Witam, Od przesz³o roku borykam siê z brakiem mocy w moim aucie i mam ju¿ tego serdecznie do¶æ. Mo¿e kto¶ mia³ podobn± historiê albo mo¿e mi pomóc...bo ju¿ nie mam pojêcia co jest. Otó¿ sprawa wygl±da tak: Auto ma ju¿ swoje przejechane. Obecnie jest to 196 ty¶ km. Mam ten samochód od 164 000 km i przez te przesz³o 30 000 km nie uda³o mi siê usun±æ tej przypad³o¶ci polegaj±cej na ewidentnym spadku mocy w górnym zakresie obrotów tj. od 4000 w górê na II, III, IV i V biegu. Po prostu auto do 4 000 obrotów idzie idealnie potem klops :evil: Nadmieniam, ¿e na LPG i benzynie objawy s± identyczne. Nigdy silnik nie zgas³, pracuje równo ( bez falowania), pali na dotyk, spala ok 0,4 l oleju na 5000 km, pali 8 l gazu i jakie¶ 9 benzyny w mie¶cie. Ogólnie ok. I tak: Sprawdzono, wykluczono b±d¼ wymieniono nastêpuj±ce elementy: - filtr powietrza ok. wraz z dolotem, - wymontowanie mixera gazu ( wraz z zwê¿k±) nic nie daje...silnik dok³adnie tak samo reaguje do 4000 ok...potem klops. - przy 180 000 szlif g³owicy po dzia³alno¶ci LPG ( wypalone gniazdo zaworowe w I cylindrze) - po naprawie usterka nie zniknê³a choæ uszczelniono cylindry nowymi pier¶cieniami...no i nowy szlif...wymiana uszczelki pod g³owic±; - katalizator sprawny ( na próbê wymontowano go i zamontowano zwyk³y t³umik ¶rodkowy...¿adnej poprawy nie ma), - sonda lambda ok, - rozrz±d niby ok ustawiony, - powymienia elementy zap³onowe ( ¶wiece, kable - brak jakichkolwiek b³êdów komputera, - czujnik po³o¿enia przepustnicy ok, - przepustnica ok; - analiza spalin ok - norma rzek³a dianosta; - MAP sensor -ok, I co wy na to??? HELP!!!!!! Sprawa dot. Toyoty Corolli 1332cm3 16v 1998 r. LPG II generacji 196 000 km. - 86 KM