Miłość jest trudną częścią naszego życia..
Wytypowa³em kilka samochodów, który¶ z nich na pewno kupiê, ale jednym z decyduj±cych czynników bêd± koszty napraw. Dla tego interesuje mnie jakie czê¶ci najczê¶ciej zdarza wam siê wymieniaæ - przygotujê sobie potem kosztorys dla ka¿dego auta. Przy okazji mo¿ecie napisaæ w jakim samochodzie.
Z góry dziêki za odpowied¼.
Pozdrawiam, Dominik.
Wytypowa³em kilka samochodów, który¶ z nich na pewno kupiê, no to fajnie ;) tylko o jakich mowa?
Mondeo -> awarie: komputer sie zawiesil, samochod nie odpalil; pekl przegub, padl alternator.
a co najczesciej wymieniam? wycieraczki, zarowki :)
a powaznie: gumy stabilizatora
wycieraczki, zarowki a powaznie: gumy stabilizatora to samo u mnie :D
dodatkowo problem z klimatyzacj± i wê¿em doprowadzaj±cym powietrze do turbinki :D
wê¿em doprowadzaj±cym powietrze do turbinki :D a to ostatnio mial u nas Focus, ale dostal z kola od ciezarowki, wiec po "biciu"
Golf 3 --> zero awarii.
[size=9:][ Dodano: 05-09-2007, 2:59 ][/size:]
Golf 4 --> mam go od tygodnia. Tez bez awarii :D
Golf 3 --> zero awarii.
Przypomnia³o mi siê co¶...
"Mój opel corsa nie rdzewieje ! Naprawde ! - Temat zablokowany przez administratora"
:D
Golf 3 --> zero awarii. jasne :roll:
Elvis spokojnie.. wszystko sie psuje :D
moja IV tez juz miala jakies tam awarie.. :P
1.Alternator..
2.Lekki wyciek przewodu ukladu wspomagania (w niemczech) malo nie zatarlem pompy ale wrocila do formy :)
3.Zatarla sie od brudu w srodku linka recznego hamulca.
4.Po oststnim mega awaryjnym hamowaniu do tej pory wyskakuja mi kody na desce,ze cos nie tak z pedalem hamulca :D zaswiecilo sie po wyhamowaniu :D a nie mam czasu podlaczyc i zresetoweac :oops:
Szewc bez butow chodzi.. :oops:
A awarie z jakimi mam doczynienia w firmie sa powodem wad fabrycznych lub niedociagniec konstrukcji.I wtedy wychodzi co kto dobrze produkuje :P
PoLsky
Ty mnie Brachu nie strasz!
w nastêpnym tygodniu planuje zrobis ma³± trase. 20 pare godzinek 2 tys km
POL --> UK
. :shock: ale nic. jezeli trójka da³em rade 2 razy to i czwórka sie pokula :jazda:
Ty mnie Brachu nie strasz! naturalna kolej rzeczy
EOT
Felicia:
- plytka diodowa alternatora
- regulator napiecia
- przepustnica
- akumulator (ale to byla wina regulatora napiecia)
A z takich rzeczy eksploatacyjnych to amorki+sprezyny, w tym tygodniu zmienione zostaly tylne hamulce (zestaw naprawczy + nowe szczeki).
nie wierzycie zo przez 3 lata od kupna auta from Autohouse Berlin... nic w min mie majstrowa³em?? paski olej filtr polerowanie lakieru oczywi¶cie. ale zadnych awarii :))
Zawsze do przodu
Autohouse Autohaus , jak ju¿ :D
nic w min mie majstrowa³em?? nie , mia³em vento (ok. 2 lata) i wiele w nim majstrowa³em , kumpel przy III Tdi te¿ co ró¿ majstruje
dobra
³ozyska z ty³u tam kreci³em czesem ale to kosmetyka tylko
[size=9:][ Dodano: 11-09-2007, 12:48 ][/size:]
sie mnie przypomnia³o
Dobrze,ze w Angli bedziesz jezdzil bo przypuszczam,ze to zawieszenie w Golfie troszke by dostalo w polsce..
no pieknie , u mnie nie odbija zacisk hamulca i zjecha³ siê ca³y klocek (takie ma³e pierdo³y dra¿ni±) :evil:
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl