problem z Passatem 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

Od 6 miesiêcy jestem dumnym posiadaczem VW Passata B5 FL 1.9 TDI 02r. Przez pierwsze 5 miesiêcy nie mia³em z nim ¿adnych problemów. Od pewnego czasu zauwa¿y³em, ¿e z moim samochodem jest co¶ nie tak. Ostatnio wybra³em siê w trasê za miasto i zauwa¿y³em ze mój Passat czasami traci moc, np. przy wyprzedzaniu wciskaj±c „gaz do dechy” samochód zaczyna³ przy¶pieszaæ a tu nagle zaczyna siê d³awic i ju¿ nie przyspiesza. I to by³ taki pojedynczy przypadek. Nastêpnego dnia jad±c ze sta³a prêdko¶ci± ok. 90 km /h zauwa¿y³em, ¿e passat znowu sam z siebie zwalnia i lekko przyspiesza. Jeszcze tego samego dnia sprawdzi³em przyspieszenie auta i doszed³em do wniosku, ¿e auto juz nie ma takiego przyspieszenia jak z przed kilkunastu dni. Nie mam pojêcia, dlaczego tak siê dzieje, poniewa¿ dbam o swoje auto i w ¿aden sposób go nie katuje. Tankuje zawsze na Shellu, dlatego, o jako¶æ paliwa siê nie martwiê. Auto do tej pory by³o serwisowane w autoryzowanym serwisie, ma prowadzona ksi±¿kê serwisow±, (faktury, przebieg licznika itp.) . W ¦rodê oddaje auto do serwisu i mam nadzieje, ¿e to nic powa¿nego. Czy kto¶ z was wie, czym to mo¿e byæ spowodowane i czy kto¶ z was mia³ podobne problemy z w³asnym autem?



przep³ywomierz, typowa usterka w tdi niezale¿nie od stanu i traktowania. Nowy zamiennik w miare dobry ok 450z³. Nie ma na to wp³ywu jako¶c paliwa. Po prostu co jakies kilkadziesi±t tkm trza wymieniæ.

witam,mialem podobny problem z moim paskiem 1.9tdi 130,u mnie to bylo tak,w momencie kiedy tracil moc zostawial czarna chmure za soba okolo 1800 do 2300 obrotow pozniej znowu lekko ciagnal tak max do 120 km/h,okazalo sie ze przewod gumowy z turbiny do intercoolera byl dziurawy i bylo slychac glosno jak turbina szumi,pozdrawiam

Pierwsza sprawa to diagnostyka VAG-iem. Inaczej wymienisz po³owê czê¶ci w samochodzie i mo¿e siê w koñcu uda naprawiæ na zasadzie chybi³-trafi³. Tu ju¿ koledzy podali mo¿liwe i realne usterki, ale..... nie na tym koniec. Rodzaj paliwa nie ma tu nic do rzeczy. G³ownie styl jazdy kierowcy doprowadza do takich dolegliwo¶ci. Krótko mówi±c silnikom TDI raz na pewien czas trzeba wstawiæ porz±dnie w d***, inaczej sterowania mechaniczne turbiny przestaj± p³ynnie dzia³aæ i ju¿.. - oto nastêpny mo¿liwy wariant. Owszem Vag kosztuje, ale skoro kto¶ decyduje siê na tak± markê, i taki silnik (jest jak najbardziej OK)....takie s± realia wydatków.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl