Nissan Patrol Odm³adzanie legendy 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..


Nissan Patrol to jeden z legendarnych pogromców bezdro¿y. Kolejne jego generacje zdobywa³y uznanie i szacunek u¿ytkowników za dzielno¶æ w terenie i techniczn± niezniszczalno¶æ. Dzisiaj Japoñczycy prezentuj± najnowsze wcielenie Patrola i zapowiadaj± walkê o prymat w klasie.

To ju¿ 7. generacja Patrola, która pojawia siê w motoryzacyjnym ¶wiecie. W porównaniu z obecn± wersj± nadwozie zyska³o bardziej masywny, mo¿na by rzec solidny design. Z przodu uwagê przykuwa potê¿ny grill z nie mniejszych rozmiarów ¶wiat³ami. Linia boczna jak i ty³ przypominaj± troszkê rywala, czyli Toyotê Land Cruiser. Nie wiadomo czy to tylko dlatego, ¿e projektant nadwozia nazywa siê Taiji Toyota. Równie¿ tylne lampy mog± budziæ mieszane uczucia.

Z charakterem topornej, wszêdobylskiej terenówki mo¿e siê trochê k³óciæ wnêtrze pojazdu, które otacza swego w³a¶ciciela luksusem. Wysokogatunkowa skóra, drewno, czy te¿ chromowane wykoñczenia to standard dla tego pojazdu. Sam design deski rozdzielczej jest nowoczesny, ciekawy i co wa¿ne nie przyt³acza swoim wygl±dem. Nissan chwali siê nowym systemem multimedialnym DVD, który mo¿e siê sk³adaæ m.in. z dwóch 7-calowych monitorów umieszczonych w zag³ówkach.

W aucie zamontowane mog± byæ trzy rzêdy siedzeñ. Pasa¿erowie drugiego rzêdu zyskali 100 mm wiêcej miejsca na nogi, a i osoby podró¿uj±ce w ostatnim nie powinny narzekaæ na brak przestrzeni. W Patrolu po raz pierwszy na ¶wiecie zastosowano system tzw. kurtyn powietrznych. Sk³ada siê on z otworów wentylacyjnych zamontowanych w suficie, nad ka¿dym oknem bocznym, dziêki czemu powietrze wpadaj±ce z zewn±trz tworzy kurtynê powietrzn±. System ten dzia³a jak bariera zapobiegaj±ca dop³ywowi ciep³ego powietrza do wnêtrza.

Do napêdu kolejnej generacji dalej bêdzie s³u¿yæ jednostka 8-cylindrowa. Z tym, ¿e zamiast 4,8-litrowego silnika Nissan montowaæ bêdzie teraz 5,6-litrowy motor, wyposa¿ony m.in. w bezpo¶redni wtrysk. Jego moc to 400 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 560 Nm. Jednostkê po³±czono z now±, 7-biegow± skrzyni± automatyczn±.

Oczywi¶cie nie zapomniano o tym, co jest najwiêkszym walorem ka¿dego Patrola - o napêdzie 4x4. W tym wypadku mamy do czynienia ze znanym systemem ALL MODE 4x4. Pozwala on kierowcy wybieraæ spo¶ród jednego z czterech trybów pracy napêdu: ¶nieg, droga, piasek i ska³y. Kolejna ¶wiatowa premiera prezentowana po raz pierwszy w Patrolu to system HBMC (Hydraulic Body Motion Control). W skrócie jego dzia³anie polega na redukcji przechy³ów nadwozia podczas pokonywania zakrêtów, czy te¿ zmiany pasa ruchu. Auto otrzyma³o tak¿e nowe, niezale¿ne zawieszenie.

Najnowsze wcielenie Nissana Patrola ju¿ wkrótce powinno siê pojawiæ w sprzeda¿y. Jak na razie nic nie wiadomo na temat premiery europejskiej, ani o dacie wprowadzenia auta do oferty na naszym rynku.

http://images37.fotosik.pl/257/f0db1222fe10cb35med.jpg
http://images39.fotosik.pl/258/c1bcf1fac9e2d510med.jpg
http://images38.fotosik.pl/258/335d2d03fbb31570med.jpg
http://images46.fotosik.pl/261/ee143bcca5e08e55med.jpg

¬ród³o: autogaleria.pl



Do¶æ luksusowa terenówka (je¿eli mo¿na go nazwaæ terenówk± :P )
Stylistycznie nie jest z³y, ale tylne lampy mi nie podchodz±. :mellow: Auto bardziej na uliczne drogi a nie do terenu, ja bym nim nie wjecha³ w teren. ;)
Fajny.

Jakby przy³o¿yæ znaczek Toyoty to my¶lê, ¿e nikt by siê nie kapn±³, ¿e to Nissan Patrol a nie Toyota Land Criuser.

Ty³ jest cholernie podobny do nowego Land Cruisera. Ale nissan bardziej mi tu podejdzie.

No i to jest rasowa terenówka tylko cholernie wypasiona wewnatrz, tylko czy nadal ma rame ???

Jak dla mnie fajny wola³bym ni¿ Toykê ;)



zbyt amerykañski. spaliæ.


zbyt amerykañski. spaliæ.

Dok³adnie.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl