Miłość jest trudną częścią naszego życia..
witam wszystkich i prosze o pomoc jezeli ktos wie !!!!!
A wiec mam problem z moim rowerkiem 620 tdi 1998r problem jest nastepujacy
jak autko dosc dlugo pochodzi i sie porzadnie rozgrzeje skacze mi mocno na obrotach skoki te sa dosc duzych rozmiarow od 500 obrotow do 1500 i wiecej az caly samochod skacze silnik mocno przebiera nawet po delikatnym wcisnieciu gazu dzieje sie tak tez podczas jazdy trzymajac go na rownych obrotach gdzies tak przy 100 110km|h jak zaczyna fiksowac ma sie wrazenie jak by go cos stopowalo i po chwili skacze do przodu pare razy tez zapalila mi sie kontrolka od silnika. dodam tez ze jakis czas jest spokuj chodzi bez zarzutow a jak zacznie swirowac to na maxa (byl spokuj i znow zaczal):-(((
plisss pomocy
z gory dzieki
Powa¿na usterka, sam nie naprawisz. Radzê znale¼æ warsztat zajmujacy siê napraw± uk³adów wtryskowych oleju napedowego. Popularnie zwany "pompiarzem. W takich przypadkach siadac mo¿e zespó³ sterowania, czyli czujniki i reszta. Moze byc rzestawiony k±t pocz±tku t³oczenia, poprzez przestawiony rozrz±d, lub inna usterke mechaniczn±. powietrze lub wodê w paliwie tak¿e - co niby samemu mozna wyeliminowaæ.
dzieki wielkie za podpowiedz ale wlasnie z tymi pompiarzami jest delikatny problem bo zadnego w okolicy nie ma oprucz jednego ktory jak zobaczyl ze jest pompa paliwowa elektroniczna to stwierdzil ze nie jest w stanie nic zrobic hmm a co do uslug serwisowych w autoryzowanych serisach rovera ceny sa kosmiczne ..... wszystko jasne:-(((
hmm co do rozrzadu mysle ze mozna wyeliminowac dlatego ze jak go kupilem byl wymeniany na nowka czyli paski i rolki przez mojego dobrego mechanika i wszystko gralo jak nalezy mam pewne podejrzenia ale nie wiem czy je waizac wzeszlym roku na zime spalilem sprzeglo ktore wymienialem na nowe i wlasnie po tej wymianie krotko po tym zaczelo sie to dziac jak myslisz dziaduaryski moglo miec to jakis zwiazek???uszkodzenie czegos lub cos tam przy wymianie sprzegla?
hmm niestety znajac zycie czeka mnie wizyta w jakims konkretnym warsztacie zajmujacym sie diagnostyka disla bo juz pomalu mozna szalu dostac jezdzac w ten sposob!!!
Mozesz zerkn±c czy nie przyci±³ siê (jak mojemu koledze) którys z przewodów elektrycznych pomiedzy skrzynia a blokiem. Moze zapowietrza siê czyli wygie³o sie co¶ przy podstawie filtra lub naderwa³o. Bo je¿eli usterka wystepuje od czasu do czasu to istnieje duze prawdopodobienstwo ¿e przyczyna jest tzw. "lu¼ny styk". Czyli cos od czasu do czasu nie kontaktuje, za lu¼ny styk mozna by uznac i przerwe w uk³adzie paiwowym pojawiajaca sie po rozgrzaniu silnika.
moze wymien wszystkie przewody powrotne paliwa, przejrzyj te co je doprowadzaja i te którymi wraca do filtra olej napedowy. Najlepiej jest je¶li isnieje mozliwosæ za³o¿enia przewodu prze¼roczystego na króæcu przewodu paliwowego przy pompie. mozesz wtedy zaobserwowac pecherzyki powietrza, które tam s± niepotrzebne.
Kiedys mia³em tez taki numer jak wykrzaczy³o sie uzwojenie alternatora, ale wtedy diagnoza polega³a na zdjeciu paska napedu alternatora i odpaleniu silnika bez.
;)
lece pracowaæ.
Acha. Jak masz mozliwo¶c to sprawd¼ adres zak³adu naprawy pomp wtryskowych w Sobótce. jest to najlepszy zak³ad tego typu w Polsce i tani.
http://firmy.pkt.pl/...y_UG9tcHlf.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl