Peugeot 207 SW 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

Francuski producent stopniowo ujawnia kolejne szczegó³y nowego modelu 207 SW, którego oficjalna premiera odbêdzie siê jeszcze w tym tygodniu. Hatchback Peugeot 207 jest na rynku ju¿ od roku, coupe-cabrio 207 CC w seryjnym wydaniu zaprezentowany zosta³ podczas salonu genewskiego, a obecnie do rodziny do³±czy³o kombi 207 SW. Francuski producent w informacji prasowej informuje, ¿e Peugeot 207 SW pojawi siê w sprzeda¿y 5. lipca 2007 roku i od tego dnia bêdzie dostêpny w salonach na terenie Francji, Wielkiej Brytanii, W³och, Hiszpanii i Portugalii. Natomiast od 12. lipca bêdzie sprzedawany tak¿e w Niemczech. Do pozosta³ych krajów europejskich trafi dopiero po wakacjach, a konkretnie we wrze¶niu. Styli¶ci Peugeota nie przyjêli kierunku, w którym pracowali przy poprzednim modelu 206 SW z klamkami ukrytymi w tylnych drzwiach i wysoko umieszczonymi tylnymi ¶wiat³ami zespolonymi. Tym razem zdecydowano siê na wersjê 207 SW zbli¿on± do wiêkszego modelu 407 SW. Kompaktowe kombi 207 SW jest o 119 mm d³u¿sze ni¿ hatchback i ma 4156 mm d³ugo¶ci, 1748 mm szeroko¶ci i 1510 mm wysoko¶ci. Pojemno¶æ baga¿nika wynosi 337 l i jest o 67 l wiêksza od wersji hatchback. W maksymalnej konfiguracji osi±ga jednak a¿ 1258 l. Charakterystycznymi elementami wyró¿niaj±cymi to kombi od pozosta³ych wersji rodziny 207 jest panoramiczny dach z elektrycznie sterowan± zas³on± i samodzielnie otwierane okno pi±tych drzwi. Oferta jednostek napêdowych obejmuje trzy benzynowe i dwie wysokoprê¿ne. Pierwsze dwie maj± identyczn± pojemno¶æ skokow± 1.4 l, a ró¿ni± siê jedynie parametrami. Pierwsza z nich ma moc 54 kW (75 KM) i moement obrotowy 118 Nm przy 3300 obr./min. Druga to 70 kW (95 KM) i moment 136 Nm przy 4000 obr./min. Obie napêdzaj± przedni± o¶ za po¶rednictwem manualnej skrzyni biegów. Kolejny silnik ma pojemno¶æ 1.6 l, moc 88 kW (120 KM) i moment obrotowy 160 Nm przy 4250 obr./min. Do tego silnika mo¿na zmówiæ manualn± lub sekwencyjn± skrzyniê Tiptronic systemu Porsche. Jednostki wysokoprê¿ne maj± pojemno¶æ skokow± 1.6 l i moc 66 kW (90 KM) lub 80 kW (110 KM) oraz odpowiednio maksymalny moment obrotowy 215 Nm przy 1750 obr./min i 240 Nm (w przypadku stosowania funkcji overboost 260 Nm) przy identycznych obrotach. Oba silniki oferowane s± z manualn± skrzyni± biegów. Peugeot poinformowa³, ¿e przygotowuje tak¿e do produkcji seryjnej dwie wersje specjalne 207 SW. Pierwsz± bêdzie model nazwany Outdoor i bêdzie kontynuacj± wersji studyjnej, która zaprezentowana zosta³a podczas marcowego salonu w Genewie. Druga RC, otrzyma silnik czterocylindrowy o pojemno¶ci skokowej 1.6 l i mocy 125 kW (175 kM) z momentem obrotowym 240 Nm przy 1600 obr./min. Nowy model 207 SW bêdzie produkowany we francuskim zak³adzie w Poissy. Planuje siê dzienn± produkcjê na poziomie 460 egzemplarzy, co pozwoli w skali roku wyprodukowaæ 98 000 samochodów. Jak ³atwo obliczyæ, model 207 SW stanowiæ bêdzie 18 proc. w¶ród wszystkich wersji 207. http://img171.imageshack.us/img171/2749/78422172xo6.th.jpghttp://img171.imageshack.us/img171/2922/31854279te0.th.jpghttp://img171.imageshack.us/img171/4576/22804031fy7.th.jpg Tekst i zdjêcia zaczerpniête z: http://www.roadlook.pl/skins/2006b/img/logo.gif



Tak my¶la³am, ¿e bêdzie z ty³u przypominaæ 407. Ca³kiem zgrabne to kombi, trzeba przyznaæ. Chyba pierwszy Peugeot, który mi siê spodoba³(oprócz 107)

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl