Miłość jest trudną częścią naszego życia..
WItam
mam zamiar zmienic auto
musi byc w dieslu najlepiej 1,9 TDI kombi [nizsze op³aty :P ]
my¶la³em nad renualt Laguna podoba mi sie to auto.
z racji tego ze woze duzo sprzetu potrzebuje kombiaka, autko musi byc tez ekonomiczne
musi byc w dieslu najlepiej 1,9 TDI kombi [ jak musi byæ 1,9TDI to tylko VW (laguna ma dci) , co do laguny to nie polecam (kumpel ma tak± , nawet mu ¶miga) .
Powa¿nie zastanowi³ bym siê nad mondeo MKIII 2,0TDDi , za t± kwotê powinne¶ wyrwaæ z 2001 r.
Fordzik ten ma naprwde wielki kufer , a do ekonomiczno¶ci te¿ nie mo¿na siê przyczepiæ
pozdrawiam
Powa¿nie zastanowi³ bym siê nad mondeo MKIII 2,0TDDi , za t± kwotê powinne¶ wyrwaæ z 2001 r.Fordzik ten ma naprwde wielki kufer , a do ekonomiczno¶ci te¿ nie mo¿na siê przyczepiæ o widze ladna propaganda sie szykuje :D
Hm.. co do tych auto to faworyci:
Mondek
Focus (nieco mniejszy, ale tez nie maly)
Passek
Octavka
to sa najlepsze ropzwiazania,
oczywiscie jestem za Mondkiem, auto rewelacyjne. Z tym islnikiem calkiem ladnie idzie :D
MondekFocus (nieco mniejszy, ale tez nie maly)PassekOctavkato sa najlepsze ropzwiazania,
ja bym jeszcze poleci³a Mazdê 626. Bezawaryjna, w dieslu mo¿na znlale¼æ, bo jest jednak tego trochê.
Laguny nie polecam. W dieslu czêsto pada turbina, do tego ma problemy z elektronik±(znajmomi rodziców maj±. Pad³a turbina, ¼le dzia³a klima ¿e czasami siê panel naprzeciw pasa¿era mocno rozgrzewa, nie mogli siê dowalczyæ o naprawê w ramach gwarancji, a teraz siê skoñczy³a i zero odpowiedzi ze strony Renault Polska :? )
vw passat b5 110KM w dieselku lub z tym samym silnikiem audi a4. Tylko w audi zawieszenie trochê kosztuje, ale za to linie ma ³adn± samochód i silnik dobry :-)
Oszczêdny, przyzwoite osiagi.
Passat wiadomo bardziej pakowny wiêc mo¿e obejrzyj paska. wytrzyma³e jest, kole¿anki ojciec ma na taxi i looto ;-)
Octavia jak te¿ wy¿ej polecana.
ps.
musze siê pochwaliæ ¿e jadê w sobotê po alfê 2.5 v6 :P
hmmm
juz sam nie wiem
mazda raczej odpada. Moze zastanowie sie nad mondeo i passatem a ta laguna taka strasznie z³a jest? potrzebuje auta, ktorym bedzie mi sie wygodnie jechac z 5 osobami i sprzêtem w bagazniku.. Astra na trasie krakow zakopane ledwo sie wlok³a :P jecha³em octavi± w sedanie i ca³kiem sie to zbiera. Passata mi jedni odradzaja drudzy mowia ze ok hehe :P zalezy mi na pakownym bagazniku i na jako takiej mocy. + chcialbym zeby to auto mialo podobne wyposazenie jak astra tj el szyby, klima, el lusterka, wspomaganie itp
Moze zastanowie sie nad mondeo i passatem a ta laguna taka strasznie z³a jest? hm.. szczerze to wiekszego syfu niz laguna nie widzialem...
Mondeo jest wiekszy od Passka...
jecha³em octavi± w sedanie i ca³kiem sie to zbiera. Octavia nie ma sedana...
a ta laguna taka strasznie z³a jest mój stary szef tak± ma , i szcze¿e auto wiêcej stoi na sewisie ni¿ na ulicy (on wówczas bierze focusa ¿ony :D , ford gór±) ale jak siê go¶cia zapytasz to jest to najlepsze auto na ¶wiecie (te¿ bym tak gada³ jak bym wyda³ 110K) :roll:
http://img.otomoto.pl/photos/original/C2/C238/C23870/C2387030_3.jpg
myslalem, ze to sedan :P
a co jest szersze? passat czy mondeo i co bardziej pojemne? chodzi mi o duze rzeczy
Pakowne, wytrzyma³e
Ja polecam Nissana Primerê model WP11.114 kombi, silnik 2.0 TD (90KM)...produkcja od 1999 osobi¶cie do dzi¶ widaje mi siê ¶wiarza (na tle samochodów z tamtego okresu...szczególnie Passkiem B5 czy Octavi± (sprzed 2001)...Pakowne jest bardzo...ale nie o tym rzecz. Wytrzyma³o¶ci± bije wszystkie niemiecko-czesko-anerykañskie wynalazki tamtych lat (wystarczy przeczytaæ jakikolwiek test na jakielkolwiek stronie). Po prostu mucha nie siada, nie ma siê do czego doczepiæ. Je¿eli spojrzysz na forum nissana to jedyn± powtarzaj±c± siê usterk± w Polsce (co oko³o 100.000km) jest przedni wahacz...którego wymiana kosztuje 200PLN. Kto¶ mo¿e napisaæ ¿e z TDI (110KM) nie ma szans ale nic nie piszesz ¿e bêdziesz siê ¶ciga³ poza tym w tytule wymieni³e¶ "Auto do 25 000 z³ Kombi, w dieslu, Pakowne wytrzyma³e" nic o super osi±gach nie wspominaj±c. Nie my¶l ¿e to jaki¶ mu³, wakt ¿e zawodów na 1/4 mili raczej nie wygrasz ale jak siê ju¿ rozpedzisz to mocy nie brakuje. Przewag± w Twoim przyopadku (stawiasz na wytrzyma³o¶æ) nad TDI czy DCI czy TDDI :shock: jest to ¿e silniki te s± starszego typu z przedwstepn± komor± spalania (mo¿esz nawet je¼dziæ na oleju sporzywczym;) przez co koszty naprawy i eksploatacji s± o niebo ni¿sze ni¿ przy Comon Rail no i s± japoñskiej konstrukcji (robione w anglii):) Poza tym za t± cenê mo¿esz dostaæ auto z hi-spec...czyli ze wszytskim co byo na tamte czasy dostêpne...od 4 poduch przez elektrykê do climatronika. Co do serwisowania to w ASO nie ma sensu. Model nie za m³ody wiêc wiêkszo¶æ warsztatów nie powinna mieæ problemów z ewentualn± napraw± a ceny czê¶ci (zastêpczych oczywi¶cie) niczym nie odbiegaj± od pozosta³ych. Polecam to autko bo naprawdê jest niedoceniane (drugie zaje¿d¿am) a wydaje mi siê ¿e w aucie najwa¿niejsz± rzecz± jest to ¿e dzia³a i nie sprawia problemów. Pozdrawiam...
a co jest szersze? passat czy mondeo i co bardziej pojemne? chodzi mi o duze rzeczy
pojemniejszy jest Ford. Je¿eli zastanawiasz siê te¿ nad Skod±, to pamiêtaj ¿e jest ona nieco mniejsza i od Mondeo i od Passata(jest na p³ycie pod³ogowej Golfa IV, pomiêdzy kompaktami a klas± ¶redni±)
¿e jest ona nieco mniejsza hehe a jechalas?
myslalem, ze to sedan :P bo nie ma wycieraczki? mozna sobie dokupic w salonie :P
Pakowniejszy jest oczywiscie Mondeo, ma tez wieksza ladownosc, ma wytrzymalsze zawieszenie. To jest auto roboczo-rodzinne, wiec bez obaw przewieziesz wieksze rzeczy jak i zapakujesz rodzine na wakacje
Wytrzyma³o¶ci± bije wszystkie niemiecko-czesko-anerykañskie eee ja sie kloce!
Przewag± w Twoim przyopadku (stawiasz na wytrzyma³o¶æ) nad TDI czy DCI czy TDDI :shock: jest to ¿e silniki te s± starszego typu z przedwstepn± komor± spalania (mo¿esz nawet je¼dziæ na oleju sporzywczym;) eee na pewno nie miales na mysli TDDi ale TDCi, TDDi juz nie produkuja, zakonczyli w 2002 roku...
Nie my¶l ¿e to jaki¶ mu³ a jak to inaczej nazwac? auto ciezkie i ma slaby silnik...
s± o niebo ni¿sze ni¿ przy Comon Rail TDI i TDDi nie ma Common Raila :roll:
drugie zaje¿d¿am wiec nie taki wytrzymale skoro "zajezdzasz" :D
tzn co do osi±gów to fakt nie chce sie tym autem ¶cigaæ ani nic w tym stylu, ale cenie sobie komfort podró¿y:P ¿eby jako tako to przy¶piesza³o i ¿ebym nie musia³ sie martwiæ czy przy wyprzedzaniu zdarzê czy te¿ nie :) albo, ¿e przy podjezdzie pod jak±¶ górke tiry mnie zaczn± wyprzedzac :P
hehe a jechalas?
tak, jecha³am
eee ja sie kloce!
akurat ta generacja by³a do¶æ bezawaryjna. Nastêpna siê sypie.
a jak to inaczej nazwac? auto ciezkie i ma slaby silnik...
90 KM na auto klasy ¶redniej nie wystarcza, mogli wyci±gn±æ wiêcej od dwulitrowego diesla, a jednostka i tak by siê nie psu³a
¿e przy podjezdzie pod jak±¶ górke tiry mnie zaczn± wyprzedzac
bardzo mo¿liwe :D
Jak zwykle- porównanie sprowadza siê do VW Passata i Forda Mondeo. Mazda nie- bo?
nad Nissanem te¿ mo¿naby siê zastanowiæ. Jest jeszcze Toyota Avensis, Honda Accord, jest Audi A4, BMW 3, Opel Vectra, Skoda Octavia(chocia¿ mo¿e byæ za ma³a).
tak, jecha³am strasznie ma amlo miejsca na nogi z tylu, ale rekompensuje bagaznikiem...
tzn co do osi±gów to fakt nie chce sie tym autem ¶cigaæ ani nic w tym stylu, ale cenie sobie komfort podró¿y:P to minimum 110 KM, zeby jakos szedl..
z opla to raczej omega jak juz cos ;d wielkie szrokie :P ale i ciezkie
mazda - jakos mi sie w srodku nie podoba
bmw - raczej odpada
nad avensis tez myslalem
accord tez jest ³adna
dlatego chyba jednym z najrozsadniejszych posuniec bedzie B5 albo Mondek MK III...
wlasnie zastanawiam sie nad mondeo mkIII jest w sumie ³adne i wewnatrz i na zewnatrz a jak spalanie ? on ma 1998 cm3 w dieslu tak ? i jaka jest roznica miedzy silnikami TDDI i TDCI
on ma 1998 cm3 w dieslu tak tak
i jaka jest roznica miedzy silnikami TDDI i TDCI TDDi ma "zwykly" wtrysk a TDCi ma common raila, TDCi chodzi kulturalniej :) jest cichszy i ma dwie wersje mocy 115 i 130 KM
latwo zarypac wtryski w TDCi (gowniane paliwo), a to droga impreza. za 25 kafli TDCi dobrego nie dostaniesz, lepiej brac TDDi bo bedzie w lepszym wypasie i w sumie nie ebdziesz wtrsykow CR wymienial...
a TDDI ma ile mocy ? w KM ?
i jakie jest to spalanie :) trasa, miasto
Hm.. z poczatku produkcji MK III byl 2.0 TDDi 90 KM, ale doslownie chwile po nim wszedl 115-konny.
Spalanie, wszystko zalezy od nogi kierowcy ;) w miescie srednio ok 8-8.5 a na trafie do 6.5-7 schodzi (predkosc 120-140 km/h)
a TDDI ma ile mocy ? w KM ? 116KM (JAK DOBRZE PAMIÊTAM)
a to droga impreza. za 25 kafli TDCi dobrego nie dostaniesz, ja mojego za 28ty¶ sprzeda³em (wczoraj) :cry:
lepiej brac TDDi bo bedzie w lepszym wypasie i w sumie nie ebdziesz wtrsykow CR wymienial... w sumie siê zgadza jak nie masz chajcu na 2003 r. min to lepiej we¼ tddi (bezpieczniej)
ja mojego za 28ty¶ sprzeda³em (wczoraj) :cry: :cry:
116KM (JAK DOBRZE PAMIÊTAM) APTEKARZ! :D
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl