Miłość jest trudną częścią naszego życia..
Witam,
jaka najbardziej prawdopodobna przyczyna mo¿ne powodowaæ ¶wiecenie siê kontrolki ³adowania akumulatora zaswieci³a mi siê juz ze 2 razy ztym ze raz nie chcia³ zapaliæ aku.. pad³
ja stawiam na:
zu¿yty akumulator mo¿ne powodowaæ ¶wiecenie siê kontrolki.
lub poluzowanie siê kabli bo po wari przejecha³em 80 km i kontrolka nie za¶wieci³a siê
proszê o wasze opinie na ten temat
i jeszcze
jak akumulator do Partnera HDI ?
Pozdrawiam
Akumulator ¶wiecenia kontrolki nie spowoduje.
Brak ³adowania, które trzeba na odpalonym silniku zmierzyæ i powinno wynosiæ ok 14,5V. Mierzymy na klemach akumulatora. A to ¿e siê wy³adowa³ to nie jego wina a alternatora ;)
dziêki za odpowiedz dziadparyski
bêdê musia³ podjechaæ do mechanika ale w±tpiê zêby jutro mia³ kto¶ czas pewnie samemu wykrêcê bo stawiam ze mo¿ne szcz±tki siê koñcz± nie dowiem sie jak nie sprawdzê a muszê bo za 3 dni mam wyjazd 900km do przejechania mi teraz mam nieciekawie..
jak sprawdza³em to by³o ³adowanie by³o 12,9V na klemach cy to prawdopodobne ze szczotki kaput, czy mo¿ne regulator napiêcia jak go sprawdziæ hmm.
czy to prawdopodobne ze po przebiegu nieca³e 150ty¶ 04 roku ju¿ szczotki siê koñczy³y alternatora?
[size=9:][ Dodano: 22-12-2008, 11:03 ][/size:]
Haaa. po dok³adniejszym przegl±dzie znalaz³em przyoczne wcze¶niej by³o 12,90V na pracuj±cym silniku, nakrêtka na alternatorze poluzowa³ siê powsta³a warstwa osadu i przyczyn± by³o w³a¶nie s³abe ³adowanie a niekiedy brak, po oczyszczeniu pojawi³o siê 14,30V czyli to by³a moja przyczyna tych anomali.
ja te¿ bym postawi³ na szczotki ich zu¿ycie objawia siê w³a¶nie tak jak piszesz
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl