Miłość jest trudną częścią naszego życia..
Witam wszystkich! mam pewien problem otó¿ w moim cinquecento wyciek³ mi podczas jezdy p³yn z ch³odnicy, pêk³ jeden z gumowych przewodów, jecha³em tak ok 2 km o niczym nie wiedz±c. Gdy¿ nie zapali³a sie ¿adna kontrolka a w tym modelu nie ma wska¼nika tem. p³ynu. Nie wiem czy wystarczy wymienic przewód i zalac nowy p³yn czy nale¿y zrobic co¶ wiêcej. Czy mog³em w ten sposób uszkodzic co¶ wiêcej, proszê o radê.
Je¿eli nie przegrza³es motoru, to po wymianie wê¿a i odpowietrzeniu wszystko powinno graæ. Zdaje siê w cieniasie uk³ad sam siê odpowietrza, ale kontroluj temperaturê silnika podczas rozgrzewania i uzupe³niaj p³yn az do za³aczenia sie wentylatora ch³odnicy.
Witam,
Ja mam równie¿ problem z wyciekiem p³ynu ch³odniczego w Oplu Astrze.
Ostatnio zauwa¿y³em, ¿e samochód strasznie szybko siê grzeje i nawet wentylator nie daj rady zbiæ temperatury, dola³em p³ynu.
Po jakim¶ czasie sytuacja sie powtórzy³a, przez 6 dni dola³em 5 litrów p³ynu i nadal jest go za ma³o.
Jak wlejê to w zbiorniczku jest ok ale jak trochê poje¿d¿ê to okazuje siê ¿e jest jego mniej.
Sprawdzi³em przewody i nigdzie nie cieknie.
Jak mo¿e byæ tego przyczyna?
Czy mo¿e termiostat jest popsuty, obieg jest zamkniêty i p³yn paruje (ale a¿ tyle)?
Zauwa¿y³em te¿ ¿e jak wieczorem postawi³em samochód a rano odkrêci³em korek zbiornika p³ynu to by³o tam du¿e ci¶nienie?
Prosze o pomoc co to mo¿e byæ???
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl