Miłość jest trudną częścią naszego życia..
£adniejsza i nieco mniejsza siostra Mondeo zadebiutuje we Frankfurcie nad Menem. Fotografie nowo¶ci firma stara³a siê ukryæ do ostatniej chwili, jednak nie uda³o siê i zdjêcia opublikowano na najwiêkszych ¶wiatowych serwisach motoryzacyjnych.
Japoñska marka Mazda now± szóstk± przypomina wszystkim, ¿e gdy chodzi o samochodowe piêkno dla szerokich mas, nie ma w kraju kwitn±cej wi¶ni sobie równego. Mazda 6 nawi±zuje do swojego poprzednika tylko w podstawowych rysach. Nadal gama modelowa obejmowaæ bêdzie trzy rodzaje nadwozia: sedan, liftback i kombi. Styl designu jest bardzo dynamiczny, a ze zdjêæ widaæ, ¿e Mazda mo¿e bez problemu stan±æ do konkurencji z Alfa Romeo, Saabem, a nawet z niemieck± trójc±.
Przód, który znamy ju¿ z pierwszej opublikowanej fotografii, charakterystyczny jest maksymalnym podkre¶leniem szeroko¶ci nadwozia, przesuniêciem „kocich oczu” jak najbardziej na boki. Swoj± rolê odgrywa tak¿e niski grill i nowy kszta³t maski z eleganckim centralnym przet³oczeniem. Dopiero rzut boczny doskonale odkry³ muskularne przednie nadkola w stylu sportowego coupe Mazda RX-8.
Sylwetka sedanu od liftbacka odró¿nia siê trzecim ma³ym okienkiem za tylnymi drzwiami, nowe kombi wygl±da najbardziej tradycyjnie i najlepiej widaæ na nim nawi±zanie do poprzednika. Tylne lampy znowu otrzyma³y smuk³e kszta³ty, jednak okr±g³e elementy zast±piono diodami i struktur± podkre¶laj±c± ich kszta³t.
Wnêtrze nie zaskakuje ekstrawagancj±. W klasie ¶redniej tradycyjna przestronno¶æ, jako¶ciowe materia³y i raczej konserwatywne kszta³ty deski rozdzielczej oraz konsoli centralnej wskazuj±, ¿e producent nie chcia³ niepotrzebnie ryzykowaæ.
Dane techniczne opublikowane zostan± dopiero w przysz³ym tygodniu podczas salonu samochodowego we Frankfurcie. Mazda obiecuje jednak zmniejszon± masê i ni¿sze zu¿ycie paliwa.
http://img455.imageshack.us/img455/829/38071279mj5.th.jpghttp://img455.imageshack.us/img455/7388/55841660yl8.th.jpghttp://img455.imageshack.us/img455/7438/44551525te0.th.jpghttp://img267.imageshack.us/img267/4430/45940485gv1.th.jpg
http://img455.imageshack.us/img455/5710/97542026do7.th.jpghttp://img267.imageshack.us/img267/5646/92853290wg7.th.jpghttp://img455.imageshack.us/img455/6168/78814315ck3.th.jpghttp://img260.imageshack.us/img260/7799/21315819ul9.th.jpg
Tekst i zdjêcia zaczerpniête z:
http://img401.imageshack.us/img401/6941/logoer1.gif
Podoba mi sie, chocia¿ obecna generacja chyba ³adniejsza. Przynajmniej z przodu, bo ty³ nie zosta³ bardzo zmieniony stylistycznie.
Co¶ mi nie gra w przednim zderzaku, nie wiem co i dlaczego ale nie pasuje.
Ale nie powiem, ¿e brzydka. Bardziej nowoczesna stylistyka, poza tym tylne lampy z diodami LED naprawdê ³adnie wygl±daj±. Tylko z przodem co¶ nie gra...
A mi siê podoba , jedynie te halogeny powinny powêdrowaæ bardziej na zewn±trz zderzaka :D , reszta ³adna
chocia¿ obecna generacja chyba ³adniejsza nie zgadzam siê :D
v-ride, s± gusta i gu¶ciki. Mo¿e to kwestia przyzwyczajenia do wygl±du, najpewniej prywatnych moich upodobañ, które bywaj± niezbyt normalne.
v-ride, s± gusta i gu¶ciki zgadza siê :D
ekhm..
MA£Y UPDATE
Pierwsza generacja modelu 6 pozwoli³a japoñskiej marce Mazda na wybudowanie silnej pozycji w klasie ¶redniej, któr± druga generacja ma utrzymaæ. Jak siê okazuje, oczekiwania Mazdy s± w pe³ni uzasadnione. Mazda 6 zaskakuje swoimi rozmiarami, w rzeczywisto¶ci wygl±da du¿o wiêksza i masywniejsza ni¿ na fotografiach i pod tym wzglêdem podobna jest do Forda Mondeo.
Je¶li przyjmiemy fakt, ¿e szóstka uros³a do rozmiarów najwiêkszych samochodów klasy ¶redniej i zaczniemy koncentrowaæ siê na szczegó³ach, czekaj± na nas same przyjemne niespodzianki. Wnêtrze Mazdy 6 nie by³o ciasne, ale nowa generacja dodaje kolejne centymetry zw³aszcza dla kolan. Nad g³ow± miesce zwiêkszy³o siê tylko symbolicznie. Dok³adne dane bêd± znane dopiero po pierszych testach.
Mazda poprawi³a tak¿e materia³y i wykoñczenie. Co prawda postêp w stosunku do aktualnej szóstki nie jest radykalny, ale stopniowo Japoñczyk dorównuje eleganckim Europejczykom. Wnêtrze nie jest jednak tylko ³adne, ale tak¿e ergonomiczne. Jako¶ciowe przyciski s± w zasiêgu rêki, a prze³±czniki s± dostatecznie du¿e. Niektóre wady jednak pozosta³y.
Sterowanie komputera pok³adowego nie jest tak intuicyjne, jak w wypadku systemów z przyciskami na kierownicy czy d¼wigienk± pod kierownic±, z drugiej strony ³atwo dostêpne s± przyciski elektrycznie strowanych szyb i lusterek zewnêtrznych. Pierwsze spotkanie z Mazd± 6 pokaza³o, ¿e samochód zaoferuje komfortowe fotele z szerokim zakresem regulacji, a to samo mo¿na powiedzieæ o kierownicy regulowanej w dwóch kierunkach.
Chocia¿ na salonie samochodowym we Frankfurcie koncentruj±cym siê przede wszystkim na rodzimych produkcjach Mazda 6 sta³a trochê z boku, jej czas dopiero nadejdzie. Wszystko wskazuje na to, ¿e bêdzie mocnym graczem w klasie ¶redni
ktos tu pisa³ ¿e halogeny powinny pój¶æ na dó³ zderzaka, zgadzam siê siê, daloby to lepszy efekt wizualny
ktos tu pisa³ ¿e halogeny powinny pój¶æ na dó³ zderzaka nie kto¶ tylko ja :roll: v-ride,
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl