Miłość jest trudną częścią naszego życia..
Witam.
{VW Golf II 1,3 1989r. }
Kieruje siê z pro¶b± o pomoc w nastêpuj±cej sprawie.
Jakie¶ 1,5 miesi±ca temu zakupi³em nowy akumulator.Wszystko od tamtej pory jak i teraz jest niby ok ,tyle tylko ¿e kilka dni temu zauwa¿y³em wyciek z takich otworów w akumulatorze elektrolitu.
My¶lê ¿e nie jest to normalna rzecz,obawiam siê ¿e w koñcu ucieknie mi znacz±ca ilo¶æ i akumulator bêdzie do wyrzucenia.
Tutaj zamieszczam link do zdjêæ tego wycieku jak i warto¶ci akumulatora---->
http://zapodaj.net/87057828.jpg.html
Na prawdê nie mam pojêcia dlaczego tak siê dzieje i co nale¿y zrobiæ.
wszystko wskazuje na to ze masz uszkodzony regulator napiêcia.
wszystko wyjasni podlaczenie voltomierza do instalacji jesli napiecie bedzie wyzsze niz ok. 14.5 to bedzie oznaczalo awarie regulatora.
Dzi¶ kupi³em miernik i sprawdzi³em.
Na wy³±czonym silniku jest 13,35 v natomiast na w³±czonym(na neutralu) jest 14,28.
Wiêc wychodzi ¿e jest w normie.Dzi¶ przejecha³em 20 km i ju¿ nic nie wyciek³o elektrolitu,dziwna sprawa,najwy¿ej poje¿d¿ê jeszcze trochê i zobaczê czy ciekanie jak bêdzie ciek³o to bêdzie trzeba daæ jednak na reklamacje.
Mo¿e powodem by³o to ¿e akumulator ten nie by³ zbytnio dopasowany,bo troszkê jest wiêkszy od poprzedniego i siê trochê "jakby chybota³" dzi¶ ju¿ to zrobi³em i przykrêci³em tak jak powinno byæ.-Mo¿e to by³o powodem...
Tak czy inaczej zobaczmy, czy bêdzie dalej wyciek...
Dziêki za pomoc.
Pozdro.
sprawdz jeszcze dla pewnosci czy przy zwiekszonych obrotach utrzymuje sie prawidlowe napiecie.
Na wysokich obrotach w³a¶nie tez patrza³em i te¿ jest ok.
14,40 V.
Czyi regulator napiêcia jest ok.
Jak dalej bêdzie wyciekaæ elektrolit to do reklamacji akumulator.
no to ok.
A to paskudnego povera kupi³e¶ :P
Ten wyciek jest naturalny, ale w tym otworze powinien znajdowaæ siê pojemnik na pary, którego producent ma³puj±cy rozwi±zania techniczne, pewnie nie dostarczy³.
Có¿, nastêpnym razem Varta, Bosch.... :D :P
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl