Miłość jest trudną częścią naszego życia..
Kupilem niedawno Rovera 214 (1997).Wszystko ok tylko ze przy zmianie biegu z 2 na 3 (i czasem troszeczke przy innych biegach przy wyzszych obrotach) slychac zgrzyt -proporcjonalnie wiekszy im wieksza predkosc samochodu.Sprzedawca mowil ze jest nowe sprzeglo -moze jest zle ustawione.Martwie sie tylko ze to moze byc skrzynia...z gory dzieki
Witaj!
Je¿eli zosta³o za³ozone nowe sprzêg³o (zregenerowane, czesto i za grube) to tak mo¿e sie dziaæ. naleza³o by z tym pojechac do warsztatu w celu sprawdzenia mozliwo¶ci regulacji. Moze byæ te¿ zapowietrzony si³ownik hydrauliczny.
Nale¿y to sprawdziæ zanim przyczynisz sie do uszkodzenia skrzynki.
mog± siê sypaæ synchronizatorki a to droga inwestycja bo robocizna kosztuje
Tez mam Rovera 214 i ogolnie skrzynie w tych samochodach sa dosyc toporne.
Byc moze to wlasnie to sprzeglo nie wysprzegla do konca. Czy to pojawia sie tylko przy zmianie z 2 na 3 bieg?
Jeszcze gorzej jest przy redukcji na trojke(nie da sie uniknac zgrzytu).Po za tym zeby wrzucic jedynke to musze sie zupelnie zatrzymac aby nie zazgrzytalo.2 i 4 tez moze zgrzytnac ale przy szybszej jezdzie.Czasami tez wsteczny wyskakuje.Po za tym sprzeglo wysoko chwyta wysoko i krotko (trzeba troszke czasu by to ogarnac).
ja obstawiamy synchronizatory biegów...
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl