Auto dla Le¶niczego 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

Mój Ojciec jest le¶nikiem. planuje kupiæ samochód. bud¿et to 25tys. pad³o pare propozycji: miêdzy innymi: pajero pinin, scenic4x4, subaru forester, rav4, cheeroke... wiêcej nie pamiêtam ale duzo propozycji pad³o. Do¶wiadczony kierowca, do tej pory jedzil golfami I i II bo mu nie by³o ich szkoda do lasu, przysz³a pora na co¶ nowego i z ciekawym wyposa¿eniem. Licze na jakie¶ propozycje i opinie.



Jesli wystarczy do lasu przeswit w Subaru godne polecenia,oby kupic zadbany egzemplarz. Scenic-bedziesz miec wydatki.. Cherokee-to taki amerykanski Fiat... A Pajero mialem i strasznie mi korodowalo.Ale silnik ladnie smigal.

moim pomyslem jest Nissan Patrol auto z swietnymi wlasciwosciami terenowymi, mozna nim tez posmigac po miescie, wnetrze calkiem luksusowe jak na terenowke, dobre silniki diesla.


scenic4x4 pse³do terenówk , nie ma co my¶leæ , obstawiam za foresterem :D



no tak. scenic to by³a wersja bardziej pod gust z lekkim przeznaczeniem s³uzbowym. nissan patrol te¿ by³ w opcji ale to strasznie du¿e auto i sporo pali, myslelismy tez o terranoII i opel frontera. Ale, ¿e Pajero korodowa³ to nie chce mi siê wierzyæ... Odno¶nie cheeroke to amerykañskie s± tylko te wielkolitra¿owe a te np. 2,5diesel to produkowany jest w Austrii. [size=9:][ Dodano: 29-04-2008, 9:50 ][/size:]

scenic4x4 pse³do terenówk , nie ma co my¶leæ , obstawiam za foresterem :D
Forester mimo, ze z nazwy jest przeznaczony dla takich osób to te¿ jest strasznie d³ugi a to na w±skich, polnych i le¶nych drogach nie jest dora cecha mimo, ¿e to dobre auto. przekonaj mnie jako¶

co wyscie sie tak tego scenica uczepili? :? scenic sx4 jest jak panda cross- niby 4x4 ale to nadal scenic...
tylko szukaj gdi gdi nie sa udana konstrukcja... trzymalbym sie zdala.
z X bym zrezygnowal , to auto dla bogatego niemca, i wcale nie jest takie terenowe, a wyglada jak podwyzszone kombi, w miejsce X wstaw nazwe renault scenic sx4


to auto dla bogatego niemca ¿e co? :?: :roll:
przekonaj mnie jako¶ ja nie od tego tu jestem , mówie tylko które ja bym wybra³ , a to z tej racji , ¿e auto jets najbardziej uniwersalne , mozna pojechaæ w trase i w las :D pozatym napêd na 4 w subaru nale¿y do bardzo dobrych konstrukcji :D
elmo.ja napisa³/a:z X bym zrezygnowal , to auto dla bogatego niemca, i wcale nie jest takie terenowe, a wyglada jak podwyzszone kombi, w miejsce X wstaw nazwe renault scenic sx4 moje s³owa , panda 4x4 tez ciekawa :D

Nie no. przemy¶lawszy W pandzie4x4, scenicu4x4 ka¿dy w lesie wygl±da³by ¶miesznie. Masz racje to nie jest dobry wybór. naped 4x4 subaru to jest inaczej 4WD ? i to jest wykorzystywane w wielu modelach z tego co wiem. Tylko szkoda, ¿e nie ma mniejszego modelu. Rav4 by³aby idealna gdzyby nie taka droga, ale cena o czym¶ ¶wiadczy prawda

Dzizas.. tyle aut i co? Mitsubiszi Pajero z dizlem i bedzie git. Toyota Land Cruiser. 4WD: 4 (Four Wheel Drive) I RAV4 Jak dla mnie zbyt super terenowa nie jest.I mala w srodku. Isuzu tez ma dobre terenowki.

to nie chodzi o super terenowe auto- ma siê w³a¶nie dobrze zachowywaæ na asfalcie jak i w terenie. Ma nie byæ za du¿e i nie paliæ za du¿o no i ma siê nie rozwaliæ na pierwszym kamieniu. Isuzu np. jakie?


Isuzu tez ma dobre terenówki. Ja obstawiam w³a¶nie Isuzu. Mój tata go mia³ przez 6 lat i u¿ywa³ go w³a¶nie do polowañ, ci±gniêcia przyczep czy wyjazdów w góry, mieli¶my starego troopera, mo¿e ma³o luksusowe auto, brak elektroniki itp. Ale w terenówce o to nie chodzi. Za 25 tys. to mo¿esz ju¿ kupiæ nowszy model z klima... :twisted: http://www.allegro.p...ey_zobacz_.html

Dziêki za sporo informacji. Naprawde przydatne. Powiedz mi jeszcze skoro je¼dzisz foresterem, to ile pali? i która wersje masz znaczy z którego roku.


Mój Ojciec jest le¶nikiem. planuje kupiæ samochód. bud¿et to 25tys.pad³o pare propozycji: miêdzy innymi: pajero pinin, scenic4x4, subaru forester, rav4, cheeroke... wiêcej nie pamiêtam ale duzo propozycji pad³o. Do¶wiadczony kierowca, do tej pory jedzil golfami I i II bo mu nie by³o ich szkoda do lasu, przysz³a pora na co¶ nowego i z ciekawym wyposa¿eniem. Licze na jakie¶ propozycje i opinie. Bardzo fajny temat oraz pytanie spowodowa³y, ¿e dyskusja zaczê³a przybieraæ o nowe wypowiedzi;) Co do 2 czê¶ci twojej wypowiedzi nie wyobra¿am sobie szczerze mówi±c golfa I ew. II w lesie- je¶li i¶æ dalej tym tropem my¶lenia to mo¿na by³oby równie dobrze poruszaæ siê tam Citroenem C-1 ;)


ale i w scenicu i w pandzie nie ma ma mozliwosci zmiany rodzaju napedu, z napêdu 4*4 na tylko jedna o¶ do³±czany ty³ elektronicznie.
nie wiem jak forester?! sta³y napêd, czy¿ nie ¶wistaku?


elmo.ja napisa³/a:nie wiem jak forester?! sta³y napêd, czy¿ nie ¶wistaku? Megiczne s³owa, stary: :D SYMETRICAL AWD :D A do tego centralny dyfer, i reduktore, oraz LSD Z TY£U [size=9:][ Dodano: 06-05-2008, 11:51 ][/size:]
Dziêki za sporo informacji. Naprawde przydatne. Powiedz mi jeszcze skoro je¼dzisz foresterem, to ile pali? i która wersje masz znaczy z którego roku. 2.0 170km, z 2007. Spalanie.... hmmm... nigdy ten problem mnie nie nurtowa³, bo w moim Volvie, przy mojej drewnianej nodze wir w baku to codziennosc, a Subaru bardzo cwanie nie przewidzia³a opcji wkazywania spalania. Myslê ¿e 12l po mie¶cie... w trasie mniej...
ale i w scenicu i w pandzie nie ma ma mozliwosci zmiany rodzaju napedu, z napêdu 4*4 na tylko jedna o¶, nie wiem jak forester?! pinin z tego co wiem to wlasnie wersja gdi ma mozliwosc zmiany napedu, pozostale wersje maja staly naped na 4 kola, co w miescie jest niepotrzebne i drogie Jestes w mylnym b³êdzie tak zwanym. W samochodach jak panda czy scenic 4x4, naped do³aczany jest przez sprzeg³o lepko¶ciowe czy inne ustrojstwo w momencie uslizgu (zmiany prêdko¶ci obrotowej w stosunku do przodu) kó³ tylnych, automatycznie i niezaleznie. System ten jest na tyle nieprzewidywalny, ze znane sa przypadki, za³±czenia sie nagle ty³u na zakrecie skutkujacym spektakularnym jebnieciem w drzewostan. Pajero pinin, które tak usilnie forsujesz s³abym samochodem terenowym jest zaprawdê... Co do zmiany napêdu, wyjasnie ci, iz, niektóre wersje posiadaja skrzynke rozdzielczo-redukcyjna z centralnym dyferencja³em, co umozliwia sta³± jazde 4x4. Jest to bardzo bezpieczne rozwi±zanie, a przy dobrej kondycji, napêdów, wcale niewp³ywa drastycznie na spalanie. Do³±czany napêd na przednia o¶ w przypadku braku centralnego dyfra, uzywany mo¿e byæ POZA UTWARDZONA NAWIERZCHNI¡ poniewaz napiêcia generowane w napêdzie podczs jazdy 4x4 po asfalcie, dzia³aja potwornie niszcz±co na uk³ad napedowy.

Aha ¦wistak- znaczy masz nówke. nówki za 25tys nie kupimy :) mia³e¶ starsze wersje? w tej cenie to jest chyab rocznik 99- 2000- mozesz cos na ten temat powiedzieæ? A propos to przypomnia³o mi sie, jakie u Ojca w pracy maj± s³u¿bówki- toyota hilux(te starsze) toyota rav4 no i uazy ;) [size=9:][ Dodano: 07-05-2008, 1:17 ][/size:] propo golfów zgadzam siê z elmo. w terenie sprawdzaj± im siê jeszcze(o dziwo) wartburgi i maluchy (!) Elmo poprostu choruje na pajero mnie coraz bardziej przekonujesz do forestera chocia¿ nie podoba mi siê on do koñca wizualnie

Zdajê sobie z tego sprawe. Osobi¶ciebra³ bym Forestera pierwszej generacji w wersji Sturbo. Bardzo popularny model, o niezniszczalnym zawieszeniu, i wiecznym silniku. Znajomy zreszta je¼dzi takim. Chwali sobie bardzo. Osiagi bardzo dobre! spalanie podobne jak w moim. Aha!!! Subaru wysmienicie znosz± LPG. Ka¿de ASO zamontuje ci instalacje z gwarancj±! przyk³ady: http://www.otomoto.p...how&id=C5052820 http://www.otomoto.p...how&id=C4913657 http://www.otomoto.p...how&id=C4807916 http://www.otomoto.p...how&id=C3999699 http://www.otomoto.p...how&id=C4826303 http://moto.allegro...._turbo_4x4.html http://moto.allegro....turbo_gaz_.html http://www.otomoto.p...how&id=C3946403 http://www.otomoto.p...how&id=C4998771 http://www.otomoto.p...how&id=C4402552 http://www.otomoto.p...how&id=C3424676

Te wszystkie co podajesz maj± strasznie du¿e przebiegi. piszesz, ¿e wieczny silnik ale czy to nie przesada, ze jak zrobimy nim jescze 100tys. czyli bedzie 250 na liczniku to sie nie zacznie sypac?

Raczej nie. Silniki 2.0 Turbo maj± rajdowy rodowód. Na tym bloku opiera siê WRX STI, oraz Type RA, bezposrednia baza pod smaochody WRC. A czê¶ci naprawde nie zabijaja cen±. Do mojego Volvo sa dro¿sze. Je¿eli chcesz siê dowiedziec jeszce wiêcej o Foresterach to Tuhttp://macg.net/emoticons/ugly.gif

dziêki ¶wistak za info

Nie zauwa¿y³em ale chyba w tej dyskusji nie pad³ jeszcze taki samochód jak Kia Sportage. Z tego co siê orientujê to s± dwa silniki do wyboru, 2 litry benzyniak i 2 litry diesel. Jest te¿ wersja kabriolet(3drzwiowa), oraz przed³u¿ona. Za takie pieni±dze jakie dysponuje twój ojciec mo¿na kupiæ to auto w ³adnym stanie, m³ode i z nie du¿ym przebiegiem. A co do lasu to ¶wietnie sobie tam radzi. Kia jest komfortowa na asfalcie jak i na polnych drogach.

Jak to mawia wujek szybka cieta riposta... Kia Kia... spierdalaj 8)


Nie zauwa¿y³em ale chyba w tej dyskusji nie pad³ jeszcze taki samochód jak Kia Sportage. Z tego co siê orientujê to s± dwa silniki do wyboru, 2 litry benzyniak i 2 litry diesel. Jest te¿ wersja kabriolet(3drzwiowa), oraz przed³u¿ona. Za takie pieni±dze jakie dysponuje twój ojciec mo¿na kupiæ to auto w ³adnym stanie, m³ode i z nie du¿ym przebiegiem. A co do lasu to ¶wietnie sobie tam radzi. Kia jest komfortowa na asfalcie jak i na polnych drogach. Wolisz mas³o czy margaryne? bo ja mas³o, a Kia mas³em nie jest... i raczej trudno przekonaæ kogos na kie, tym bardziej doswiadczonego kierowce, z tradycyjnym podej¶ciem Aha, btw. sytuacja siê jeszcze nie rozwi±za³a, pojawi³a sie oferta toyoty rav4 pierwszej generacji, czy drugiej ?(8letnia). Podobno w pracy u ojca, s± takei s³u¿bowe, które przejezdzi³y po 300 350tys km po trudnym terenie i nigdy na nie, nie narzekali

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl