Miłość jest trudną częścią naszego życia..
Od 3 lat je¿dzê na LPG Fiat Uno pojemno¶æ 1.0 rok 1993 jeszcze ga¼nikowy. w ubieg³ym roku samochód szarpa³ podczas du¿ej wilgotno¶ci, wymieni³em ¶wiece, przewody wysokiego napiêcia, kopu³kê, palec, filtr powietrza i gazu. Problem na rok znikn±³. Niestety obecnie problem powróci³, samochód ¼le odpala na du¿ej wilgotno¶ci, wymieni³em ponownie przewody (SANTECH) i ¶wiece (NGK), problem tym razem znikn±³ na krótko, dodatkowo nied³ugo potem zmieni³em kopu³kê zap³onow± (podczas opadów deszczu strasznie szarpa³) i problem znik³ na krótko...obecnie ponownie na pocz±tku nie równo pracuje, szarpie, jak siê nagrzeje to ok. Dodatkowo od niedawna potrafi sobie podczas jazdy zw³aszcza gdy zimny silnik strzeliæ..
Co robiæ?
Objawy które opisujesz s± typowe, dla z³ej kondycji uk³adu zap³onowego. S±dz±c po tym co zosta³o wymienione, to wszystko powinno dzia³aæ. Sprawd¿ czy nie ³apie lewego powietrza pod ga¿nikiem lub kolektorem dolotowym. Mo¿esz sprawdziæ jeszcze szczelno¶æ przewodu podci¶nieniowego wspomagania hamulców.
Faktycznie skrusza³ przewód od aparatu zap³onowego od drugiej strony..tam z ty³ niezauwa¿y³em wcze¶niej. Auto sprawuje siê znacznie lepiej ale to jeszcze nie to...jak zimny to na pocz±tku przez chwilê szarpie, potem jest dobrze, jest znacznie lepiej
Musisz jeszcze szukaæ nieszczelno¶ci, a w±¿ od kolektora do serwa (wspomaganie hamulców) jest OK? A mo¿e w aparacie zap³onowym jest jaki¶ problem np. nie dzia³a podci¶nieniowy przyspieszacz zap³onu lub od¶rodkowy przyspieszacz zap. A mo¿e w ogóle wyprzedzenie zap³onu jest do bani?
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl