Miłość jest trudną częścią naszego życia..
w³±¶nie mialem okazje i kupilem simsona s51 (4 biegowy) 50ccm
i mam 2 problemy:
1. Jezdzi ok ale przy 65km/h okropnie trzeszczy, brzêczy cylinder i powy¿ej tej prêdko¶ci jest coraz gorzej wiêcej niz 70km/h nie pojedzie no i powy¿ej 65 nie da rady jechaæ bo jak pisalem jest naprawde glo¶no...
2. Je¶li nie jedzê na wysokich obrotach i nie rzekraczam 50km/h to spalanie wynosi 2l/100km
a jak je¿dzê normalnie i przyspieszam mocniej krêce go na wy¿sze obroty i tez nie przekraczam 60km/h to pali 3-3,5l/100km to du¿o jak na simsona bo powinien 2,5l paliæ
a gdzies s³yszalem ze 2-suwy pal± mniej na wy¿szych obrotach a nie na niskich a u mnie odwrotnie
pozdro
a ile niby simson ma ciagnac ? to jest 50cm wiec nie wymagajmy za duzo.
co do dzwonienia, moze to pierscienie dzwonia ? dzieje sie tak dopiero jak sie rozgrzeje czy od samego poczatku ?
apropos spalania, to im ostrzej jezdzisz, tym wiecej pali to jest przeciez logiczne. Wysokie obroty nie znaczy maksymalne
a ile niby simson ma ciagnac ? to jest 50cm wiec nie wymagajmy za duzo.co do dzwonienia, moze to pierscienie dzwonia ? dzieje sie tak dopiero jak sie rozgrzeje czy od samego poczatku ?apropos spalania, to im ostrzej jezdzisz, tym wiecej pali to jest przeciez logiczne. Wysokie obroty nie znaczy maksymalne
1. dzwoni± zawsze
2. a co do spalania w instrukcji pisz± 1,8l/100km a mówi± ze pali 2,5l a nie 3,5l
3. co to znaczy Twoim zdaniem maksymalne obroty?
ad.1 w dalszym ciagu twierdze ze nalezy wymienic pierscienie, sciagnij cylinder i zobacz w jakim sa stanie.
ad2. jesli rzeczywiscie za duzo pali, moze to byc wina np zle wyregulowanego gaznika - obroty, mieszanka. nigdzie nic nie cieknie ?
ad3. maksymalne, czyli najwyzszy zakres, odkrecony rollgas na maxa.
na maksymalnych obrotach pali najmniej?
tak cos kiedys ktos mówi³ ze tak jest w 2-suwach
to jest nie logiczne, bo wtedy przepustnica jest calkiem otwarta, i do cylindra dostaje sie wiecej paliwa niz na np. pol-otwartej ;) 2takty powinny chodzic na wysokich (co nie znaczy maksymalnych) obrotach bo tylko wtedy silnik pracuje wydajnie i osiaga pelne moce.
Zdejmij cylinder do wymiany mog± byæ pier¶cienie lub ³o¿ysko igie³kowe ewentualnie wa³ mo¿e mieæ luzy. Tak mia³em w swoim simsonie to wymieni³em wa³ t³ok i pier¶cienie i jak narazie jest ok. :D :D
nie odkopuj
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl