autko do 13000 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

Witam! Mam do wydania góra 13000 na samochód. Bedzie to pierwsze moje autko. W wiêkszo¶ci bede je¼dzi³ w mie¶cie. Mam kilku faworytów , s± to opel vectra, vw golf lub polo, skoda octavia,seat toledo, honda civic, ford focus. Wszystko raczej TDI. Wiem jest niez³y rozrzut czy kupiæ starego golfa iv, skode octavie czy troche m³odsze polo. A mo¿e Wy macie jakie¶ inne propozycje. Zale¿y mi ¿eby poje¼dziæ nim ze 3 lata i ¿eby mi siê w tym okresie nie rozsypa³:-),chocia¿ miadomo to zale¿y od stanu auta no i od szczê¶cia.



Wszystko raczej TDI
Mam kilku faworytów , s± to opel vectra, vw golf lub polo, skoda octavia,seat toledo, honda civic, ford focus
tdi to w grupie vw bêdzie. Odpada opel honda i ford.
Odpu¶æ civica bo maj± s³abe diesle.

ja jako pierwszy polecam benzyna+gaz. Prosta konstrukcja, prosta naprawa mniej mo¿liwo¶ci pracy dla pseudo-mechaników.
Co do marek to ja jak zwykle polecam mazda honda mitsubishi .


ja jako pierwszy polecam benzyna+gaz

polecam mazda honda mitsubishi

Akurat silniki tych aut najmniej pasuj± do LPG. Najczê¶ciej s³yszane negatywne opinie o LPG s± od osób które posiadaj± go w japoñczykach.

Je¶li Opel to silniki 1.7 od isuzu w Astrze G, choæ trzeba by porz±dnie przyjrzeæ siê takiemu egzemplarzowi za oko³o 13 tys. Vectry najlepiej po 2000 roku gdy¿ mog± byæ problemy z rdz±.

Silniki od VW to najlepsze s± sprawdzone 1.9 TDI 90KM, silniki bardzo popularne i maj±ce dobr± renomê.

Tak jak Bajo ju¿ napisa³ diesle Hondy nie s± zbyt popularne i nie maj± tylu dobrych opinii.



mitsubishi oprócz gdi radz± sobie z gazem ca³kiem dobrze to samo w mazdach co do hondy nie mam zdania .

Znajomy ma xedosa z gazem prze 5 lat nie zagl±da³ do instalacji. Mia³em okazje je¼dziæ galantem z gazem i rowniez ca³kiem daje rade.Negatywne opinie o lpg maj± ci co zak³adali najtañsz± instalacje a niestety w niektórych silnikach to nie hula.

Co do diesli hondy to chyba by³y robione z roverem i nie ka¿dy umie to naprawiæ bo serwisówki s± po angielsku (bariera nie do pokonani przez polskiego mechanika)

Co do silników tdi od grupy vag potwierdzam ¿e s± sprawdzone i ka¿dy mechanik z programem polski vag potrafi to naprawiæ, co do bezawaryjno¶ci tych silników mo¿na by dyskutowaæ.

Kolega mia³ 626 2.0 z gazem i zrobi³ tym autem ponad 300 tys na gazie, wiêc... wyci±gnij wnioski.

A ja powiem ¿e 13ty¶ za golfa IV z tdi to praktycznie z³om z³ozony z dwóch, albo mega przelot.

W tym bud¿ecie mo¿na by Vectre 1.8 z LPG, albo Astre 1.6 te¿ z podtlenkiem. W tak starego diesla 2.0 dti nie warto siê pchaæ bo pompa mo¿e pa¶æ

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl