Miłość jest trudną częścią naszego życia..
Z takim przebiegiem, to ja bym zala³ ju¿ minerala 15W40.
My¶lê ¿e 15W40 pó³syntetyk bêdzie odpowiedni, to nie jest pó³synetetyk tylko mineralny
Inna sprawa to: samochód je¼dzi po skandynawii, mo¿e bêdzie lepiej ja wlejê 10W40 / 5W40 lub jak proponuje Ktuy 15W40- mineralny ! - chodzi o niskie temperatury które mog± siê pojawiæ, no i kolejna rzecz to przebieg o którym wpomnia³ MtuninG.
ja uwazam ¿e 10W40 bedzie dobrym kompromisem :D
przebiegiem 280 kkm ma to jakie¶ znaczenie ale nie jest to podstawowe kryterium, je¶li silnik w stanie igie³ka to i syntetyk mo¿na by zalewaæ :D , ale je¶li twierdzicie ¿e jest ju¿ trochê nie teges to w warunkach skandynawii 10w40 powinien siê sprawdziæ, zw³aszcza teraz na zimê.
Je¶li silnik nie poch³ania jakichs mega ilo¶ci oleju, np 1litr/1000km to ja bym obstawia³ 10w40, gdy silnik konsumuje go wybitnie du¿o, wtedy minera³a :D
Przy tym przbiegu spokojnie mo¿esz zalaæ minerala 15 W40 ...
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl