Nowe Subaru Impreza 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

W Japonii rozpoczêto sprzeda¿ nowej generacji Subaru Impreza w wersji hatchback. Chocia¿ nadal czekamy na klasyczny 4-drzwiowy sedan Subaru Impreza, znamy specyfikacje i ceny hatchbacku na rynku japoñskim. Na razie w materia³ach producenta nie pojawi³ siê model STi, którego oficjalna premiera oczekiwana jest na tegorocznych targach motoryzacyjnych we Frankfurcie. Wiemy ju¿, ¿e podczas gdy w Europie STi dostêpne bêdzie wy³±cznie w wersji hatchback, w USA klienci bêd± mogli wybieraæ miêdzy obiema wersjami nadwoziowymi. Kolejn± informacj± jest fakt, ¿e prawdopodobnie w Europie nie pojawi siê wersja WRX, któr± zast±pi tañsze STi. Wersja hatchback, która w Japonii w³a¶nie wchodzi do salonów sprzeda¿y, ma 4415 mm d³ugo¶ci, 1740 mm szeroko¶ci i 1475 mm wysoko¶ci, ¶rednica zawracania wynosi 10,6 m, a rozstaw osi ma d³ugo¶æ 2620 mm. Wszystkie wersje homologowane s± do transportu piêciu pasa¿erów i dysponuj± benzynowymi silnikami typu bokser. Diesel pojawi siê w pó¼niejszym czasie, a jego dane techniczne dowiemy siê dopiero we Frankfurcie. Co prawda premiera ¶wiatowa silnika odby³a siê ju¿ w Genewie, ale tam przedstawiciele Subaru nie odkryli wiele faktów dotycz±cych silnika. Jednostka najpierw pojawi siê w modelach Forester i Legacy, a dopiero potem trafi pod maskê Imprezy. Gama silnikowa obejmuje w Japonii najs³absz± jednostkê o pojemno¶ci 1,5 l, która oferuje 81 kW (110 KM) przy 6400 obr./min i 144 Nm przy 3200 obr./min. Mocniejsza wersja otrzyma wolnoss±cy 2-litrowy silnik, jedyny z trzech dotychczas przedstawionych jednostek dla rynku japoñskiego, który nie dysponuje systemem zmiennych faz rozrz±du AVCS. Silnik produkuje 103 kW (140 KM) przy 5600 obr./min i 186 Nm przy 4400 obr./min. Pod mask± odmiany S-GT, japoñskiego odpowiednika WRX, pojawi siê silnik o pojemno¶ci 1994 cm3. Jego 184 kW (250 KM) przy 6000 obr./min nie wydaje siê nijak zawrotnych, jednak najwy¿szy moment obrotowy 333 Nm osi±gany jest ju¿ przy 2400 obr./min. Emisje CO2 tego silnika powinny osi±gn±æ ca³kiem przyzwoity poziom 179 g/km. Informacje dotycz±ce wersji STi na razie nie s± dostêpne. Nowe Subaru Impreza hatchback otrzyma³o zbiornik paliwa o pojemno¶ci 60 l, a do wszystkich wersji (w³±cznie z S-GT) mo¿na zamówiæ 4-biegowy automat zastêpuj±cy 5-stopniow± manualn± skrzyniê biegów. Podobnie jak pozosta³e modele Subaru, równie¿ nowa Impreza dysponuje napêdem na cztery ko³a. Wersjê z silnikiem 1,5 l mo¿na zamówiæ z napêdem wy³±cznie na przedni± o¶, co obni¿a cenê o ok. 4700 z³. Interesuj±co zapowiadaj± siê ceny. Najs³absza wersja Subaru Impreza hatchback z silnikiem 1,5 l kosztuje na japoñskim rynku w przeliczeniu 34,5 tys. z³, podczas gdy S-GT z pakietem optycznym mo¿na kupiæ za odpowiednik 60 tys. z³. http://img527.imageshack.us/img527/8177/10568643rp5.th.jpghttp://img527.imageshack.us/img527/7434/55973641aj8.th.jpghttp://img167.imageshack.us/img167/6245/94902785ct7.th.jpg Tekst i zdjêcia zaczerpniête z: http://www.roadlook.pl/skins/2006b/img/logo.gif



jako¶ na z³± drogê wpadli designerzy z subaru , jako¶ z gen na gen coraz go¿ej mi siê widz

Chlopaki, nie tedyk droga

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl