http://amsperformance.com/amsperformanceimages/5/ams-performance2009-Pikes-Peak-International-Hill-Climb32.jpg http://amsperformance.com/amsperformanceimages/5/ams-performance2009-Pikes-Peak-International-Hill-Climb98.jpg http://amsperformance.com/amsperformanceimages/5/ams-performance2009-Pikes-Peak-International-Hill-Climb102.jpg http://amsperformance.com/amsperformanceimages/5/ams-performance2009-Pikes-Peak-International-Hill-Climb112.jpg http://amsperformance.com/amsperformanceimages/5/ams-performance2009-Pikes-Peak-International-Hill-Climb64.jpg http://amsperformance.com/amsperformanceimages/5/ams-performance2009-Pikes-Peak-International-Hill-Climb65.jpg http://amsperformance.com/amsperformanceimages/5/ams-performance2009-Pikes-Peak-International-Hill-Climb69.jpg http://amsperformance.com/amsperformanceimages/5/ams-performance2009-Pikes-Peak-International-Hill-Climb80.jpg http://amsperformance.com/amsperformanceimages/5/ams-performance2009-Pikes-Peak-International-Hill-Climb85.jpg Kilka tygodni temu nasza druzyna AMS NOS Energy Drink Hill Climb brala udzial w 2009 Pikes Peak International Hill Climb. W zeszlym roku nasze evo kierowane przez Davida i zone Allison Kern bylo wstanie zajac pierwsze miejsce w klasie AWD time attack I takze ustonowic nowy record klasowy. Na ten rok evo otrzymalo kilka nowych przerubek : nasz AMS 2.3L stroker, CNC glowice, walki oraz nasz turbo kit dajac EVO 600 koni na kolach. Dotarlismy do Colorado springs we wtorek aby brac udzial w cwiczeniach w sirode do piatku. W piatek takze byly kwalifikacje a wyscig odbywal sie w niedzeiele. Pikes Peak jest druga najbardziej odwiedzana gora na swiecie ( Mt. Fuji jest pierwsza) wiec aby nie tracic dochodow z turystyki cwiczenia odbywaly sie od 3:30 do 8:30 rano! Jak sobie wyobrazacie, temperatury ny szczycie przy wysokosci 14,110 stop spadaja po nizej zera i takze jest brak tlenu, jak przebieglem przez droge z kamera to malo co nie zemdlalem hehe. Wiekszosc kierowcy nie przyzwyczajonych do wysokosci jezdzi na maskach z tlenem. Podczas czwiczen evo sprawowalo sie wysmienicie, w tym roku konkurowalismy w klasie Pikes peak open I z naszych obliczen pokonania odcinkow podczas cwiczen ( kierowcy sa dozwoleni przejazdu calej gory tylko raz na rok podczas wyscigow) bylismy w pozycji przejechac 12.43 milowy dystans z 156 zakretami na szczyt w okolo 11 minut! Niestety jak czesto bywa w swiecie motorsportu na lini startowej poluzowal sie lacznik I zamiast 30 lbs boost evo wyruszylo na 8 ktore na gory obnizylo sie tylko do pieciu skracajac moc do oszacowanych 300 koni na kolach. Takze jak tylko wyruszylismy z lini startowej slynna pogoda w pikes peak sie uklonila i zaczal padac dosyc cieszki deszcz zamienajacy sie na snig na szczycie! Jak mozna oczekiwac, te warunki zabronily nam jakiej kolwieg szansy na ustanowienie rekordow I opoznilo nasz przejazd do 12 minut i 10.335 sekund ktore wyladowalo nas w drogim miescu klasowym. Oto film z czwiczen I przejazdu oraz wiecej informacji o aucie : http://www.amsperfor....com/d_kern.php wiecej zdjec jest w naszej galerji tutaj, takze sa zdjecia z wypadku fiesty podzczas treningu w sirode! ( Eriksson rozbil sie jakies 50 metor obok gdzie stalem z kamera ) http://www.amsperfor...g2_itemId=19278 Z powazaniem Ryszard