W Los Angeles firma Hyundai zaprezentowa³a swoje najnowsze dziecko – koncepcyjny model Genesis Coupe. Samochód bêdzie nastêpc± obecnego modelu Coupe, od którego ró¿ni siê jednak napêdem na tylne ko³a. Dwudrzwiowe nadwozie o d³ugo¶ci 4666 mm, szeroko¶ci 1902 mm i wysoko¶ci 1386 mm otrzyma³o maskê, wlot w przednim zderzaku i tylny dyfuzor wytworzone z karbonu. Bok auta charakteryzuje siê oryginalnym przet³oczeniem i ciekawie stylizowanymi tylnymi bocznymi szybami. W nadkolach studium pojawi³y siê 20-calowe ko³a z oponami Hankook w rozmiarze 255/35 ZR 20 z przodu i 275/35 ZR 20 z ty³u. Hamulce dostarczy³o Brembo. Pod mask± znajdziemy widlasty 6-cylindrowy silnik o pojemno¶ci 3,8 l, który oferuje moc 221 kW (300 KM) i moment obrotowy 340 Nm. Od 0 do 100 km/h auto przy¶piesza poni¿ej 6 sekund. Wiadomo, nadal jest to „show car”, który zdobi± wiêksze ko³a, agresywny body-kit i atrakcyjne szczegó³y stylistyczne. Jednak jak pokazuj± zdjêcia opublikowane w serwisie Motor Authority, zrobione podczas prezentacji konsumenckiej, studium jest tylko stuningowan± wersj± seryjn±. Je¶li dodatkowo spe³ni± siê zapowiedzi Johna Krafcika, wiceprezydenta i dyrektora do spraw rozwoju produktu i planowania strategicznego Hyundai Motor America, ¿e auto zaoferuje w³a¶ciwo¶ci jezdne na poziomie Infiniti G37 za cenê Mitsubishi Eclipse, to sukces modelu Genesis Coupe jest murowany. Seryjny model mo¿na obejrzeæ w artykule: Hyundai’s new coupe caught uncovered zassane z roadlook.pl