Opel Tigra vs Ford Puma 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

Nie jestem jakim¶ wielkim specjalist± (mo¿e kiedy¶ zostanê) w temacie motoryzacji dlatego zawita³em na to forum z pro¶b± o jakie¶ porównanie tych samochodów. Ju¿ nied³ugo zdajê egzamin na prawko i poszukujê pierwszego samochodu, który bêdzie mia³ jakie¶ zaciêcie sportowe. Wiem, ¿e wymienione w temacie samochody to nie sportowcy, ale po pierwsze nie bêdê mia³ du¿ej kasy do dyspozycji przy zakupie (jakie¶ 12-15 ty¶ z³), a po drugie szybki samochód na pocz±tku jest podobno bardzo niebezpieczny. Nie wybieram siê na tamten ¶wiat jeszcze. Samochodem mam zamiar je¼dziæ zarówno po mie¶cie jaki po za nim. Chcia³bym aby nie zepsu³ mi siê w po³owie drogi np. nad morze. Po za tym dobrze by by³o, gdyby by³ na tyle sprawny aby przejechaæ nim gdzie¶ daleko w Europê. Dlatego porszê o opiniê dotycz±c± tych samochodów i jakiekolwiek inne poropozycje. EDIT: zapomnia³em dodaæ, ¿e zarówno Ford jak i Opel maj± zazwyczaj klimê i radio co jest dla mnie bêdzie do¶æ wa¿ne szczególnie przy d³u¿szych wycieczkach. Ogólnie s± bardzo dobrze wysposa¿one.



Bedzie duzo latwiej wszystkim forumowiczom(±) gdy oprzemy sie na jakichs konkretnych przykladach. Napisz ile kasy bedziesz mial do dyspozycji (dokladnie) I tak sobie mysle,ze z tych aut ktore wymieniles a bedzisz chcial walic dlugie trasy to powinienes sie zainteresowac Japonska technologi±.

Przyk³adami mogê byæ choæby te maszyny: Ople Tigra 1,4 Tigra 1,6 Ford Puma 1,4 Serio nie warto jechaæ nim w dalsz± trasê ? Co do tych japoñczyków to nie mam o nich du¿ego pojêcia, a te lepsze pojazdy to raczej s± drogie niestety :?

Tigra, Opel, niby sportowe? hehe dobry zarcik, rdza rdza i jeszcze raz rdza... norma w Oplu... Pomka, kolejne pseudosportowe autko, z rdza szczerze mowiac sie nie spotkalem, moze przez to ze bardzo malo tego jezdzi co bedzie sie wiazalo z drozszymi czesciami, bo nie wiem co tam wpakowali, Fieste? moze... Ja bym raczej to odrzucil...i wzial cos trwalszego.. Na pewno Civic bedzie dobry (a za 15 kafli wyrwiesz juz ladna)



Ja mimo wszystko wola³abym Pumê... Jednak c Ford to Ford. Ja tez siê nad nim zastanawia³m. Bardzo przyjemne autko. Pozdrawiam

Wiedzê, ¿e generalnie odradzacie tego typu samochody. Bo drugim "rodzajem" nad jakim siê zastanawia³em by³y BMW 316 lub 318 lub mniejsze Audi. Niestety A3 nie jest dostêpne w tym pu³apie cenowym. Szkoda. BMW 318 Czy samochody tej marki, któe przejecha³y w okolicach 170-180 k km s± warte uwagi ? Czy jest w nim po³owa do wymiany ? Czy taki japoniec jest w stanie przewyszyæ niemieckich in¿ynierów ? Honda Civic


Czy taki japoniec jest w stanie przewyszyæ niemieckich in¿ynierów ? od zawsze na zawsze ;)
BMW 316 lub 318 BMW= Bedziesz Mial Wydatki, z tego co kojarze to sa one nieco drogie w eksploatacji, troche spala, znajomy ma 1.8 cuopetke i mu okolo 10 w miescie wciaga...


BMW 316 lub 318 lub mniejsze Audi. BMW to nie jest zly wybór ale nie daj Bo¿e jak zdarzy sie jakas powa¿na awaria. czêsci mimo ze niemiec drogie i tyle. poza tym nawet jednostka 1.6 BMW spali zawsze wiecej ni¿ analogiczne 1.6 w VW czy Audi. Pamietaj o tym.
Niestety A3 nie jest dostêpne w tym pu³apie cenowym. Szkoda. Jasne, jesli chodzi Ci o jednostki wysokoprezne. Mo¿e Audi A4? ¦wietne i do¶æ luksusowe nawet jak na tak± cenê autko! :)
Czy samochody tej marki, któe przejecha³y w okolicach 170-180 k km s± warte uwagi ? Czy jest w nim po³owa do wymiany ? jesli ju¿ chcesz wiedzieæ to przebieg rzedu 180tysiecy km to dla BMW dopiero pocz±tek. i moja mala uwaga: nie liczy sie tyle przebieg [o ile nie s± to miliony :D ] i rocznik [oczywi¶cie bez przesady], co stan ogolny i techniczy auta przy jego zakupie. i na to powienienes zwracaæ uwagê. i najlepiej wybraæ siê na lowy ze znajomym mechanikiem.


BMW to nie jest zly wybór ale nie daj Bo¿e jak zdarzy sie jakas powa¿na awaria. czêsci mimo ze niemiec drogie i tyle. I tego siê w³a¶nie obawiam. ¯ebym nie musia³ w³adowaæ w niego du¿ej kasy po przejechaniu kilku kilometrów.
jesli ju¿ chcesz wiedzieæ to przebieg rzedu 180tysiecy km to dla BMW dopiero pocz±tek. S³ysza³em, ¿e niemieckie samochody s± nie do zaje¿d¿enia. Mam nadziejê, ¿e bêdzie mi s³u¿y³o przez kilka lat i da siê nim przejechaæ przynajmniej ze 100k km bez jakichkolwiek wiêkszych napraw.
me0f napisa³/a: Niestety A3 nie jest dostêpne w tym pu³apie cenowym. Szkoda.Jasne, jesli chodzi Ci o jednostki wysokoprezne. Niestety A3 kosztuj± powy¿ej 15 tysiêcy, chyba, ¿e uszkodzone, a takie mnie nie interesuj±. Ja chcia³bym zamkn±æ siê w 15 000 z³ wraz z rejestracj±. Dla potwierdzenia dajê link (u³o¿one jest cenami, rosn±co) http://tiny.pl/rc4v
Mo¿e Audi A4? ¦wietne i do¶æ luksusowe nawet jak na tak± cenê autko! :) A4 ? Chodzi ci o Audi 80 poprzednika A4 o ile siê nie mylê. Sytuacja przedstawia siê podobnie jak z BMW. Tylko czy do Audi te¿ s± tak drogie czê¶ci i co jest bradziej op³acalne ? Bo klasa samochodów raczej podobna.


A4 ? Chodzi ci o Audi 80 poprzednika A4 o ile siê nie mylê. nie.... mi chodzi wlasnie o A4. i majac 15tys zmiescisz sie ze wszystkim. albo kupisz odrazu na polskich i oplaconego. i bedzie w dobrym stanie. jednak bedzie to benzyna. nie licz na TDi za 15k. zapoznaj sie z cenami A4. od siebie polecam bardzo. super autko. sam bym kupil gdybym mial kase :D



A4 ? Chodzi ci o Audi 80 poprzednika A4 o ile siê nie mylê. nie.... mi chodzi wlasnie o A4. i majac 15tys zmiescisz sie ze wszystkim. albo kupisz odrazu na polskich i oplaconego. i bedzie w dobrym stanie. jednak bedzie to benzyna. nie licz na TDi za 15k.zapoznaj sie z cenami A4. od siebie polecam bardzo. super autko. sam bym kupil gdybym mial kase :D
Faktycznie najtañsze A4 kosztuj± 15k z³. Tylko jak sam mówisz s± to benzyniaki i to te najmniejsze. Z tego co pamiêtam to 1,6. Nie wiem czy bêdzie on a¿ tak dobry jak mocniejsze jednostki czy benzyniaki czy TDi. Ale spalania to chyba nie maj± za du¿ego. Tylko niestety osi±g raczej nie zachwycaj±. Wiek kto¶ mo¿e czy s± to dobre silniki mocowo/prêdko¶ciowo czy nie warto siê nimi interesowaæ i np. Audi 80, ale mocniejsze b±d¼ te¿ konkurencyjne BMW 318 czy 316 z lepszym silnikiem ?

Obydwa auta przedstawione w tym temacie s± bardzo podobne (sportowa karoseria zawieszona jak hatchback z oponami szerokimi jak w maluchu.....). Je¶li chodzi o opla doradza³bym calibrê. Jest na pewno bardziej sportowcem ni¿ tigra, a spokojnie mo¿na kupiæ go za cenê 8-10tys. z ró¿nymi dodatkami takimi jak spojlery, czy nisko profilowe opony (nie mówiê, ¿e ci siê akurat spodobaj± ale zawsze mo¿na co¶ wybraæ). Nie by³bym sob± gdybym nie poleci³ ci jednak japoñczyków. Mo¿esz kupiæ 16 letni± celicê czy np. mazdê MX3 z 96-97. To wszystko co na t± chwilê przychodzi mi to do g³owy.

ja nie wiem , bêdziemy wyci±gaæ takie stare tematy (o ile dobrze pamiêtam za co¶ takiego grozi warn)
Je¶li chodzi o opla doradza³bym calibrê cz³owieku co ty wygadujesz , czy czyta³e¶ wcze¶niejsze posty

3000gt_pany, ostrzega³em. warn v-ride, doskonale daje sobie rade z moderowaniem i wiem co sie za co nalezy ;-) close

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl