T4 PROBLEMY Z SILNIKIEM 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

MAM VW T4 Z MOTORKIEM 1.9DIZEL ZROBI£EM KAPITALKE SILNIKA I PO Z£ORZENIU MA DURZE OBROTY JAK JE ZMNIEJSZYÆ TO PO PIERWSZE A PO DRUGIE JAK ZIMNY TO PRACUJE TAK JAKBY PALI£ NA 3 CYLINDRY I TO SAMO SIE DZIEJE JAK POCHODZI NA WOLNYCH OBROTACH NA ROZGRZANYM SILNIKU [size=9:][ Dodano: 02-01-2008, 10:36 ][/size:] :idea:



acha...pewnie ¼le wywarzy³e¶ wa³ek korbowy, który przez to ¼le krêci...

Zobacz czy nie pomyli³es krócców wkrêcanych w pompê paliwa, zasilaj±cego z powrotnym. Maj± one ró¿ne przekroje, no i ustaw pompê zdejmuj±c obudowê, metod± prób i b³êdów az zacznie chodziæ normalnie. Wysokie obroty moga wynikac ze ¼le z³ozonego urz±dzenia rozruchowego na pompie, jedo po³±czenia z linkami, lub nagrzebaniu przy zderzaku cieg³a gazu pompy. Wysokie obroty po z³ozeniu silnika moga byc tak¿e spowodowane przez dostaj±cy sie do komór spalania olej silnikowy, wynika to z niedotarcia czêsci lub nieprawid³owego ich monta¿u, lub te¿ wymiany samych pier¶cieni bez szlifu cylindrów. Na pocz±tek sprawd¼ te króæce i pobaw siê z ustawieniami pompy.

witam pomp± sie nie bawi³em a wa³ by³ robiony na szlifierni profesionalnej robiony by³ szlif wa³u , wstawione nowe cylindry.Drugie pytanko czy po takiej kapitalce zawsze ci±gnie olej przez jaki¶ czas czy co¶ jest ¿le z³orzone g³owicz tez by³a robiona tylko nie wymienione prowadnice [size=9:][ Dodano: 03-01-2008, 7:32 ][/size:]
Zobacz czy nie pomyli³es krócców wkrêcanych w pompê paliwa, zasilaj±cego z powrotnym. Maj± one ró¿ne przekroje, no i ustaw pompê zdejmuj±c obudowê, metod± prób i b³êdów az zacznie chodziæ normalnie. Wysokie obroty moga wynikac ze ¼le z³ozonego urz±dzenia rozruchowego na pompie, jedo po³±czenia z linkami, lub nagrzebaniu przy zderzaku cieg³a gazu pompy. Wysokie obroty po z³ozeniu silnika moga byc tak¿e spowodowane przez dostaj±cy sie do komór spalania olej silnikowy, wynika to z niedotarcia czêsci lub nieprawid³owego ich monta¿u, lub te¿ wymiany samych pier¶cieni bez szlifu cylindrów.Na pocz±tek sprawd¼ te króæce i pobaw siê z ustawieniami pompy.



W zasadzie po takim remoncie nie powinien byæ zaobserwowany wzmozony ubytek oleju az do dotarcia. Ale tak sobie my¶lê ¿e skoro ktos wyj±³ wa³, to musia³ wyj±c i silnik. A przy tym zmieniæ nieco fazy zap³onu. No i sprawd¼ te króæce które na prawdê mo¿na pomyliæ ;)


W zasadzie po takim remoncie nie powinien byæ zaobserwowany wzmozony ubytek oleju az do dotarcia. Ale tak sobie my¶lê ¿e skoro ktos wyj±³ wa³, to musia³ wyj±c i silnik. A przy tym zmieniæ nieco fazy zap³onu. No i sprawd¼ te króæce które na prawdê mo¿na pomyliæ ;) [size=9:][ Dodano: 09-01-2008, 8:17 ][/size:] WITAM MORZE KTO¦ WIE ILE TRZEBA PRZEJECHAÆ SAMOCHODEM PO REMONCIE ZEBY SIE WSZYSTKO U£ORZY£O TAK JAK TRZEBA

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl