Problem z grzaniem siê borugo w golfie II???Pomocy 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

Witam Mam problem po przejechaniu kilkunastu kilometrow grzeje mi sie borygo. Wyminialem ok rok temu!!! I w tym samym czasie zaczyna trzeszczec kontrolka od smarowania olej jest ok. Jest to trzask jak by zwarcie gdzies bylo i zaczyna migac!!! Z czym to moze byc zwiazane Jest to benzyniak z gazem



Witaj! Temperatura silnika jest zbyt wysoka, dlatego tez slyszysz ten dzwiek pochodzacy z konsoli i mruga kontrolka oleju. To ze wymieniales plyn chlodniczy rok temu nie swiadczy o tym ze nie moglo dojsc przez ten czas do awarii. Nalezy sprawdzic poziom plynu chlodniczego w zbiorniku wyrownawczym, sprawdzic uszczelke pod korkiem zbiornika wyrownawczego, ktory musi byc zamkniety bardzo szczelnie, nastepnie uruchamiasz silnik i obserwujesz wzrost temperatury, 1.Jezeli podczas pracy silnika weze gumowe robia sie napuchniete, a w zbiorniku wyrownawczym pojawiaja sie babelki to moze znaczyc uszkodzenie uszczelki pod glowica cylindrow. Oczywiscie korek od zbiornika odkrecamy bardzo ostroznie i nigdy na uruchomionym rozgrzanym silniku! 2. Jezeli podczas wzrostu temperatury silnika chlodnica jest zimna, moze byc to spowodowane uszkodzeniem termostatu silnika. Uwaga na wentylator chlodnicy ucinajacy paluszki. 3. Jezeli przy goracej chlodnicy a co za tym idzie wysokiej temperaturze na wskazowniku w kabinie, nie uruchamia sie wentylator silnika, wskazuje to na niesprawnosc we wlaczniku wentylatora, bezpieczniku wentylatora, lub samym wentylatorze. A teraz radz sobie sam :P

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl