Miłość jest trudną częścią naszego życia..
Witam.
Przejrza³em ju¿ sporo stron, ca³e allegro itd. za poszukiwaniem samochodu. :)
Potrzebujê auto du¿e. :)
Tzn. co¶ na wzór Volvo S40 czy Rovera 620.
Do tej pory je¼dzi³em Renault Megane Coupe, przyjemno¶æ mia³em tak¿e Seatem Ibiz± czy Fiatem Pand±.
Nabawi³em siê jak ja to mówiê: kompleksu ma³ych aut.
Szukam teraz czego¶ wiêkszego, najlepiej (chyba tylko!) diesla (³adnie trajkocze i ekonomiczny jest strasznie).
Poda³em wy¿ej o jak± wielko¶æ mi mnie wiecej chodzi i styl.
Znalaz³em parê fajnych ofert ww. Rovera 620. Rocznik 95-97 ca³kowicie mi odpowiada.
Cena tak do 12-13 tys. z³. (sprzedajê RMC za 9-10tys. resztê do³o¿ê).
W wyposa¿eniu powinny siê znale¼æ takie rzeczy jak:
ABS, elektr. szyby, klimatyzacja. O reszcie nie piszê, bo jak bêdzie to mieæ to bêdzie mieæ resztê. :-)
Czekam na propozycje, chocia¿ powiem, ¿e od Rovera bêdzie ciê¿ko mnie odwie¼æ. :P
Z góry dziêki,
pozdrawiam,
£ukasz.
od Rovera bêdzie ciê¿ko mnie odwie¼æ.
no to kupuj.
to ty bedziesz jezdzil tym autem a nie my, jesli jestes zdecydowany nie ma sensu cie przekonywac do czegos innego bo i tak pewnie postawisz na swoim.
no to kupuj.
no to kupuj :-)
by³o pisaæ pare tygodni temu bo w³asnie takiego mia³em na handel ;-)
ludzie bior± to ostatnio, niewiem czy dlatego ¿e tanie, czy poprostu dobre ;-)
Wszystko da sie zmieniæ.
Tydzieñ temu gdy nie znalem jeszcze Rovera, to bylem przekonany do Mitsubishi Carismy lub Toyoty Cariny. :-)
Stad mo¿e jest jeszcze jaki¶ fajny model który przegapi³em lub o którym nie zdawa³em sobie sprawy. :)
Lub rankingiem niezawodno¶ci itp. kto¶ cofnie mnie do poprzednich aut.
St±d to pytanie, by wyczerpaæ wszystkie mo¿liwo¶ci i wiedzieæ czego siê chce gdy dostanê kasê za Megane.
by³o pisaæ pare tygodni temu bo w³asnie takiego mia³em na handel ;-)
Parê tygodni temu to RMC nie przegiê³o i nie zrazi³o mnie maksymalnie do siebie. :-)
Parê tygodni temu to RMC nie przegiê³o i nie zrazi³o mnie maksymalnie do siebie. :-)
No to wszystko jej wina. Bo by³ 620 w dieselku z 98 roku ;-)
Carismê odrzuæ w przedbiegach, jedna wielka pora¿ka.
Carina bardzo dobra, konstrukcja na d³ugie lata jazdy, bardzo trwa³e silniki. Wytrzyma³o¶æ to najwiêkszy ich plus.
Tylko wygl±d wewnêtrzny wszystko psuje, odrazu odrzuca cz³owieka.
Rover du¿o przyjemniejszy. Jedynie niebraæ szejsetek z pierwszych lat produkcji bo wtedy dopracowane nieby³y. Rover 600 95 a rover 600 99 niebo a ziemia, niewiem co siê zmienia³o ale ró¿nica jest.
Pozatym na te nowsze sporo chêtnych jest.
Potrzebujê auto du¿e. :)Tzn. co¶ na wzór Volvo S40 oj Volvo male...
Znajomy mial 620 i bardzo chwalil, ale niestety sprzedal bo nie potrzebuje dwoch aut qw rodzinie. Malo palil, nie psul sie... ja bym bral :D
Mam taka malutka doradê w sprawie Roverów. S± ³adne, ekonomiczne, ale je¶li co¶ nawali to nie jest ciekawie ze znalezieniem czê¶ci w przystêpnej cenie,(np. u 200 kolegi pad³ silnik, bo poszed³ olej do wody i rozlecia³y siê wê¿e od wody i szukali¶my ich przez 2 miesi±ce dopiero okaza³o siê, ¿e mia³ jaki¶ kolega bo tylko znajdowali¶my te dla modeli z kierownic± po prawej stronie) to by³a masakra, sk³adanie silnika od podstaw ( bo serwis by³ bardzo drogi). A jeszcze co¶ czego niektórzy nie wiedz±: w tych samochodach szpilki ³±cz± g³owicê z misk± olejow± (czyli biegn± przez ca³y silnik) i jak raz rozbierze siê silnik to trzeba do z³o¿enia kopiæ nowe bo sie rozci±gnê³y i wydmuchuje uszczelkê pod g³owic± ,a one kosztuj ( nie wiem jak teraz) ale ponad 100z³ za jedn±.
Sam decyduj.
ale je¶li co¶ nawali to nie jest ciekawie ze znalezieniem czê¶ci w przystêpnej cenie fakt nie ma takiego przesytu jak dla Fordow, Opli, VW i innych, ale znalezc tez sie uda, bo wkoncu narod przytargal tego sporo do Polski...
Misiek, ¶wiêt± racjê mówi, tyle tego jest z kierownica po prawej stronie szczególnie ¿e g³owa boli, teraz ju¿ wszystko mo¿esz kupiæ nawet niewychodz±c z domu.
Niema problemu ju¿ teraz z czê¶ciami, obs³ug± czy czymkolwiek
Niema problemu ju¿ teraz z czê¶ciami, obs³ug± czy czymkolwiek
Zgadza siê. :)
Poczyta³em trochê o Roverach i wiem, ¿e je¶li trafisz dobrego mechanika to i z Roverem nie bêdzie mieæ problemów by go zrobiæ.
A czê¶ci mnóstwo. :] Wiem, ¿e nie ma siê czego obawiaæ.
Dodatkowo je¶li chodzi o te rzeczy to zawsze jest bli¼niacza pod tym wzglêdem Honda Accord. :]
oj Volvo male...
To nawet nie wiedzia³em... Mysla³em, ¿e co¶ podobnego do Roverka. :) Przynajmniej z zewn±trz i na zdjêciach.
-----
Tak off-topic mo¿e ma³y ale to co bym chcia³ tak naprawdê to np:
Chrysler 300M 8)
-----
Tylko wygl±d wewnêtrzny wszystko psuje, odrazu odrzuca cz³owieka.
Zewnêtrzny te¿. :P Ty³ jest taki "downowaty" Hehe. :) St±d urzek³ mnie Rover, bo w Carismie i Carinie co¶ mi nie pasowa³o z wygl±dem - ale wiadomo to te¿ ma je¼dziæ wiêc je¶li Carina by³aby du¿o lepsza itd. to kto wie. :)
Jedynie niebraæ szejsetek z pierwszych lat produkcji bo wtedy dopracowane nieby³y. Rover 600 95 a rover 600 99 niebo a ziemia,
I tu mnie zmartwi³e¶... Bo niestety za te pieni±dze (co nie jest pewne czy tyle dozbieram) ciê¿ko bêdzie dostaæ 98-99. Prêdzej w³asnie 96-97, lub bez dok³adania do Megane np. 95.
Mysla³em, ¿e co¶ podobnego do Roverka
inna klasa. Jak chcesz Volvo podobnej wielko¶ci, to S70, ale one s± dro¿sze od Rovera
http://otomoto.pl/in...how&id=C2554219
http://otomoto.pl/in...how&id=C2574431
http://otomoto.pl/in...how&id=C2565978
No to jak bêdzie 95-96 to patrz na wszystkie szczególy, jak plastiki do siebie pasuj±, czy nie chodz±, czy nie skrzypi±. Sprawd¼ ca³± elektrykê, klimê jak to chodzi. Poprostuy te starsze nieby³y tak dobrze dopracowane jak te nowsze no ale dieselka i tak mo¿na braæ. Tej klasy, z dieslem, za takie pieni±dze.
Jestem przekonany do nowszych, no ale napewno da siê znale¼æ i starszego w bdb stanie:-)
inna klasa. Jak chcesz Volvo podobnej wielko¶ci, to S70, ale one s± dro¿sze od Rovera
Dziêki za pomys³, ale Diesel do 15tys. z³ to tylko V70. :P
[size=9:][ Dodano: 21-04-2007, 12:02 ][/size:]
ak plastiki do siebie pasuj±, czy nie chodz±, czy nie skrzypi±. Sprawd¼ ca³± elektrykê, klimê jak to chodzi
Dziêki za poradê. :)
Przy RMC o tym zapomnia³em... :|
A no i jeszcze zapomnia³em, jak diesel to przejed¼ siê spory kawa³ek zobacz jak silnik chodzi, konkretnie chodzi o to czy turbo dobrze bracuje....czy turbinka za³±cza siê bez przerywania, bez przeskoków, czy dobrze ci±gnie ca³y czas.
Z tym te¿ bywa³y problemy. Tzn ten którego ja sprzedawa³em to mia³, dziadek z taxi przyje¿d¿a³ do mnie siê pytaæ to co to mo¿e byæ bo te¿ to mu siê zrobi³o no i wujaszka s±siad w 420 to samo ;]
czy turbinka za³±cza siê bez przerywania, bez przeskoków, czy dobrze ci±gnie ca³y czas.
No proszê, proszê. W ¿yciu bym siê nie spodziewa³, ¿e mo¿e co¶ takiego byæ "czêste".
Dziêki.
PS. Diesla nigdy nie mia³em, wiêc przy okazji zapytam:
- od ilu obrotów tak powinien ci±gn±æ? :)
- jaki jest taki rozs±dny górny przebieg dla Rovera 620 z dieslem w tys. km?
- od ilu obrotów tak powinien ci±gn±æ? :) oj mozesz go ciagnac ile chcesz, ale czy to nie mija sie z celem? bo Diesel, a aszczegolnie TurboDiesel maksymalny moment i moc osiaga w stosunkowo niskim zakresie obrotow ;)
a na zimnym nie deptaj wiecej niz 2500 obr/minute bo zywotnosc spadnie...
Misiek - napisa³em OD ilu obrotów. :) Tzn. mia³em sprawdziæ czy dobrze ci±gniê ca³y czas, to tak chcia³em zobaczyæ od ilu obrotów zaczyna siê ci±gniêcie. :P
No bywa, nic gro¼nego ale potrafi cz³owieka odenerwowaæ tylko.
A ci±gn±c powinno ju¿ od 1700-1800 dok±³dnie Ci nie powiem ale tak gdzie¶, ju¿ powinno byæ odczuwalne no i ci±gn±æ do koñca.
hmm do przebiegu to ci nikt nie powie bo teraz masa krêconych ale licznikowych to tak ko³o 200 tys bym siê trzyma³ i niewiele wiêcej.
Ty jeszcze dokrêcisz i za pare lat bêdzie ponad 300 i sprzedaæ bêdzie ciê¿ko.
Zreszt± co ja mówie, ka¿dy praktycznie ma po 130-180 tys :D :D
Nawet 15-20 letnie auta.....
¦wietnie. :)
Teraz tylko czekam a¿ Coupe wyjdzie z warsztatu i na sprzeda¿.
Macie mo¿e rozeznanie ile taniej od rêki daje komis za samochód w stosunku do allegro?
Tzn. powiedzmy, sprzedam auto na allegro za 10tys. z³ to ile mogê dostaæ od reki z komisu?
niemam pojêcia ile...czêsto robi± tak ¿e bior± dane auta, patrz± na allegro po ile stoj± najtañsze i daj± Ci jeszcze mniej ni¿ te tanie z allegro.
No chyba ¿e masz znajomego w³a¶ciciela to ci wstawi do komisu i da ci tyle ile za niego zap³±cili....no moze jaki¶ grosz dla siebie ale po znajomo¶ci tak robi±.
z CB widzê? :)
A jaki kolor deski?
¦wietne s± te takie kremowe czy jakie. Moim zdaniem idealnie roz¶wietlaj± wnêtrze.
A samochodzik ³adnie siê prezentowa³. :] Po tym jak w RMC mia³em (uppsss... mam :P) alufelgi stwierdzi³em, ¿e koniecznie musz± byæ w kolejnym aucie, a przynajmniej takie z czasem za³o¿ê. :]
no moze jaki¶ grosz dla siebie ale po znajomo¶ci tak robi±.
W takim razie fajnie by³oby mieæ znajomego... Niestety nie mam...
z CB widzê? :)A jaki kolor deski?
a no z cb. jak lecia³o siê prawie 1600km to przydatne by³o.
bacik 1.5m.
wnêtrze, ciemne, pó³skóra. Bardziej siê ludziom podoba, znacznie wiêcej chêtnych jest na rovera ciemnego w ¶rodku. Jasny niepraktyczny. Bradzo czêsto brudny w ¶rodku.
Bardziej siê ludziom podoba, znacznie wiêcej chêtnych jest na rovera ciemnego w ¶rodku.
Dla mnie bomba. :D Tañsze bêd± te jasne i mniej chêtnie kupowane. :] Lepsza szansa na okazje. :P
Jasny niepraktyczny
My¶la³em trochê o tym. I wywnioskowa³em, ¿e je¶li siê bêdzie dbaæ raz w tygodniu to chyba nie bêdzie tak ¼le... :>
Szczerze zawsze mia³em ciemne wnêtrza i by³o mi ciemno i szaro, st±d ochota na co¶ ja¶niejszego. :)
Bêdê musia³ usi±¶æ i zobaczyæ jak to bêdzie...
a no z cb. jak lecia³o siê prawie 1600km to przydatne by³o.bacik 1.5m.
Mia³bym to bym nie pogardzi³. :D
Mam takie pytanie?
Gdzie mo¿na kupiæ wszystkie oryginalne czê¶ci oczywi¶cie nowe do Rovera? Acha i gdzie s± serwisy, chcia³abym dostaæ adresy bo ja nie mogê znale¼æ. Remont samochodu kolegi by³ robiony rok temu i mieli¶my straszne problemy.
Gdzie mo¿na kupiæ wszystkie oryginalne czê¶ci oczywi¶cie nowe do Rovera? Acha i gdzie s± serwisy, chcia³abym dostaæ adresy bo ja nie mogê znale¼æ popytaj w salonach BMW..wkoncu to ten sam koncern :)
Gdzie mo¿na kupiæ wszystkie oryginalne czê¶ci oczywi¶cie nowe do Rovera? Acha i gdzie s± serwisy, chcia³abym dostaæ adresy bo ja nie mogê znale¼æ.
normalnie Rovery serwisuje siê u BMW, ale model 45 mo¿na u Hondy i tam te¿ s± markowe czê¶ci zamienne do tego modelu.
Ja z kolei mam takie pytanie:
Jak ju¿ wynajdê samochód, np. ten wi¶niowy co ostatnio link wklei³em, i kupiê go powiedzmy za 11tys.z³, to ile jeszcze wyjd± mnie op³aty? Bo jest na zagranicznych rejestracjach jeszcze...
Pytam, bo ju¿ siê pogubi³em z tymi wszystkimi op³atami, aferami jakie wypad³y w zwi±zku ze zwrotem akcyz itp. :)
Bo na allegro szanowni sprzedawcy pisz±, ¿e op³aty s± w okolicach 1000z³, ale czy to prawda, ¿e mog± wynie¶æ nawet 1500-1600z³?
:/
Upps... Pomyli³y mi siê fora... Linka nie dawa³em chyba.
Rover 620 SDi
Ale od kiedy sie po³aczy³y koncerny BMW i Rovera??
Bo ja o czyms takim nie s³ysza³am.
I chodzilo mi o oryginalne czê¶ci nie o zamienniki, bo takich nie uznaje.
Ale od kiedy sie po³aczy³y koncerny BMW i Rovera?? ...od dawna i nie to ze sie polaczyly, ale BMW wykupil ROVERa
o kur*a a to Ci hicior to ze Rover jest ¿ó³tych to wiedzialem, ale ze Forda :shock: nigdy o tym nie slyszalem... ale od 2003 roku Rover nalezy do BMW...
[quote="Misiek"]to ze Rover jest ¿ó³tych to wiedzialem, ale ze Forda :shock: nigdy o tym nie slyszalem... ale od 2003 roku Rover nalezy do BMW...[/quote
Rover przechodzi³ od Hondy, potem przez chwilê by³ u Forda, racja, ale mu siê nie op³aca³, wiêc kupi³o go BMW. Im te¿ auta siê nie sprzedawa³y, wiêc zlikwidowano markê, ale prawo do znaczka ma BMW(tak jak mia³ Mercedes do Maybacha). Chiñczycy po prostu produkuj± auta konstrukcji Rovera, chcieli go przej±æ, ale dyrekcja siê nie zgodzi³a. To by³ ich gwó¼d¼ do trumny.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl