najczêstsze problemy techniczne 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

Wytypowa³em kilka samochodów, który¶ z nich na pewno kupiê, ale jednym z decyduj±cych czynników bêd± koszty napraw. Dla tego interesuje mnie jakie czê¶ci najczê¶ciej zdarza wam siê wymieniaæ - przygotujê sobie potem kosztorys dla ka¿dego auta. Przy okazji mo¿ecie napisaæ w jakim samochodzie. Z góry dziêki za odpowied¼. Pozdrawiam, Dominik.




Wytypowa³em kilka samochodów, który¶ z nich na pewno kupiê, no to fajnie ;) tylko o jakich mowa? Mondeo -> awarie: komputer sie zawiesil, samochod nie odpalil; pekl przegub, padl alternator. a co najczesciej wymieniam? wycieraczki, zarowki :) a powaznie: gumy stabilizatora


wycieraczki, zarowki a powaznie: gumy stabilizatora to samo u mnie :D dodatkowo problem z klimatyzacj± i wê¿em doprowadzaj±cym powietrze do turbinki :D


wê¿em doprowadzaj±cym powietrze do turbinki :D a to ostatnio mial u nas Focus, ale dostal z kola od ciezarowki, wiec po "biciu"



Golf 3 --> zero awarii. [size=9:][ Dodano: 05-09-2007, 2:59 ][/size:] Golf 4 --> mam go od tygodnia. Tez bez awarii :D


Golf 3 --> zero awarii. Przypomnia³o mi siê co¶... "Mój opel corsa nie rdzewieje ! Naprawde ! - Temat zablokowany przez administratora" :D


Golf 3 --> zero awarii. jasne :roll:

Elvis spokojnie.. wszystko sie psuje :D moja IV tez juz miala jakies tam awarie.. :P 1.Alternator.. 2.Lekki wyciek przewodu ukladu wspomagania (w niemczech) malo nie zatarlem pompy ale wrocila do formy :) 3.Zatarla sie od brudu w srodku linka recznego hamulca. 4.Po oststnim mega awaryjnym hamowaniu do tej pory wyskakuja mi kody na desce,ze cos nie tak z pedalem hamulca :D zaswiecilo sie po wyhamowaniu :D a nie mam czasu podlaczyc i zresetoweac :oops: Szewc bez butow chodzi.. :oops: A awarie z jakimi mam doczynienia w firmie sa powodem wad fabrycznych lub niedociagniec konstrukcji.I wtedy wychodzi co kto dobrze produkuje :P

PoLsky Ty mnie Brachu nie strasz! w nastêpnym tygodniu planuje zrobis ma³± trase. 20 pare godzinek 2 tys km POL --> UK . :shock: ale nic. jezeli trójka da³em rade 2 razy to i czwórka sie pokula :jazda:


Ty mnie Brachu nie strasz! naturalna kolej rzeczy EOT

Felicia: - plytka diodowa alternatora - regulator napiecia - przepustnica - akumulator (ale to byla wina regulatora napiecia) A z takich rzeczy eksploatacyjnych to amorki+sprezyny, w tym tygodniu zmienione zostaly tylne hamulce (zestaw naprawczy + nowe szczeki).

nie wierzycie zo przez 3 lata od kupna auta from Autohouse Berlin... nic w min mie majstrowa³em?? paski olej filtr polerowanie lakieru oczywi¶cie. ale zadnych awarii :)) Zawsze do przodu


Autohouse Autohaus , jak ju¿ :D
nic w min mie majstrowa³em?? nie , mia³em vento (ok. 2 lata) i wiele w nim majstrowa³em , kumpel przy III Tdi te¿ co ró¿ majstruje

dobra ³ozyska z ty³u tam kreci³em czesem ale to kosmetyka tylko [size=9:][ Dodano: 11-09-2007, 12:48 ][/size:] sie mnie przypomnia³o

Dobrze,ze w Angli bedziesz jezdzil bo przypuszczam,ze to zawieszenie w Golfie troszke by dostalo w polsce..

no pieknie , u mnie nie odbija zacisk hamulca i zjecha³ siê ca³y klocek (takie ma³e pierdo³y dra¿ni±) :evil:

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl