Miłość jest trudną częścią naszego życia..
elo jestem tutaj nowy :jazda:
rozwa¿am powa¿nie kupno VW GOLFA III sprowadzonego z niemiec za ok 10 000z³
jaki najlepiej braæ silnik (mysle miêdzy 1,6 1,8 1,9TD 1,9TDi) najbardziej mi sie podoba ten ostatni
do benzyniaka planuje wsadzic gaz
czy da rade TDi 90KM w golfie?
a przedewszystkim szukam auta taniego, oszczêdnego i du¿ego (klasa C)
najchêtniej wybra³ bym 1,9TDi 5 drzwiowy z klim± ale cudów niema
niech kierocy mk3 napisz± cos o swoich autach
siema wszystkim :D :D
witam , ale by³o tych tematów ze sto :D radze poszukaæ .
czy da rade TDi 90KM w golfie? królem szosy to nie bêdziesz, ale do sprawnego poruszania wystarczy :D
do benzyniaka planuje wsadzic gaz to grzech (no chyba ¿e masz 5,0l v10 w wersji amerykañskiej :D )
(klasa C) to mercedes :D , tobie chodzi o segment C
pozdrawiam
P.S. tak na marginesie , gdzie prawdziwy POLSKY ?, dawno nic o nim nie by³o
dziêki v-ride za ayczerpuj±c± odpowied¼
apropo golfa niektórzy s±dz± ze ma tware zawieszenie i boli d...
to prawda?
jakie s±wady i zalety mk3?
podobno Tdi to najlepszy wybór sposród tych motorów a ty piszesz ze tylko wystarczy sie to sprawnego poruszania?
dziêki v-ride za ayczerpuj±c± odpowied¼ tylko bez sarkazmu.
apropo golfa niektórzy s±dz± ze ma tware zawieszenie i boli d... to prawda? mia³em kiedy¶ vento vr6 , i zawiech naprawde by³a twarda (ale tak ma byæ w vr6-kach) co do "normalnych" golfów to nie wypowiem siê bo nie mia³em.
podobno Tdi to najlepszy wybór sposród tych motorów a ty piszesz ze tylko wystarczy sie to sprawnego poruszania? TDI jest najlepszym wyborem (ale tylko w tym przedziale cenowym i rocznikowym) , chodzi mi 90km , ja osobi¶cie wola³ bym 110km (dlatego tak piszê) , czy komu¶ wystarczy do jazdy 90km czy 110 km to jest jego sprawa , i dlatego powiniene¶ sam wiedzieæ czy tobie styknie 90km a nie pytaæ siê innych. (ja na dzieñ dzisiejszy mam 130km i troche mi brakujê :D )
Je¿eli interesuje ciê przede wszystkim oszczêdno¶æ to bierz diesla 1.9 TD albo TDi. Najlepszy kompromis co do mocy i spalania w¶ród tych silników. Mia³em do czynienia z passatem z tym pierwszym silnikiem i muszê powiedzieæ ¿e do¶æ oszczêdne auto. Co do mocy to w ¿adnym nie jest satysfakcjonuj±ca a nawet kiepska( przynajmniej dla mnie :P ) ale nie mo¿na sie tez cudów spodziewaæ bo to do¶æ stare silniki. Zale¿y te¿ czym je¼dzi³e¶ wcze¶niej :) jak np przesi±dziesz siê z 50 KM na 90 KM to na pewno to bêdzie "co¶" :D pozdro
1,9TDi to chyba najlepszy silnik w ankiecie
ale czy sie psuje itp. cena 10tys z³ wystarczy na bezwypadkowego mk3?
chcialbym tez miec w nim el szyby, abs, 2 poduszki powietrze i komputer pokladowy
jak sie jezdzi golfem 3 napewno ktos ma takie auto na tym forum
slyszalem ze g³ówne waty to g³o¶no¶æ wnêtrza i twarde zawieszenie prosze o opinie
Kto mnie smial skopiowac??? :evil:
Polsky byl...
Jest...
I zawsze bedzie tylko jeden!!!
Motyla noga!!!
A Ty polsky16 tfu,tfu...
Dozbieraj do Golfa TDI 110KM i juz nie wymyslaj,tylko poczytaj starsze tematy...
Swoja droga MK3 jest wiekszy w srodku od IV. Bynajmniej przestrzen na nogi kierowcy.
Jest lzejszy wiec szybszy...
I nie wymagaj cudow za 10tys...
To glosne,to twarde...
Ku... i co jeszcze?
Kto mnie smial skopiowac??? :evil:Polsky byl...Jest...I zawsze bedzie tylko jeden!!!Motyla noga!!!A Ty polsky16 tfu,tfu...Dozbieraj do Golfa TDI 110KM i juz nie wymyslaj,tylko poczytaj starsze tematy...Swoja droga MK3 jest wiekszy w srodku od IV. Bynajmniej przestrzen na nogi kierowcy.Jest lzejszy wiec szybszy...I nie wymagaj cudow za 10tys...To glosne,to twarde...Ku... i co jeszcze?
sorrki Polsky niewiedzialem ze jestes na tym forum
wiecej niz 10tys na auto nie dam a chce aby nim z 10latek czy wiecej pojezdzic i zeby nic sie w nim nie robilo i aby bym bezawaryjny
zeby nic sie w nim nie robilo i aby bym bezawaryjny
tak to nawet w Erze nie zrobia.
nie ma bata zeby cos sie nie wysypalo, swierze to auto nie bedzie,
Rewelacyjnego stanu nie znajdziesz, lesli w sprowadzonym chcesz sie zmiescic w tej kwocie to musisz szukac takiego za ok 7.500-8.000z³ po doliczniu kosztow rejestracji i zrobienu podstawej obslugi (olej, filtry, paski) wyjdzie 10 tysiecy.
90 koni powinno ci wystarczyc, a czy zawieszeie twarde?! przeciez nie bedzie zabetonowane, jak sie przejedziesz to ocenisz.
zeby nic sie w nim nie robilo i aby bym bezawaryjny tak to nawet w Erze nie zrobia.nie ma bata zeby cos sie nie wysypalo, swierze to auto nie bedzie,Rewelacyjnego stanu nie znajdziesz, lesli w sprowadzonym chcesz sie zmiescic w tej kwocie to musisz szukac takiego za ok 7.500-8.000z³ po doliczniu kosztow rejestracji i zrobienu podstawej obslugi (olej, filtry, paski) wyjdzie 10 tysiecy.90 koni powinno ci wystarczyc, a czy zawieszeie twarde?! przeciez nie bedzie zabetonowane, jak sie przejedziesz to ocenisz.
my sie nie rozumiemy ja chce golfa mk3 do 10k a oplaty itp. dokonam sam
wiec na samo auto z niemiec mam 10k i najchêtniej jestem za TDi diesel lepszy od benzyny?
Polsky byl... Jest... I zawsze bedzie tylko jeden!!! zgadza siê :D
najchêtniej jestem za TDi diesel lepszy od benzyny? co za pytanie , jasne ¿e lepszy (chyba ¿e robisz 5 ty¶.km rocznie :D to my¶la³ bym nad benzyn±)
ale cudów nie ma co wymagaæ .
P.S. nie odda³em g³osu na silnik bo zaden mi tak naprawde nie odpowiada :D
co za pytanie , jasne ¿e lepszy (chyba ¿e robisz 5 ty¶.km rocznie :D to my¶la³ bym nad benzyn±)ale cudów nie ma co wymagaæ .P.S. nie odda³em g³osu na silnik bo zaden mi tak naprawde nie odpowiada :D
robie ok 5-7tys km rocznie
dlaczego benzyna bêdzie wtedy lepsza? wole diesla bo do benzyny byl zamontowa³ gaz
jak wsadzisz do benzyny gaz a robisz przeloty rocznie 7 tysiecy to ci sie koszt instalacji nie zwroci.
jak wsadzisz do benzyny gaz a robisz przeloty rocznie 7 tysiecy to ci sie koszt instalacji nie zwroci.
przeciez gaz jest tanszy za kilka lat na pewno sie zwroci
to proste
wreszcie za jakim motorem sie rozgladac?
na forum golfa wszyscy proponuja diesla TDi 90KM
moc ma du¿± w porównaniu do benzyniaków:
1,4 - 60km
1,6 - 75km
1,8 - 75km lub 90km
jeszcze dojdzie lpg wiec moc spadnie
za 10k za samo auto + oplaty kupi sie dobra 3 z TDi?
no i jeszcze znajomy ma golfa 5 za ponad 50k z 1,9TDi 90KM a ja moge miec taki silnik w swoim duzo tanszym golfie 3 wiec chyba nie jest ¼le?
a ja moge miec taki silnik w swoim duzo tanszym golfie 3 wiec chyba nie jest ¼le?
ten silnik mia³ mnóstwo modyfikacji. Zwiêkszono moment obrotowy, zmniejszono spalanie, spaliny s± te¿ czystsze w nowym dieslu.
za 10k za samo auto + oplaty kupi sie dobra 3 z TDi?
ee, z tym mo¿e byæ problem. Chocia¿ teraz Golfów jest mnóstwo, wiêc mo¿e co¶ znajdziesz w Polsce, po op³atach. Bo wg mnie sprowadzaæ Vw nie ma sensu.
przeciez gaz jest tanszy za kilka lat na pewno sie zwroci
po pierwsze: ceny rosn±
po drugie: instalacja jednak trochê kosztuje, a to te¿ niszczy silnik, wiêc przygotuj siê na czêstsze naprawy.
POLSKY napisa³/a: Polsky byl...Jest...I zawsze bedzie tylko jeden!!!zgadza siê :D :)
jeszcze dojdzie lpg wiec moc spadnie do zapalniczki se go wrzuc albo kuchenki...
Autorowi proponuje zeby przejrzal forum (ostatnie 3-4 storny) lub uzyl szukajki.. wszystko bylo juz opisane...
M-aciej napisa³/a:jak wsadzisz do benzyny gaz a robisz przeloty rocznie 7 tysiecy to ci sie koszt instalacji nie zwroci.przeciez gaz jest tanszy za kilka lat na pewno sie zwroci to proste
po conajmniej 1,5roku -2ch lata wyjdziesz na zero z kosztami paliwa, dolicz regulacje instalacji, rozszezony przeglad w stacji kontroli, jakies niedomagania instalacji... przez 2-2,5 roku bedziesz na "-" jak nic.
a jak ci sie odpukac skonczy glowica bo jakis paprak bedzie zakladal instaacje to juz bedzie po zawodach...
wreszcie za jakim motorem sie rozgladac?
meska decyzja DIESEL albo BENZYNA wybor nalezy do ciebie.
no i jeszcze znajomy ma golfa 5 za ponad 50k z 1,9TDi 90KM a ja moge miec taki silnik w swoim duzo tanszym golfie 3 wiec chyba nie jest ¼le?
ale on ma auto bez przebiegu a twoj bedzie mial nakulane z 200 000 conajmniej.
no i to nie jest ten sam silnik wspolna maja tylko pojemnasc i rodzaj paliwa ktorym sa zasilane
no i to nie jest ten sam silnik wspolna maja tylko pojemnasc i rodzaj paliwa ktorym sa zasilane
no ale tak± sam±moc bo 90KM
ee, z tym mo¿e byæ problem. Chocia¿ teraz Golfów jest mnóstwo, wiêc mo¿e co¶ znajdziesz w Polsce, po op³atach. Bo wg mnie sprowadzaæ Vw nie ma sensu.
mi chodzi raczej ze 10k dam na golfa mk3 + oplaty ok 1tys z³
wiec wyjdzie calo¶æ ok 11-12k
kupi sie przeciez jakiegos diesla TDi z abs, poduszkami i elektryk± i za tymi motorami sie ogl±dam
bez sensu takie pytanie , taki wielki problem wpisaæ i zobaczyæ , no ale jak nie mo¿esz sobie poradziæ to proszê:
to dostaniesz za twoje 10k .
To trwa³o jekie¶ 1,5 min.
(dziêkujê) Proszê
[size=9:][ Dodano: 23-03-2007, 6:58 ][/size:]
pierwszy jest spoko 400,000km :shock: , to chyba pierwszy który nie oszukujê
polsky16, jak decyzja podjêta ¿e diesel to diesel i koniec kropka proszê towarzystwa.
Co kupisz za 10 czy tam 12 tysi to mozesz zobaczyæna allegro czy gratce. Niema sensu ¿eby¶my ci wklejali oferty.
"ch³op jeste¶, masz ³eb i hu** to kombinuj" ;]
bez sensu takie pytanie , taki wielki problem wpisaæ i zobaczyæ , no ale jak nie mo¿esz sobie poradziæ to proszê:to dostaniesz za twoje 10k .To trwa³o jekie¶ 1,5 min. (dziêkujê) Proszê [size=9:][ Dodano: 23-03-2007, 6:58 ][/size:]pierwszy jest spoko 400,000km :shock: , to chyba pierwszy który nie oszukujê
dziêki
ale bez przesady ja wydajac 10k oczekuje jakiegos golfa 3 TDi w b dobrym stanie i z przebiegiem ok 170-250tys km a nie 400 :roll: el szyby, abs, wspomaganie i poduszki
mk3 z³oma to sie dostanie za 4-6tys golas z 1,4 60KM a ja mam 10k wiec sie kupi chyba cos na dlugie lata? kierowcy na forum vw polecaja za ta kwote tylko i wylacznie TDi 90KM a nie TD, D
ale bez przesady ja wydajac 10k oczekuje jakiegos golfa 3 TDi w b dobrym stanie i z przebiegiem ok 170-250tys km a nie 400 el szyby, abs, wspomaganie i poduszki chyba za du¿o oczekujesz od ¿ycia :D (tylko to tobie zosta³o)
kierowcy na forum vw polecaja za ta kwote tylko i wylacznie TDi 90KM a nie TD, D no i ok , to bierz golfa 1,9TDI 90km za 10K i nie zawracaj tu ludziom gitary.
Tyle piszesz a nic nie dzia³asz , co¶ mi siê zdaje ¿e ty 10K to na :shock: nie widzia³e¶
nie chce tyle kasy dac w bloto moze dla Ciebie v-ride to jest nic i zarobisz w kilka miechów ale dla mnie do sporo kasy i niechce pó¼niej cale ¿ycie ¿a³owaæ ¿e kupi³em z³oma i dlatego z gazu zrezygnowalem i szukam TDi
v-ride jezdziles vento i jakie odczucia? jaki to byl silnik ile spala³? komfort jazdy, wyposarzenie?
polsky16, znasz lukaszlll,automundial albo magnita?
EOT
nie chce tyle kasy dac w bloto moze dla Ciebie v-ride to jest nic i zarobisz w kilka miechów ale dla mnie do sporo kasy i niechce pó¼niej cale ¿ycie ¿a³owaæ ¿e kupi³em z³oma i dlatego z gazu zrezygnowalem i szukam TDiv-ride jezdziles vento i jakie odczucia? jaki to byl silnik ile spala³? komfort jazdy, wyposarzenie?
A za 10 ty¶. nie kupisz z³oma? Kupisz auto z sporym przebiegiem, 10 letnie i nie spodziewaj siê czerwonego ferrari.
nie chce tyle kasy dac w bloto moze dla Ciebie v-ride to jest nic i zarobisz w kilka miechów ale dla mnie do sporo kasy i niechce pó¼niej cale ¿ycie ¿a³owaæ ¿e kupi³em z³oma i dlatego z gazu zrezygnowalem i szukam TDiv-ride jezdziles vento i jakie odczucia? jaki to byl silnik ile spala³? komfort jazdy, wyposarzenie? A za 10 ty¶. nie kupisz z³oma? Kupisz auto z sporym przebiegiem, 10 letnie i nie spodziewaj siê czerwonego ferrari.
no to maj±c do wydanie 10kawa³ków szukaæ raczej matiza, fiata SC, tico? wdety dostane nawet z 2000-2002 roku ale warto kupic nowsze ale mniejsze i deawoo czy fiata
polsky16, znasz lukaszlll,automundial albo magnita?EOT
niewiem m.niew co Ci sie stalo ale na wielu postach pytasz o to autorów :roll: :)
niewiem m.niew co Ci sie stalo ale na wielu postach pytasz o to autorów :roll: bo piszesz w tym samym stylu co oni, wiec chyba wiele was laczy albo w jednej lawce siedzieliscie...
warto kupic nowsze ale mniejsze i deawoo czy fiata sam sobie odpowiedz...
Mody zamknijcie to tutaj sie tylko syf robi...
[color=red:]Jeszcze jeden bezsensowny post i moja cierpliwosc sie skonczy!!! [/color:]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl