Klopoty z MB ML 270cdi 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

MB ML 270 CDI Czê¶ci Koledzy. Od trzech miesiêcy je¿d¿ê samochodem MB –ML 270 CDI – rocznik 2000 - bardzo fajna bryka, ale …. No w³a¶nie ale .- od kilkunastu dni na tablicy zaczynaj± mi siê zapalaæ kontrolki, - no dobra po kolei: - na pocz±tku co jaki¶ czas w czasie jazdy zaczê³a mi siê zapalaæ na tablicy pierwsza kontrolka po prawej stronie - ¿ó³ty kolor z napisem BAS ESP – /po zgaszeniu silnika i w³±czeniu zap³onu kluczykiem, przed rozruchem, wszystkie kontrolki siê ¶wiêc± a po odpaleniu silnika gasn±/, jest ok. ale ostatnio w miarê jak wzrasta temperatura silnika, gdzie¶ do oko³o 60-80 stopni, to zapalaj± siê na ¿ó³to ju¿ trzy ostatnie lampki kontrolne – 1.BAS ESP, 2.ETS, 3.ABS,. – dodam ¿e w czasie jazdy samochodem nie czuje siê prawie ¿adnej ró¿nicy i hamulce s± normalne, ale jednak co¶ jest nie tak. Proszê o pomoc poniewa¿ teraz mieszkam w kraju angielskojêzycznym i trudno mi siê z nimi dogadaæ, mam ksi±¿kê mercedesa ale w jêzyku angielski. Je¶li kto¶ z Was zna mo¿liw± przyczynê takiego zachowania siê elektroniki to proszê o informacje, a mo¿e jest dostêpna w Polsce ksi±¿ka o tym samochodzie, jego opis i wykonywanie drobnych napraw. Pozdrawiam Wszystkich Fanów MB. Janko.



To jest okular po lifcie czy ju¿ ten nowszy. Je¿eli opcja nr 2 to pomo¿e tylko fachowca z kompem, bo u P. Henia to tam siê nie da nic zrobiæ. Je¶li opcja nr1 to proponuje oblukaæ czujniki przy ko³ach czy siê nie poobrywa³y, czy klocki ju¿ s± zdarte. Poza tym jest chyba nawet jakie¶ forum posiadaczy tych mercedesów www.w210.pl czy jako¶ tak, my¶le ze tam bêdziesz mia³ konkretniejsze info :D

Moim zdaniem to kolego trzeba posprawdzaæ po kolei te czujniki i eliminowaæ b³êdy.Ja rozumiem inaczeej ni¿ odpowied¿ mojego poprzednika.Rozumiem ze to jest ML a nie ocular.Jezeli wed³ug kontrolek posprawdzasz samochód mechanicznie to na koniec zrób mu reset komputera i powinno byæ ok.Po cos sa te kontrolki wiec ich nie lekcewa¿. Pozdrawiam

Lorry, Ml to suv nie limuzyna i to jest w163



Sprawd¼ pr±d ³adowania akumulatora, byæ mo¿e przekracza 14,5V Sprawd¼ tez poziom p³ynu w zbiorniczku wyrównawczym. Sprawd¼ wszystkie wtyczki czujników ABS w nadkolach, popsikaj jakim¶ odrdzewiaczem, zobacz czy pó³osie napêdowe gdzie umieszczone s± tarcze zêbate nie zosta³y zafajdane smarem z pó³osi.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl