circa 125k za golasa... Accord kombi w dieslu - tragedia na ca³ej linii, nie ma co opisywaæ, poprostu z³om. Na koniec poszli¶my do subaru jak±¶ u¿ywke pó³roczn± auto jakiego¶tam prezesa subaru zobaczyæ. 2,5 litra, automat skóra xenon czyli generalnie full opcja bez nawi. chyba. Lakier porysowany jak na furze 150kkm a na budziku 10k. Pracownik najpierw nas przewióz³ ¿eby "zagrzaæ silnik" zdrowo ponad 100 na takim fajnym ³uczku :D a samochód ani siê pochyli³, ani zapiszcza³ oponami ani esp nie odpali³. Bardzo liniowe przekazywanie mocy, nie wciska w fotel. na tylnej kanapie miejsca full, w ¿adnym sedanie jeszcze nie by³o mi tak wygodnie. Passat cc obt³uk³ mi g³owê o sufit dla porównania. Cena nowego 168k. Do kupienia za 101k. Panie, bierzemy :D .
Dziwne, ale przesi±dziemy siê na wolniejszy do 100 samochód. W sumie mam to w dupie bior±c pod uwagê system wytwarzania dodatkowego pola grawitacyjnego opatentowany przez subaru zastosowany w tym modelu. Mo¿e jakie¶ pare niutków sie z czasem wykrzesa dolotem czy czym¶, jakby zbiæ 0-100 do 9s by³oby bajecznie. Trzeba kupiæ pasty i g±bki polerskie, ¿eby przywitaæ nale¿ycie auto spod znaku plejad w gara¿u. Chyba przestanê spo¿ywaæ alkohol ¿eby czê¶ciej je¼dziæ samochodem :D od teraz. Wci±¿ nie mogê siê nadziwiæ mechanizmem ziemioprzyssawczym subaru. Do tego auto ma 2,5 roku gwarancji i kosztuje bagatela 60% tego co pó³ roku temu w salonie. Minusem jest ubezpieczenie drugie najdro¿sze po passacie no i spalanie pewnie te¿, chocia¿ ostatnio dieselwagenem 14,5 litra na 100 spali³em wiêc wychodzi jeden siusiak. Oby wszystko posz³o g³adko, sie poupala w weekend :D:D:D poupala polerke dla jasno¶ci :D
no to fajnie :D
Czyli ¿adne z powy¿szych rozwa¿añ nie bêd± mia³y odzwierciedlenia w realu :D . A Subarka swoje spali ale za to 4wd i ten d¼wiek boksera... ahhh. :D
Amnes, gratulujê wyboru :D
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl