Witam,, Rok temu auto strasznie muli³o (wyci±ga³em max 120 km/h). Na diagnostyce wysz³y b³êdy zaworu egr, peda³u gazu, przep³ywomierza, synchronizacji wa³ków i ¶wiec. Po wymianie przep³ywomierza momentalnie inny samochód, wszystko na cacy ( przy okazji wymieniony zosta³ napinacz paska alternatora i ko³o pasowe alternatora). Po kilku miesi±cach auto znów trochê spad³o na mocy. 170 km/h poleci, natomiast trzeba go d³ugo bujaæ. Tydzieñ temu nasta³a potrzeba wymiany sprzêg³a i regeneracji ko³a dwumasowego, wiêc przy takich kosztach postanowi³em jeszcze raz wymieniæ przep³ywomierz ( drugi przep³ywomierz równie¿ oryginalny boscha). Co siê okaza³o, nic to tak na prawdê nie pomog³o. Wiêc moje pytanie, czy co¶ jest mo¿e nie tak z przep³ywomierzem, czy powietrze mo¿e gdzie¶ po drodze uciekaæ z rur dolotowych, czy napinacz paska i ko³o pasowe alternatora maj± istotny wp³yw na moc samochodu? A mo¿e ju¿ mam siê martwiæ o turbinê? Jutro jadê sprawdziæ ten przep³ywomierz ale chcia³bym mniej wiêcej wiedzieæ jeszcze o co spytaæ. Z góry dziêkujê za pomoc.