Volkswagen CrossPolo Ma³y twardziel 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

Na stoisku Volkswagena w Genewie, obok usportowionego Polo GTI, bêdziemy mogli ogl±daæ równie¿ jego najm³odszego brata - CrossPolo. Jak nazwa wskazuje, in¿ynierowie z Wolfsburga zdecydowali siê zaszczepiæ swojemu modelowi klasy B geny auta terenowego.

Oczywi¶cie, CrossPolo terenówk± nie jest. Podniesione o 15 mm, dostêpne w sze¶ciu kolorach, piêciodrzwiowe nadwozie wygl±da jednak bojowo i sprawia wra¿enie pewnego, solidnego samochodu. Z przodu tê wersjê poznamy po zderzaku z ciemn± wstawk±, w któr± wkomponowane s± ¶wiat³a przeciwmgielne. Charakterystyczny jest równie¿ pomalowany na srebrno dolny fragment zderzaka, który imituje os³onê podwozia. Z boku dostrze¿emy nadkola, progi oraz doln± czê¶æ drzwi os³oniête czarnymi plastikami. To samo dotyczy ty³u pojazdu, ale tam dodatkowo znajdujemy srebrn± wstawkê zderzaka udaj±c± dyfuzor. CrossPolo charakteryzuje siê równie¿ relingami dachowymi w kolorze srebrnym oraz 17-calowymi alufelgami.

Wnêtrze pojazdu reprezentuje podobny styl, co nadwozie. Uwagê przyci±ga dwukolorowa tapicerka, dostêpna w 4 wariantach zale¿nych od barwy karoserii. Najbardziej podatne na przetarcia czê¶ci siedzeñ s± wykonane ze wzmocnionego materia³u o strukturze siatki. Nieco wy¿ej wyszyte s± logo CrossPolo. Kierownica obszyta jest perforowan± skór± i posiada aluminiow± wstawkê u do³u. Skórzana jest równie¿ d¼wignia hamulca rêcznego. Oprócz tego, w tej wersji Polo znajdziemy równie¿ wiele chromowanych dodatków oraz aluminiowe nak³adki peda³ów.

Opisywany Volkswagen wyró¿nia siê tak¿e bogatym wyposa¿eniem. W standardzie znajdziemy m.in. pe³n± "elektrykê" (wszystkie szyby i lusterka, które s± dodatkowo podgrzewane), system MFA z czujnikiem ci¶nienia w oponach czy centralny zamek z pilotem. Dostajemy równie¿ tyln± kanapê sk³adan± w proporcjach 60:40, dziêki czemu przestrzeñ baga¿ow± mo¿na powiêkszyæ ze standardowych 280 do 952 litrów.

CrossPolo bêdzie oferowane z sze¶cioma silnikami - 3 benzynowymi i 3 dieslami. Najs³abszy "benzyniak" to wolnoss±cy, 70-konny 1.2. Kolejny w szeregu stoi 1.4/85 KM, za¶ na szczycie oferty znajdziemy 1.2 TSI o mocy 105 KM, który rozpêdzi uterenowionego VW do 100 km/h w 9,9 sekundy i pozwoli na osi±gniêcie prêdko¶ci maksymalnej rzêdu 188 km/h. ¦rednie spalanie wynosiæ ma 5,5 l/100 km, a emisja CO2 do atmosfery nie przekroczy 128 g/km. Paleta wysokoprê¿nych jednostek to 3 warianty wyposa¿onego w system common rail silnika 1.6 TDI. Motor ten oferowany bêdzie w opcjach: 75, 90 i 105 KM. Wszystkie te wersje zadowalaæ maj± siê ¶rednio 4,3 l oleju napêdowego na 100 km oraz emitowaæ 113 g CO2/km. Ca³a gama silników nowego VW spe³nia normê emisji spalin Euro V.

Zamówienia na Volkswagena CrossPolo mo¿na bêdzie sk³adaæ ju¿ od marca tego roku. Pierwsi klienci w Niemczech bêd± mogli cieszyæ siê z niego ju¿ w maju, a nied³ugo pó¼niej sprzeda¿ ruszy w reszcie Europy oraz w Japonii. Wcze¶niej bêdziemy oczywi¶cie mogli obejrzeæ nowego Volkswagena na Salonie Samochodowym w Genewie.

http://images45.fotosik.pl/263/364d9ef9944c7bddmed.jpg

http://images44.fotosik.pl/263/206974ef7147e9b5med.jpg

http://images41.fotosik.pl/259/def5cb3aec38476amed.jpg

http://images36.fotosik.pl/150/e24556f0bf456611med.jpg

http://images46.fotosik.pl/262/356a9ef4f559be51med.jpg

¬ród³o: autogaleria.pl
Ten post by³ edytowany przez Misiek dnia: 21.02.2010, 12:54
Powód edycji: Proszê nie centrowaæ ca³ych postów.


spaliæ. Zwyk³e i GTI s±, przynajmniej, fajne, ten jest do dupy.

zjaraæ , autko dla pseuodo studenta , tylko kogo na niego staæ? Za t± kasê niez³± bryke mo¿na sobie fundn±æ ;)

O ile GTI jest fajne, to w tym przypadku przekombinowali.Nie potrzebne rozszerzanie gamy modeli.Spaliæ.



Polo udaje to czym nigdy nie bêdzie. Burn.

Z tym trochê spalili. Ja te¿ spale.. ;)

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl