Ga¶niecie slinika Rover 416Si z 95 roku 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

Mam duzy problem, kiedy dni staja sie chlodniesze odpalam rano bez problemu i jade odwiesc siostre do szkoly. Kiedy wsiadam za 5 min po jej odprowadzeniu, nie moge odpalic auta(wylaczam swiatla, radio, ogrzewanie) caly pobor mocy idzie na start silnika). Nie moge odpalic, dopiero po jakiejs godzine odpalam bez problemu. Tez jak proboje wyprzedzic nagle mi zamula i nie daje rady bo sa ogromne spadki mocy. Prosze o wasza opninie !! !! --



To trudniejszy temat, trzeba sie udac do mechanika-elektryka by sprawdzi³ co potrzeba. Moim zdaniem mo¿e byc przyczyn± przeka¼nik pompy paliwa, b±d¼ którys z elementów uk³adu zap³onowego, to drugie mozna by sprawdziæ, dokonuj±c oceny ¶wiec zap³onowych po krêceniu rozrusznikiem. Zalane swiece bêd± swiadczyæ o uszkodzeniu uk³adu zap³onowego, suche siwece bêda wskazywa³y na który¶ z elementów odpowiedzialnych za uruchomienie uk³adu wtryskowego, mo¿e to byæ czujnik Halla, przeka¼nik pompy paliwa i sam sterownik silnika. Zalane ¶wiece mog± tak¿e ¶widczyæ o b³ednym odczycie z czujnika temperatury silnika, który w przypadku rozgrzania, bêdzie wskazywa³ zbyt nisk± temperaturê, co spowoduje zalanie ¶wiec zap³onowych. Moze byæ tak ¿e Twój bolid jest na tyle zaniedbany co doprowadzi³o np do ogromnego zuzycia swiec, co bêdzie siê tak objawiac w³a¶nie. I ca³a prawda wypisana na swiecach bêdzie. [i] [i] [i] :P

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl