Mercedes-Benz klasy R: napêd na tyln± o¶ i ni¿sze ceny 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

Samochód, który zadebiutowa³ dwa lata temu, oferuje niebywa³e po³±czenie luksusu, przestrzeni i komfortu z napêdem na cztery ko³a, jednak auto nie trafi³o w gusta klientów. Teraz klasa R przychodzi w odm³odzonej wersji z ni¿sz± cen±. Mercedes-Benz klasy R dotychczas nie odnotowa³ wiêkszych sukcesów. Auto jest na rynku od dwóch lat i oferuje niebywa³e po³±czenie luksusu, przestrzeni i komfortu z napêdem na cztery ko³a, jednak ani cen±, ani designem nie trafi³ w gusta klientów. Teraz samochód przychodzi w odm³odzonym wcieleniu z ni¿sz± cen± i nowymi wersjami. Po faceliftingu 5-metrowe MPV, które Mercedes nazywa³ Grand Sports Tourer, a obecnie oznaczany jest nazw± SUV-Tourer, otrzyma³ nowe rozplanowanie wnêtrza. Do dotychczasowych wersji 2+2 i 2+2+2 do³±czy³y wersje 2+3 i 2+3+2 z 3-miejscow± kanap± w drugim rzêdzie. Poprawion± funkcjonalno¶æ doceni± przede wszystkim rodziny z trzema ma³ymi dzieæmi, poniewa¿ na szerok± kanapê mo¿na umie¶ciæ trzy foteliki, chocia¿ w uchwyty ISOFIX wyposa¿ono tylko skrajne siedzenia. ¦rodkowe oparcie mo¿na z³o¿yæ, dziêki czemu powstaje praktyczny pod³okietnik. Po z³o¿eniu trzeciego rzêdu siedzeñ powstaje równa pod³oga przestrzeni baga¿owej. Wersja z krótkim rozstawem osi (2980 mm) oferuje baga¿nik o pojemno¶ci 939 l (po dach), natomiast wersja z d³ugim rozstawem osi (3215 mm) pomie¶ci a¿ 1118 l baga¿u (po dach). Wygl±d zewnêtrzny wszystkich wersji poprawi³ pakiet AMG, który dotychczas dostêpny by³ za dop³at± 3500 euro. Wersje z 6-cylindrowymi silnikami otrzyma³y w standardzie 18-calowe ko³a zamiast wcze¶niejszych „siedemnastek”, a Mercedes-Benz R 500 oferowany jest standardowo z 19-calowymi ko³ami. W ofercie s± trzy nowe odcienie lakierów. W celu spopularyzowania klasy R firma Mercedes-Benz przygotowa³a nowe silniki. Podstawow± jednostk± jest benzynowy silnik 6-cylindrowy w modelu R 280 (170 kW/231 KM), z którym auto przy¶piesza do 100 km/h w 9,6 s i spala ¶rednio 10,9 l/100 km. Podstawowy silnik oferowany bêdzie wy³±cznie z napêdem na tyln± o¶. Pozosta³e wersje bêd± oferowane wy³±cznie z napêdem na cztery ko³a (R 320 CDI i R 500) lub alternatywnie z napêdem na tyln± albo obie osie (R 280 CDI i R 350). W 8-cylindrowej odmianie R 500 montowany jest teraz nowoczesny silnik o pojemno¶ci 5,5 l (285 kW/388 KM), który w cyklu mieszanym zu¿ywa 13 l/100 km, czyli o 0,5 l/100 km mniej od poprzedniej wersji. Niemieckie ceny formalnie zmala³y o 298 euro, jednak trzeba wzi±æ pod uwagê, ¿e otrzymujemy dodatkowo pakiet AMG i wiêksze ko³a, co oznacza dodatkow± oszczêdno¶æ 3500 euro. Podstawowa cena wynosi w Niemczech 46 705 euro. http://img241.imageshack.us/img241/7056/merr204644710b4e45cgg3.th.jpg http://img241.imageshack.us/img241/6106/merr214644710b55d55kc3.th.jpg http://img512.imageshack.us/img512/4760/merr404644710b5ed21nt9.th.jpg Tekst i zdjêcia zaczerpniête z: http://img401.imageshack.us/img401/6941/logoer1.gif



próba ratowania modelu który jako¶ siê nie chce sprzedawaæ wiêc trzeba obni¿yæ cenê, nie s±dzê ¿eby co¶ to da³o ale byæ mo¿e Mercedes koniecznie chce produkowaæ niewypa³ który nie ma przysz³o¶ci, bo jest to samochód niebêd±cy konkretnie niczym, trochê SUV, trochê VAN, trochê Limuzyna, a trochê chce byæ jeszcze sportowym Coupe. piêædziesi±t w jednym czyli nic ciekawego.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl