Miłość jest trudną częścią naszego życia..
Nie mogê zn ale¶ podobnego tematu wiêc opisze mój problem.
Mam auto Renault 19, benzyna+podtlenek LPG z silnikiem 1.7. Problem jest tego typu:
Nie dzia³aj± hamulce tak jak powinny. Peda³ jest twardy tak jak by serwo nie dzia³a³o. Przewód od podci¶nienia dochodz±cy do serwo zdj±³em i ci¶nienie jest, nie rozdwoi³ siê ani nic. P³yn po poluzowaniu przewodów przy pompce daje dobre ci¶nienie(nie jest uk³ad zapowietrzony). Trzymaj±c nogê na hamulcu i odpalaj±c silnik peda³ zapada siê bardzo powoli i ok 5[mm]. Silnik przy wciskaniu peda³y hamulca ma nierówne obroty i na luzie ja³owym tak samo.
Czy membrana w serwo jest zu¿yta (nie s³ychaæ ¶wistu ani nic).
Czy mog³o zamarzn±æ(?)
Czy mo¿e jaki¶ inny powód jest.
napisz jakie to chamulce ?[tarczowe czy bêbnowe]
napisz jakie to chamulce ?[tarczowe czy bêbnowe]
:P
Jak± masz instalacje gazow± ??
Ja mia³em w swojej r11 z parownikiem i instalator poci±gn±³ mi podci¶nienie z tego samego dolotu co podci¶nienie do hamulca wtedy dzia³y siê ró¿ne cuda z hamulcem i instalacja gazow±. Potem zmieni³ dolot ale zapomnia³ za¶lepiæ i wtedy równie¿ by³o ciekawie w czasie d³u¿szego hamowania .
Sprawd¼ równie¿ p³yn hamulcowy powinno siê go wymieniaæ co jakie¶ 2 ,3 lata bo absorbuje wodê.
Sprawd¼ równie¿ p³yn hamulcowy powinno siê go wymieniaæ co jakie¶ 2 ,3 lata bo absorbuje wodê.
Przez to mo¿e byæ odczuwalny twardy peda³??
==========================================================
Co do hamulców to:
Przód -> Tarcze (nie wentylowane)
Ty³ -> bêbny
Moim zdaniem móg³ siê zapiec regulator luzu miêdzy szczêk± a bêbnem hamulcowym w jakim¶ kole,ale to tylko moja sugestia.
Sprawdz ci¶nienie p³ynu ham. na odpowietrznikach. Moze masz zapieczone cylinderki.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl