Tym razem u japoñskiego producenta sake la³o siê strumieniami. To najlepszy dowód na wielki sukces, jakim jest wyprodukowanie rekorodwej liczby samochodów. Proszê sobie wyobraziæ, ¿e na drodze stawiamy pierwszy egzemplarz samochodu marki Mazda, a ma to miejsce 75 lat temu. Dok³adnie we wrze¶niu 1931 roku. Nie by³ to co prawda jeszcze typowy samochód, ale dostawczy trójko³owiec. Dalsz± czynno¶ci± jest zaparkowanie obok najnowszej Mazdy 2. Pytanie: Jak jest to mo¿liwe, aby obok siebie sta³y zaparkowane, pierwszy i ostatni (jubileuszowy), dwa modele tej samej marki z ró¿nych epok? By³oby to jednak mo¿liwe, ale pomiedzy tymi samochodami powinny zaparkowaæ jeszcze trzy kolejne modele. Jednak, gdyby Mazda ustawi³a obok siebie wszystkie dotychczas wyprodukowane przez siebie samochody, to te 40 mln egz., a¿ trzykrotnie okr±¿y³oby kulê ziemsk±. Podczas uroczysto¶ci, Hisakazu Imaki, prezydent Mazdy w hali produkcyjnej nr 2, tu¿ obok centrali w Hiroszimie, powiedzia³: Wyprodukowanie takiej liczby aut, to dla nas jeszcze nie oznacza koñca egzystencji. To dla nas dopiero pocz±tek kolejnych sukcesów. Szef japoñskiego producenta pochodzi z Hiroszimy i doskonale pamiêta odbudowê fabryki po zniszczeniach wojennych i zrzuceniu bomby atomowej przez Amerykanów. Fabryka nie uleg³a ca³kowitemu zniszczeniu, bo znajdowa³a siê za pagórkiem. Jednak do dzisiaj mo¿na tam znale¼æ ceg³y, które pochodz± z rozwalonych budowli. St±d te¿ Mazda jest tak¿e jednym z wa¿nych symboli Hiroszimy. Tekst zaczerpniêty z: http://img401.imageshack.us/img401/6941/logoer1.gif