Ford mondeo mk3 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

Pytanie szzczególnie do w³a¶cicieli ale innych te¿ prosze o informacje je¶li siê znaj± i maj± do czynienia :) W pracy czas na zmiany, wys³u¿one a szóstki na sprzeda¿ a przychodzi czas co¶ nowszego. Mia³y byæ albo lagunki ale odradzi³em oczywi¶cie te pude³ka a niby przychli³em sie do monde. Z tego co wiem to maj± byæ dieselki 2.0. Teraz pytanie czy jak siê za³aduje go mocno, znaczy praktycznie tyle ile napisane jest ¿e mo¿e uwie¼æ to czy ten silnik starcza? Auto bêdzie sporo je¼dzi³o i sporo wozi³o. Kombi oczywi¶cie. Jak tam jest z pod³og±? równa jest w baga¿niku czy za³amania jakie¶? Bo w sumie zale¿y na prostocie i pojemno¶ci. Zawieszenie? trwa³e? kosztowne? Bo pomys³ pad³ te¿ na a6 albo a4 z dieslem ale zawieszenie i ogólnie obs³uga droga. Szukamy czego¶ tañszego. Ja by³bym za mondeo no ale muszê siê upewniæ co do tego pojazdu. Wiem ¿e ch³opaki macie takie auta i z nimi na codzieñ macie do czynienia, ja pojadê poje¼dziæ ale przed kupnem pewnie dlatego pos³ucha³bym troche o mondeo. w sumie to pojechac do komisu poje¼dziæ to nieproblem ale chodzi mi o d³u¿sze u¿ytkowanie bo samochód bêdzie ciê¿ko pracowa³. Tylne siedzenia s± wyjmowane? i te¿ jak jest z pod³og±. Jeszcze kwestia wykoñczenia wnêtrza, a bardziej ty³y, bo o ile z przodu zawsze czysto i kulturka i w brydnych butach sie nei siada to z ty³u ró¿ne rzeczy sie wozi. Niema tam lipnych plastików które zaraz popêkaj±? z góry dzieki za wszystkie opinie. do koñca marca auto kusi byæ kupione !



ooo ooo to moze ja pierwszy jako wspolurzytkownik mondasa 2,0TDCi (130), kombiak.
czy jak siê za³aduje go mocno, znaczy praktycznie tyle ile napisane jest ¿e mo¿e uwie¼æ to czy ten silnik starcza? 4 osoby,+ bagaz na 2 tygodnie- czyli tak pod sufit wszystkiego co mozna zabrac zagranice- luz blues i robaczki, nie ma problemu, poza tym nic ciezkiego nasz nie wozi.
Jak tam jest z pod³og±? równa jest w baga¿niku czy za³amania jakie¶? Bo w sumie zale¿y na prostocie i pojemno¶ci. teoretycznie powinno byc plasko ale nie powiem bo polski wymysl upierdliwcow jakim jest kratka niepozwala polozyc oparc :? , nadkola mocno nie ograniczaja przestrzeni.
Zawieszenie? trwa³e? kosztowne? 70 000 tysiecy przebiegu i wszystko elegancko, nic jeszcze robione nie bylo.
Niema tam lipnych plastików które zaraz popêkaj±? troche "delikatne" sa pokrywki schowkow na gasnice,apteczke, i maskownice od dostepu do lamp, jakies takie tekturowe sa, jak mocniej czasniesz czyms to moga nie wytrzymac

to w sumie wypadda³oby siê przejechaæ i zobaczyæ to wykoñczenie, bo ten samochód raczej ma woziæ i to nie ma³e ani nie lekkie towary. Tak¿e to muszê zobaczyæ. Bo silnik i zawieszenie jak mówisz to chyba loozik.. A tej kratki wogole nieda sie wyrzuciæ i co¶ zrobiæ z siedzeniami ¿eby by³o wiecej przestrzeni ? bo czasem i co¶ d³ugiego jest to przewiezienia. jakie jest ¶rednie spalanie tego sprzetu? bo silnik taki sam by raczej by³. Powiedz mi jeszcze skrzynia 5 czy 6 biegów?


A tej kratki wogole nieda sie wyrzuciæ i co¶ zrobiæ z siedzeniami ¿eby by³o wiecej przestrzeni ?bo czasem i co¶ d³ugiego jest to przewiezienia. zalezy jak krata mocowana, ale z tego co wiem, teraz jest montowana do podlogi, wiec jedyne co mozna zrobic to ja wymontowac, albo wyciac dziure ;) bo nie ma mocowania do "sufitu", przynajmniej wszystkie jakie na razie widzialem tak maja...
Powiedz mi jeszcze skrzynia 5 czy 6 biegów? skrzynia jest 6-buiegowa dla 130-konnego modelu, 115 ma 5-tke
teoretycznie powinno byc plasko ale nie powiem jest plasko, siedzenia sie podnosi, a oparcie kladzie ;)
Teraz pytanie czy jak siê za³aduje go mocno, znaczy praktycznie tyle ile napisane jest ¿e mo¿e uwie¼æ to czy ten silnik starcza? starcza, ale jeszcze lepiej brac 2.2 TDCi 155 KM.
ale chodzi mi o d³u¿sze u¿ytkowanie bo samochód bêdzie ciê¿ko pracowa³. faktycznie "moj" ma 115 KM, ale i te 115 KM, przy 5 osobach i pelnym bagazniku tez sobie poprawnie radzi. Moj jest dosc mocno przez Ojca eksploatowany (mielismy budowe, ciagle cos wozi) smiga po dziurach (pod domem) i w zasadzie auto jest bardzo dobre. Powoli zaczynamy myslec nad MK IV A tak a propos to sa nowki? bo z tego co wiem to MK III konczy produkcje w tym miesiacu i modele sa juz sprzedane :shock:




tej kratki wogole nieda sie wyrzuciæ i co¶ zrobiæ z siedzeniami ¿eby by³o wiecej przestrzeni ? bo czasem i co¶ d³ugiego jest to przewiezienia. wywalic sie da ale to sie wiaze ze zmiana przeznaczenia auta z osobowo-towarowego na osobowy, zreszta nie wiem czy wy chcecie brac to na firme?! bo przeciez i tak sie chyba vatu nie odlicza juz ?!


A tak a propos to sa nowki? bo z tego co wiem to MK III konczy produkcje w tym miesiacu i modele sa juz sprzedane :shock: nie, s± to samochody jak ju¿ od ilu¶ tam lat tradycyjnie w granicach do 40 tys. czyli pare lat bêdzie mia³o.
skrzynia jest 6-buiegowa dla 130-konnego modelu, i raczej ten model bêdzie je¶li bedzie, niewiem tylko czy dla nas 6 skrynia to dobre rozwiazanie bêdzie ale te¿ siê pomy¶li. no i zostanie kwestia obejrzenia bagaznika dzieki za info


no i zostanie kwestia obejrzenia bagaznika wiekszy byl tylko w Vectrze C, ale to Opel ;) jesli mowa o autkach 2002-2005
niewiem tylko czy dla nas 6 skrynia to dobre rozwiazanie bêdzie ale te¿ siê pomy¶li. a dlaczego mialaby byc zla?


w granicach do 40 tys. tak 2002-2003 roczniki w takiej cenie chodza
Bajo napisa³/a:niewiem tylko czy dla nas 6 skrynia to dobre rozwiazanie bêdzie ale te¿ siê pomy¶li. a dlaczego mialaby byc zla? ponoc 5 jest wytrzymalsza i ma lepsze przelozenie. 6 ma krotkie pierwsze 2 biegi, 6 bieg wchodzi powyzej 120km/h


starcza, ale jeszcze lepiej brac 2.2 TDCi 155 KM. + chip ;-) no ale niestety to nie moje auto bêdzie i na takiego niema pieniedzy w ¿adnym wpyadku. bo to sporo dro¿sze.
wiekszy byl tylko w Vectrze C, ale to Opel ;) no ale jest jak mówisz, opla niechcemy, je¶li ju¿ niewypali mondeo to bêdzie jakie¶ audi. choæ nieukrywam ¿e chcia³bym ¿eby to by³o mondeo :)
a dlaczego mialaby byc zla?
ponoc 5 jest wytrzymalsza i ma lepsze przelozenie. choæby dlatego, chodzi g³ownie o prze³o¿enia skrzyni, jak na³o¿e towaru cie¿kiego to i tak u¿ywa³ szóstki nie bêde a tak jak mówie samochód bêdzie wozi³, tutaj niema co ukrywaæ. Szóstka w trasie, nadbieg to oczywiscie, przydatne ale niewiem czy niebêdzie zbêdna przy transporcie i to niekoniecznie na trasie tylko miasta i wsie. No ale to siê oka¿e. na bierz±co bêde informowa³. A spalanie jeszcze mnie interesuje....wiadomo ¿e mi nikt niepoda co do dziesiêten litra ale tak orientacyjnie, na pusto przy ciê¿kiej nodze w 10 sie zmieszcze?


A spalanie jeszcze mnie interesuje....wiadomo ¿e mi nikt niepoda co do dziesiêten litra ale tak orientacyjnie, na pusto przy ciê¿kiej nodze w 10 sie zmieszcze? spokojnie. Znajomy tez ma ciezka noge, chociaz nie wiem czy tak jak Ty i w miescie ma okolo 10 litrow:)
ponoc 5 jest wytrzymalsza i ma lepsze przelozenie. 6 z poczatku produkcji byla slaba, ale sie unormowalo :)

moj ojciec do spokojnych kierowcow nie nalzy, sporo po miescie jezdzi komputer wskazuje 7-7,5 zazwyczaj ja na trasie z kologrzegu do poznania wykrecilem 5,8l :D jechalem [u:]normalnie [/u:] :D maluchy mnie nie wyprzedzaly hehe malo hamowalem poprostu :D

akurat te silniki sa bardzo ekonomiczne, wiec nawet Tobie Bajo bedzie ciezko dojechac do 10 :P


Auto bêdzie sporo je¼dzi³o i sporo wozi³o. Kombi oczywi¶cie. kumpel w niemczech ma te¿ kombi (115km) i wozi nim (ca³y czas , nawet do ko¶cio³a) ok.500kg narzedzi i auto mu trzyma ju¿ dwa lata. z kolei ja kiedy¶ wioz³em 600kg paneli (do domu , jakie¶ 40km) , coprawda mam w kombi wyrównanie poziomu ale autko bez najmniejszych problemów dawa³o sobie rade.(130ps , 5-bieg)
Powiedz mi jeszcze skrzynia 5 czy 6 biegów? ja mam tak± i tak± , i powiem ¿e bardziej mi siê podoba 6-ka , ale te dwa pierwsze biegi maj± naprawde krótkie prze³o¿enia , ale pomaga zaoszczêdziæ na dieselku :D
nie, s± to samochody jak ju¿ od ilu¶ tam lat tradycyjnie w granicach do 40 tys. czyli pare lat bêdzie mia³o. to tak 04 powiniene¶ dostaæ bez problemu.
na pusto przy ciê¿kiej nodze w 10 sie zmieszcze? tyle bierze mój (kombi) przy autostradzie 220km/h , jak ca³y czas dusisz to tak to siê koñczy , (sed) pali ok 9litrów . takie normalne zpalanie to (kombi - miasto) ok. 7.5 l/100km a w (sed) komputer mi pokazuje 6.8l / 100 km trasa (kombi) ok 6 l , (sed) 5.5l co¶ odemnie : kombi jak najbardzie polecam , z do¶wiadczenia mojego kolegi ( w niemczech) naprawde daje rade jako auto do roboty brudnej , ba jako takie jest tam u¿ytkowane. pozdrawiam


naprawde daje rade jako auto do roboty brudnej , ba jako takie jest tam u¿ytkowane. no i u mnie bêdzie podobnie, jako ¿e firma budowlana to troche towaru siê wozi. Co prawda nie ceg³y ale te¿ cie¿kie rzeczy ;-) No ale jak tak to przekonuje siê coraz bardziej. I widzê ¿e skrzynia jaka bêdzie to wezme bo niebêdzie problemu z ni±. Spalanie ciekawi mnie w sumie, ciekawe jak to bedzie u mnie. No ale zobaczymy.
wiec nawet Tobie Bajo bedzie ciezko dojechac do 10 :P im mniej tym lepiej :P rozpisywaæ bêdzie sie tyle co na audi wiêc zostawaæ bedzie wiecej dla mnie :P jeszcze raz dziêki


No ale jak tak to przekonuje siê coraz bardziej. u nas pod ZG jest Rockwool i oni od wielu wielu lat jezdza na Mondeo, Focusach, ostatnio na C-MAX i jedno nowe Galaxy ;) auto roboczo-reprezentacyjne. Wytrzymalosc jak u malo ktorego :)


no i u mnie bêdzie podobnie, jako ¿e firma budowlana to troche towaru siê wozi. Co prawda nie ceg³y ale te¿ cie¿kie rzeczy wiem jak to jest sam wo¿e moim kombiaczkiem cement , p³yty granitowe itp. pod tym wzglêdem pierwsza klasa . raz wioz³em nim obrotnice z niemiec do polski (tylko 300kg) ¶r.1,2m na palecie , piêkna sprawa .

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl