Vento TD z silnikiem AAZ mruga kontrolka oleju 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

Pos³uchajcie tego...Posiadam Vento z tym w³a¶nie silnikiem AAZ z roku 94.Przewróci³em ca³e forum i zrobi³em wszystko co jest napisane aby ta kontrolka zgas³a i nic.Mruga sobie od czasu do czasu na rozgrzanym silniku po przejechaniu oko³o 20 km niezale¿nie od wysoko¶ci obrotów.Czujniki ju¿ mam wszystkie jakie wystêpuj± w tych samochodach.U góry w g³owicy za³o¿ony czujnik zakres kontroli od 0,15-0,35 MPa.Na dole w filtrze oleju za³o¿ony 0,9 MPa.Poza tym wymieniony olej oraz filtr oleju.¯eby kto¶ nie powiedzia³ ¿e za ma³a lepko¶æ , wla³em SUPEROL CC30.Kiedy objaw nie znikn±³ , dola³em jeszcze MotoDoktor(chodzi³o w³a¶nie o lepko¶æ)Dalej niestety nic to nie zmieni³o wiêc wymieni³em alternator który jak sie dowiedzia³em , czasem fiksuje i takie rzeczy siê dziej± - dalej nic , objaw pozosta³.Wiêc przeczyta³em ze licznik te¿ mo¿e siê ze mnie nabijaæ i zgodnie z instrukcj± jednego forumowicza , pomin±³em czip na odwrocie licznika i kontrolka na rozgrzanym silniku zaczê³a siê ¿arzyæ ca³y czas.Wróci³em wiêc znów do punktu wyj¶cia.Kable od alternatora obydwa ca³e(sprawdzone)£adowanie alternatora oko³o 14 Volt.Dodam jeszcze ¿e obrotomierz chodzi tak jak powinien - czyli nie wchodzi sam na jakie¶ parametry z kosmosu tylko trzyma 900 obrotów na wolnych ca³y czas.Je¶li przypomnê sobie co¶ , co jeszcze zrobi³em w celu zgaszenia tej ¶miej±cej siê ze mnie od czasu do czasu kontrolki , do³±czê to na forum.Dodam tylko ¿e wszystko zacze³o siê w lutym kiedy to wymieni³em g³owicê.W starej po prostu pêk³ kana³ i zaczê³o ubywaæ p³ynu.Jakie¶ sugestie od fachowców???Pozdrawiam serdecznie...Aha , ci¶nienie oleju tak¿e zmierzone - na wolnych obrotach 0,9 atmoswery a na wysokich 2 atmoswery

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl