vw passat 92 1800 benzyna dymi 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

po wymianie uszczelki pod glowic po przejechaniu ok. 500km zaczela mrugac kontrolka cisnienia oleju ale jak bylo wiecej jak 3500 obrotow gasla olej nie ubywal jest caly czas stan taki sam teraz natomiast jeszcze doszlo do tego (palec kopulka i kable nowe) czaly czas sa zakopcone swiece wogole nie spalaja i strasznie kopci z rury co z tym zrobic aby dobrze spalal i nie palila sie kontrolka jak ja mozna sprawdzic czy dziala dzieki



stawiam ¿e zawory s± niezsczelne i dlatego ci±gnie olej do silnika i traci ci¶nienie, czy przy wymianie uszczelki by³ test na szczelno¶æ g³owicy

a ze zakopcone sa swiece to tez tego wina ze olei idzie do tlokow

Olej zmienia w cylindrze sk³ad mieszanki i nie dopala cylinder wszystkiego ale pewno¶ci nigdy nie ma.



czyli jak to naprawic

Dowiedz siê czy przy wymianie uszczelki pod g³owic± by³a sprawdzana szczelno¶æ g³owicy. I z racji stanu ¿e naprawa nie jest tania a ja mogê siê myliæ nale¿y u mechanika potwierdziæ moj± teorie(nie jestem wstanie na odleg³o¶æ na 100% powiedzieæ ¿e to to),je¿eli mam racje to nale¿y zdemontowaæ g³owice i oddaæ j± do regeneracji innej rady nie ma.

nie wiem czy bylo sprawdzone ale teraz to i tak nic ale moje pytanie czy to naprawi wszystkie jego dolegliwosci czyli swiecenie kontrolki oleju , czarne swiece, dymienie z rury na czarno ale jest tak ze jak sie zagrzeje to pracuje super rowno ma moc i nie dymi na czarno lecz na siwo dzieki

tak wszystkie te objawy wskazuj± na to ¿e przepuszczaj± gniazda zaworowe olej, po regeneracji g³owicy a dok³adnie gniazd zaworowych wszystko powinno wruciæ do normy

dzieki

Uszczelniacze zaworowe, nigdy nie powoduja mocnego kopcenia, conajwy¿ej zaraz po uruchomieniu silnika i na krótko. Tak¿e gniazda zaworowe nie sa elementem uszczelniaj±cym kana³y olejowe. Mogaj±ca kontrolka cisnienia w passacie swiadczy o iskim cisnieniu oleju w g³wowicy, cos mo¿e zatykac kana³y olejowe, lub te¿ nieprawod³owo dobrano uszczelke pod g³owic±, b±d¼ te¿ olej przedostaje sie do komory spalania przez sam± uszczelkê, z powodu wykrzywienia p³asczyzny g³owicy. Równie dobrze rzyczna moze byc z³y styk na przewodach elektrycznych poniewa¿. czêsto po wymianie szczelki zapiekaja sie pier¶cienie na t³okach, jest to spowodowane uzytkowaniem silnika bez p³ynu w ch³odnicy, który to uciek³ przez uszczelke w³a¶nie, wiêc twój problem ma zupe³nie inne pod³o¿e.

to czyli co tak naprawde mozna zrobic aby to wszystko dzialalo normalnie faktycznie dymi na czarno przy rozruchu i pozniej jak jest cieply to juz mniej i zaczyna rowno wtedy chodzic ale dlaczego zakopcone czarne swiece dzieki za wszystko

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl