Miłość jest trudną częścią naszego życia..
Witam jestem nowy na tym forum. Posiadam Calibre 8v 115km. chce kupic bmw e36 320i 150km. teraz moje pytanie jest takie czy jest duza ró¿nica w przyspieszeniu predkosciach itp. dane producenta podawaja jednoznacznie 0/100 10sek w obu autach. predkosci max roznia sie o 10km. jak to wyglada w realiach?? czy ró¿nica nie jest odczuwalna?? pozdrawiam
Cali dostanie têgie baty od takiego E36.
takie e36 powinno miec 150km wiec to mówi samo za siebie ze troche lepiej moze jechac i rwd :D
Ale calibra jest troche lzejsza i ma lepsza aerodynamikê. no ale wkoncu jest to 35 koni wiecej. a jesli chodzi o bmw e36 to silnik benzynowy 320i czy moze diesla 325tds ktory z nich jest wed³ug was lepszy tzn zrywniejszy wytrzymalszy itp. prosze o wypowiedzi
i ma lepsza aerodynamikê :roll: sk±d to ¿e¶ wygrzeba³ :roll:
Opel napisa³ ze Calibre wyróznia niski wspolczynnik oporu aerodynamicznego wynoszacym Cx=0,26.
Cx=0,26. nie jest to najlepszy wynik , my¶lê ¿e bmw bêdzie mia³o podobny , poza tym ró¿nice w których ten wspó³czynnik bêdzie mia³ jaki¶ wp³yw w osi±gi jest nik³y przy aucie które ma zaledwie 100 koni :D
w 325tds lepiej sie nie pchac ponoc strasznie awaryjny :D sam widzialem jak sie popsul pod moim blokiem to pozniej tylko laweta :|
sam widzialem jak sie popsul pod moim blokiem to pozniej tylko laweta nie jest to argument :D
wsumie nie bo calibra ma lepszy wspólczynnik oporu aerodynamicznego :D
nawet forum bmwu odradza tdsy bo to stary silnik jest jak widac nie udany :D
wsumie nie bo calibra ma lepszy wspólczynnik oporu aerodynamicznego :D nie chodzi mi o to , a to ¿e jak bym nie bra³ pod uwagê aut które widzia³em zepsute yo bym rowerem smiga³ :D
nawet forum bmwu odradza tdsy bo to stary silnik jest jak widac nie udany stare auto , stary silnik :P
Calibra faktycznie w czasach swojego rynkowego debiutu mia³a jeden z najlepszych jak nie najlepszy wspó³czynnik oporu aerodynamicznego, ale kiedy to by³o... :D
Wiec bardziej polecacie silnik 320i? myslalem rowniez na 318is tez ma 140km ale jak czytalem po forach to opinie na ich temat nie sa najlepsze. wiec mysle ze najlepszym rozwiazaniem bedzie 320i. co sadzicie na ten temat?
Nie polecam 325tds, z uwagi na ich spor± awaryjno¶æ, znajomy mia³ z tak± sam± k³opoty.. O 318is lepiej zapomnij, tutaj te¿ wystêpuje sporo awarii, wiem to z w³asnego do¶wiadczenia..
Polecam 320i, znam kilku posiadaczy i sobie chwal± ten model..
Powodzenia w zakupach :D
Za 320i przemawia do mnie g³ównie d¼wiek R6, i g³ównie dla niego wola³bym dop³aciæ w stosunku do 318is, w mniejsze bym nie szed³ bo to nie jedzie wtedy :D
A Cali w czasach debiutu mia³a najni¿szy Cx w¶ród aut seryjnych, co w po³±czeniu z którym¶ z mocniejszych silników dawa³o nawet niez³e efekty :D
:roll: sk±d to ¿e¶ wygrzeba³ :roll: to jest fakt, jeden z najni¿szych wspó³czynników w seryjnych pojazdach.
v-ride napisa³/a: :roll: sk±d to ¿e¶ wygrzeba³ :roll:to jest fakt, jeden z najni¿szych wspó³czynników w seryjnych pojazdach. byæ mo¿e , jednak chodzi mi to ¿e przy tym aucie (115km) wspó³czynnik Cx nie bêdzie odgrywa³ decyduj±cej sprawy , nawet nie bêdzie odczuwalny :D
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl