Miłość jest trudną częścią naszego życia..
Witam.
Czy w dzisiejszych czasach wystarczy 25 tyı› aby stać sie posiadaczem bryki o sportowych osiągach, jednoczesnie moı¼e nam sı‚uı¼yć do codziennej eksploatacji? Codzienna eksploatacja tzn.: ı¼ona, 2 maı‚ych dzieci i jakies graty do bagaı¼nika. W sumie mam kilka pomysı‚Ă³w ale prosiı‚ bym o wasze opinie. Auta o ktÄ‚³rych myı›le to: mitsubischi 3000GT, Nissan 300ZX, 200SX, BMW 325 , 540i, celica GT-FOUR, Golvf GTI,VR6. Ale ı›wietnie wiemy ı¼e jest ich więcej. Dzięki :P
Za 25 klockÄ‚³w napewno coı› znajdziesz. Z tych co wymieniı‚eı› to ja bym braı‚ Nissana 200SX, a ze swojej strony dodaı‚ bym jeszce Hondę Prelude
Za 25 klockÄ‚³w napewno coı› znajdziesz. Z tych co wymieniı‚eı› to ja bym braı‚ Nissana 200SX, a ze swojej strony dodaı‚ bym jeszce Hondę Prelude
Cięı¼ko dorwać w dobrym stanie Silvie, silnik z Turbo, na początek moı¼na nabawić się sporych kosztÄ‚³w. Co do Prelduki - bardzo dobry samochÄ‚³d, ale tylko z silnikiem 2.2 VTec! Pomyı›l jeszcze o Corrado.
Corrado.
nio corrado to jest fajne autko jeszcze jak jest z vr6 to poprostu miodzio :D
ale moze calibra w dobrym stanie :D
Ja bym ı‚ykaı‚ toyote poniewaı¼ nie jest najwolniejsza i raczje sie w nich nic nie psuje. Chyba ı¼e sie naprawde na zmeczony model trafi.
P.S. A nie lepiej by byı‚o Kupic cos tąı„szego i zrobic z niego sportowca :D
Coz od siebie dorzuce 89 Forda Probe: ostatnio zlecaily na morde cenowo wie cza tyle to sobie 3 kupisz :D autko 2+2 bagaznik ooooooooogromny a silniki rozne ... polecam 2.2 bez turbo :D
PS: strzez sie wersji europejskich....
tylko i wyı‚Ä…cznie 540 :-)
miaı‚em okazję jeıżdzić, byı‚a w manualu, gdybym mÄ‚³gı‚ to bym z niej niewysiadaı‚, poprostu cudeı„ko.
Jechaı‚em z kumplem (bardziej zaawansowany kierwca niı¼ ja) i przy 110 redukcja na 3 i pı‚ywaliı›my bokami, super wraı¼enia z jazdy.
Zwı‚aszcza ı¼e cchesz jeszcze wı‚oı¼yć do niego 3 osoby i bagaı¼.
W dobrym kierunku idziemy. Gdyby nie zonka i 2 maı‚olatÄ‚³w (5lat+2tyg) to bym crx 1.6 VTEC zakupiı‚. 150 KM - 8 tys obrotÄ‚³w - 7.2 do 100km/h. Preludka w sumie fajna a 2.2 185 konikow ma i nawet lepiej od crx idzie. Jednak kufer 225 litrow. Troche malo. Probe to nie gı‚upi pomysı‚. Takiego 97 rok 2.5l? I bagaznik ma 300 litrÄ‚³w. Bo calibra ze swoimi zegarami z Vectry to odpada. Miaı‚em kiedyı› przyjemnoı›c pokierować Jagiem XKR 4.2 - 400KM!! To byı‚a jazda. Ale nie ta kieszeı„.
A taki SX
http://moto.allegro....p?item=50169800
A propos V-Teca, to wczoeraj jeıżdziı‚em troszke kumpla Civiciem 1.6 V-tec, o matko kochan jak to idzie i ten niesamowity dıżwięk od 5,5tys obrotÄ‚³w az do 8 tys, po prostu miodzik
I co najwaı¼niejsze - Vtec się nie psuje :D
Teraz kwestia czy wiecej wraı¼eı„ z Prelude 2.2 VTec 185KM 7.1s do 100km/h czy 200 SX Turbo 200KM i 7.5s do 100km/h. Parametry prawie te same, jeden i drugi vr6 ı‚yknie. U nas Vr6 co drugi ma. Będzie kilka ciekawych wyı›cigÄ‚³w. He he. Jednak kwestia wolnossący czy turbo????
540i ma 6.8 do setki, ja bym w to auto celowaı‚ :D
Corrado VR6 ma 6.9 do setki. :D
Beta za droga w utrzymaniu.
200SX ma turbo, ktÄ‚³re jest mocną i sı‚abą stroną.
Honda ma ı›wietny silnik, ktÄ‚³ry ı›wietnie brzmi i ı›wietnie chodzi :D MÄ‚³j faworyt!
ja bym wolaı‚ 200sx bo ma tyı‚ napęd co daje wiecej radoı›ci z jazdy no preludy zbytnio mi sie nie podobaja.
A jeı›li mÄ‚³wice ı¼e turbiny w nissanach sa sı‚abe, bo w sumie tak jest to kupiı‚ bym cos takiego 2.0 l 200KM nic nie pisza o turbo więc chyba to N/A ı‚adnie sie prazentuje i jeszce w kieszeni pozostaje troche kaski gdyby sie okazaı‚oze jakieı› pierdÄ‚³lki trzeba w nim zrobic aby doprowadzic go do stanu idealnego
http://www.otomoto.p...show&id=C254914
Widze ı¼e mamy wspÄ‚³lnych kilku faworytÄ‚³w. I to 3 silniki zupeı‚nie rÄ‚³Ä±¼niące się.
A sprawa dzwieku silnika? Co podczas jazdy dla najwięcej przyjemnoı›ci dla ucha?
BMW 540 to V8 - to sı‚yszaı‚em, coı› pięknego.
Prelude 2.2 VTEC - tego nie sı‚yszaı‚em
Nissan 200SX 2.0 T - teı¼ nie sı‚yszaı‚em
Wiem ı¼e moı¼na coı› przy turbo pokombinować ı¼eby byı‚ ten piękny ı›wist z turbinki. Wiecie coı› o tym? Jakie koszty?
Dla mnie najpiękniejszy dzwięk to jak sie V-tec zaı‚Ä…cza, na drugim miejscu jest V8
co do dzwiekÄ‚³w silnika to njlepszy jest swist blow off`a przy uturbionym aucie v8 tez jest piekne jednak takie auta sa cieı¼kie i palą jak smoki. vtech i vvti chodza jak typowe wirtarki wkręcajac sie do niebotycznych obortÄ‚³w.
ja co prawda vteca nie mam
ale mam 16v w silniku hondy i tez brzmi to milo dla ucha a sluchanie vteca to poezja
a v8 niewydaje przyjemnego dıżwieku, niebrzmi cudownie? 8)
a teraz jeszcze taka sprawa. Jak ktos napisaı‚ vtec to wiertara, uwielbia wysokie obroty, kręci się bardzowysoko i na zcerwonym polu jest w ı¼ywiole. Odpowiedz sobie na pytanie czy z ı¼oną i dziećmi bedziesz tak ı›migaı‚, dla niech moı¼e być jednak nieprzyjemne wycie silnika, wkoı„cu kobieta i maı‚e dzieciaczki.
Vtec ı¼yje na wysokich obrotach i ı¼eby dobrze jechaı‚ trzeba go wysooko trzymać, jeı›li o to chodzi to moı¼e być i Vtec.
V8 w bawarce rÄ‚³wnieı¼ przyjemnie brzmi i 286KM robi swoje, ciągnie auto do przodu juı¼ od niskich obrotÄ‚³w, osiągi ma kapitalne, a miejsca w ı›rodku duı¼o, tu niema co porÄ‚³wnywać do coupe.
Ja odrazu szukaı‚bym 540 8)
http://www.otomoto.p...show&id=C153038
http://www.otomoto.p...show&id=C267112
Nie pisz posta pod postem, edytuj je.
BMW utrzymaj, zatankuj i sprzedaj - dziękuje :D
Kaı¼dy 200sx ma Turbo. Stawiam go na drugim miejscu, bo to jednak będzie dobry samochÄ‚³d.
VTec brzmi prze wyjebiı›cie, ma wysoki moment i wcale nie trzeba go kręcić, chyba, ı¼e chcesz skopać komuı› porządnie dupe :D
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl