Miłość jest trudną częścią naszego życia..
Witam!!!
Posiadam od niedawna Ford Orion CLX 1.4 Kat i zauwa¿y³em, ¿e du¿o pali (12-14 litrów / 100 km) w trasie :cry: . My¶la³em, ¿e jest to przyczyna ¿e samochud chodzi na wysokich obrotach . Na 5 biegu przy obrotach 3000 ja mia³em prêdko¶æ zaledwie 70 km/h. Wymieni³em ca³y mechanizm sprzêg³a bo przypuszcza³em, ¿e czyczyn± wysokich obrotów jest ¶lizganie siê tarczy na sprzêgle i nadal chodzi tak jak przed wymian± :? . Prosi³bym o jakie¶ sugestie dotycz±ce przyczyny tego, ¿e samochód nadal chodzi na wysokich obrotach.
Z góry dziêkujê.
Sonda lambda moze?
Odpowiedzia³ w innym po¶cie,ale tam nie wspomnia³e¶,¿e sprzêg³o ju¿ wymienione.Sonda by odpowiada³a za spalanie,ale te obroty to co¶ nie tak.Masz tak od poczatku posiadania auta?Mo¿e kto¶ tam wsadzi³ jakim¶ cudem skrzynie o innych prz³o¿eniach.
Zastanawiam siê czy przytkany katalizator by nie powodowa³ takich objawów.
Zapytaj jeszcze tutaj:
http://www.fordescort.org/
Auto kupi³e 2 mesi±ce temu i mam tak od pocz±tku. Na 1,2,3 to obroty monent d± w górê tak to wygl±da jakby siê ¶lizga³o na sprzêgle tylko ¿e ju¿ mam wymienion± tarcze chyba ¿e gdzie¶ indziej na sprzêble mo¿e nie odbija dobrze ale nie wiem czy jest to mo¿liwe bo kopa dosyæ ma zrywa zrobiê tylko ¿e te obroty je.... tak wgórê lec±
a to wtryskowy jest ten silnik (wnioskujê po sondzie, ale wygl±da jak ga¼nikowy na starych fotach...)?
sama tarcza sprzêg³a nie pomaga, bo i tak bêdzie sie ¶lizgaæ je¶li np. docisk by³ pêkniêty etc...
móg³ pa¶æ zap³on, docisk sprzêg³a, linka sprzêg³a, w te miejsca bym celowa³a...
w zasadzie, mo¿e byæ wiele rzeczy zwi±zanych ze sprzêg³em, a do tego je¶li ga¼nior masz, to ga¼nior mo¿e byæ ¿le zregulowany...
ps: pisz wyra¼niej kolego, bo trudno rozczytac Twoje intencje...
pozdrawiam
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl