Problem z hamulcami/serwo 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

Nie mogê zn ale¶ podobnego tematu wiêc opisze mój problem. Mam auto Renault 19, benzyna+podtlenek LPG z silnikiem 1.7. Problem jest tego typu: Nie dzia³aj± hamulce tak jak powinny. Peda³ jest twardy tak jak by serwo nie dzia³a³o. Przewód od podci¶nienia dochodz±cy do serwo zdj±³em i ci¶nienie jest, nie rozdwoi³ siê ani nic. P³yn po poluzowaniu przewodów przy pompce daje dobre ci¶nienie(nie jest uk³ad zapowietrzony). Trzymaj±c nogê na hamulcu i odpalaj±c silnik peda³ zapada siê bardzo powoli i ok 5[mm]. Silnik przy wciskaniu peda³y hamulca ma nierówne obroty i na luzie ja³owym tak samo. Czy membrana w serwo jest zu¿yta (nie s³ychaæ ¶wistu ani nic). Czy mog³o zamarzn±æ(?) Czy mo¿e jaki¶ inny powód jest.



napisz jakie to chamulce ?[tarczowe czy bêbnowe]


napisz jakie to chamulce ?[tarczowe czy bêbnowe] :P Jak± masz instalacje gazow± ?? Ja mia³em w swojej r11 z parownikiem i instalator poci±gn±³ mi podci¶nienie z tego samego dolotu co podci¶nienie do hamulca wtedy dzia³y siê ró¿ne cuda z hamulcem i instalacja gazow±. Potem zmieni³ dolot ale zapomnia³ za¶lepiæ i wtedy równie¿ by³o ciekawie w czasie d³u¿szego hamowania . Sprawd¼ równie¿ p³yn hamulcowy powinno siê go wymieniaæ co jakie¶ 2 ,3 lata bo absorbuje wodê.


Sprawd¼ równie¿ p³yn hamulcowy powinno siê go wymieniaæ co jakie¶ 2 ,3 lata bo absorbuje wodê. Przez to mo¿e byæ odczuwalny twardy peda³?? ========================================================== Co do hamulców to: Przód -> Tarcze (nie wentylowane) Ty³ -> bêbny



Moim zdaniem móg³ siê zapiec regulator luzu miêdzy szczêk± a bêbnem hamulcowym w jakim¶ kole,ale to tylko moja sugestia.

Sprawdz ci¶nienie p³ynu ham. na odpowietrznikach. Moze masz zapieczone cylinderki.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl