BMW Concept CS 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

W Monachium zadecydowano, ¿e czas zacz±æ dope³niaæ miejsce nad seri± 7. Sportowe sedany tej marki nigdy jeszcze nie mia³y d³ugo¶ci przekraczaj±cej 5 metrów. Konkurencja w tym segmencie wci±¿ siê rozwija, a wiêc nadszed³ ju¿ czas na ods³oniecie kart. Nast±pi³o to podczas salonu samochodowego w Szanghaju. BMW w Chinach po raz pierwszy prezentuje czterodrzwiowy pojazd sportowy, który ³±czy ekskluzywnosæ aut klasy GT ze sportowym duchem, tak charakterystycznym dla mocnych modeli niebiesko-czarnej marki. BMW zbiera od lat do¶wiadczenie w konstruowaniu i produkcji samochodów sportowych przeznaczonych dla wiêcej ni¿ dwóch pasa¿erów. Najlepszym przedstawicielem tego segmentu jest istniej±ce od ponad 20 lat BMW M5. Koncept CS jest jeszcze dodatkowo stylistycznym æwiczeniem, ktore ma pokazaæ, ze Mercedes-Benz CLS otrzyma wkrótce powa¿nego rywala. Aston Martin bêdzie musia³ przekonywaæ mi³o¶ników Rapide, a Porsche zaoferuje kombinacjê techniki i designu w modelu Panamera. Konkurencja jest wiêc w tym segmencie mocna. BMW dla swojego Gran Turismo wybra³o ekstremalne wymiary. D³ugosæ ca³kowita 5106 mm, co plasuje ten model pomiedzy BMW 7 i jego wersj± przed³u¿on±, szeroko¶æ 1978 mm odpowiada luksusowej klasie, a wysoko¶æ 1376 zbli¿ona jest do parametrów pojazdów typowo sportowych. Eksteremalny jest tak¿e rozstaw osi, który wynosi 3142 mm i jest najwiêkszym ze wszystkich modeli BMW. Wiêcej maj± jedynie Mercedesy S Klasa, Rolls-Royce, Bentley i Maybach. Stosunkowo d³uga pokrywa silnika i ca³a sylwetka, to typowe BMW. Silnik umiejscowiony za przednim zawieszeniem, napêdzaj±cy tylne ko³a. Natomiast co przyniesie oferta jednostek napêdowych, mo¿na tylko spekulowaæ, bo producent ¿adnych danych nie ujawni³. Uwagê mo¿na po¶wiêciæ elementom designu. Charakterystyczne ma³e reflektory z diodami, eleganckie lusterka zewnêtrzne, dwie pary drzwi. Ca³kowite proporcje pojazdu zmieniaj± tak¿e 21-calowe obrêcze kó³ z metali lekkich. We wnêtrzu jest miejsce dla czterech doros³ych osób, dla których przygotowano typowe siedzenia sportowe. Atmosferê tworzy sportowy kokpit z zegarami umieszczonymi przed kierowc± i w odró¿nieniu od najnowszych modeli BMW nie zastosowano wielofunkcyjnego wy¶wietlacza ciek³okrystalicznego. http://img341.imageshack.us/img341/1920/bmcs10462873ce9e98chw5.th.jpg http://img341.imageshack.us/img341/1978/bmcs22462873cec1565ly3.th.jpg http://img262.imageshack.us/img262/480/bmcs30462873cecf37cpd2.th.jpg http://img262.imageshack.us/img262/4238/bmcs40462873ced5139sl7.th.jpg Tekst i zdjêcia zaczerpniête z: http://img401.imageshack.us/img401/6941/logoer1.gif



z przodu przypomina mi nieco BMW z8, nie podoba mi siê. Poza tym, przecie¿ CLS nie jest klasê wy¿ej ni¿ BMW 7, raczej miêdzy pi±tk± i siódemk±.


CLS nie jest klasê wy¿ej ni¿ BMW 7 teoretycznie CLSa mozna porownac do 6. Ael 6 to typowe coupe... faktem jest ze moze chodzilo im "nizej niz 7) ale coz zdarza sie :)


teoretycznie CLSa mozna porownac do 6. Ael 6 to typowe coupe... tyle, ¿e takie auto by³oby konkurencj± dla szóstki. Albo by j± wycofali z produkcji, albo nie powinni porównywaæ do CLS-a tylko mie¿yæ wy¿ej. CLS to coupe z nieco wy¿szym dachem i doczepionymi tylnymi drzwiami. BMW nie musi produkowaæ auta konkurencyjnego dla ka¿dego modelu Mercedesa, tê lukê akurat uzupe³nia seria 6. My¶lê, ¿e raczej nie wyjd± poza etap konceptu.



Gwozdz do trumny dla prawdziwych BMW...Przod jak w Audi Q7, bok niewiadomo skad, tyl z Porsche Panamery. Nie wroze sukcesu...

A mi siê podoba :D Chyba jako jedyny z aktualnych BMW.

http://img263.imageshack.us/img263/4549/maserfrontav6.jpg a co powiecie na to ? Linia nadwozia (nie mówiê o tylnych drzwiach bmw) jest prawie identyczna :D

U Maserati to du¿o lepiej wygl±da.
Linia nadwozia (nie mówiê o tylnych drzwiach bmw) jest prawie identyczna prawie robi wielk± ró¿nicê, chocia¿ mo¿e tylne drzwi wszystko zmieniaj±...


a co powiecie na to ? Akurat BMW zawsze mia³o "bumerang" przy tylnej szybie je¿eli o to tu chodzi :D
Gwozdz do trumny dla prawdziwych BMW... Podpisuje sie pod tym rencami i nogami.


Gwozdz do trumny dla prawdziwych BMW.. tez sie pod tym podpisuje, niestety..moze wielkim zapalencem tej marki nie jestem, ale niektore starsze modele fa fajne ;)

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl