Czesc! Jestem tu nowy (co widac) i chcia³em prosic was o pomoc. Znalazlem swoje wymarzone auto c70 2,3 turbo 240 koni lpg sekwencyjne Auto blacharsko lakierniczo i wewnatrz na 5+ zawieszenie tez swiezo zrobione (ponoc czesto sie meczy) Problemem jest natomiast dziwne zachowanie i odpalanie silnika (z tego co sie winternecie naczytalem a jest tego nie wiele to moze wskazywac na przeplywomierz lub przepsutnice) Auto na zimnym opdpalilo ladnie i wszystko bylo cacy. Nie zaobserwowalem drgan obrotow czy tez jakiegos zlego zapachu z rury. Silnik sie rozgrzal i przeszlo na gaz prawidlowo. Po zgaszeniu ogladalem dalej auto i postanowilem znowu odpalic. I zaczal sie problem. Auto potralifo niemrawo odpalic i odrazu zgasnac. Trzeba bylo dodac gazu i odpalac i wtedy jak zaskoczyl to bylo juz ok. Z rury poszedl czarny dymek (w sumie logiczne podejrzewam ze zalolo uklad i po odpaleniu tak wychodzi) Auto sie nie dusi, wchodzi dobrze na obroty. Facet przyznal sie ze na komputerze wyskakuje blad przeplywomierza (sam zreszta odrazu przeplywomierz podejrzewalem i objaw czarnego dymu i zlego odpalania w sumie tu pasuje) Tylko czytalem ze ponoc pokazuje blad przeplywomierza a wyminiec nalezy przepustnice czy to prawda? Czy przepustnica od volvo 850 2,3 turbo bedzie pasowac? w sumie to samo chyba. Czy przepustnica od silnika 2,0 turbo z c70 bedzie pasowac? Co moze byc przyczyna wedlug was? Wydaje mi sie ze slyszalem tez po dodaniu gazu (gdy juz schodizl z obortow swist) nie wiem jak powinno brzmiec turbo ale sadze ze to byl dzwiek lewego powietrza gdzies z filtra. Dlaczego tez pisze sie na forach ze przepustnica w volvo to taka droga sprawa? na allegro mozna kupic za 200zl a ja czytalem o 2 tys zlotych na roznych forach. Dzieki za pomoc Acha volvo jest z `99 Dziekuje pozdrawiam