Marka i Model: Ford Fiesta Silnik: 1.25, 16V, 75 KM Wersja Wyposa¿enia: Promocyjna, GoldX Elementy Wyposa¿enia: - 4 podusie, ABS+EBD,halogeny, elektryczne podnoszone szyby przednie, podgrzewana przednia szyba, automatycznie sk³adane lusterka boczne, niefabryczne radio CD/MP3- Kenwood+2 glosniki, dodatkowe wejscie AUDIO, 15-calowe aluski, opozniacz wy³±czania ¶wiatel, kierunkowskazy przy delikatnym nacisnieciu mruga 3-krotnie, automatyczna wycieraczka tylnej szyby (gdy dzialaja przednie i wrzucisz wsteczny to siê w³±cza), klima manualna, lakier metalizowany TANGO, przyciemniane szyby (nie czarne, lecz przyciemniane) Rok Produkcji:2006 Okres U¿ytkowania: Autko mamy od marca 2007 roku Przebieg:2000 km Spalanie: Auto jest nowe, jeszcze nie "dotarte" spalanie w granicach 7-7,5 litrow w miescie jest na dosc akceptowalnym poziomie, na trasie "zjecha³o" do 6,5 litra. Auto ma 45-litrowy zbiornik paliwa, wiec bak starcza na okolo 600 km w miescie. Silnik: Jest zwawy, ladnie sie zbiera na II i III biegu, jednak jest to wysokoobrotowy, zyc zaczyna po minieciu 3,5 tys obrotow. Rajdowcem nie jest, ale jest wystarczajacy, przy wyprzedzaniu zbiera sie ladnie. Przeglady co 20 tys km. Zawieszenie: Dosc twarde jak na ten samochod, chociaz nie powiem ze nie wygodne. dobrze trzyma sie drogi, jednak bywa mocno podsterowny (moze wina opon: Continental ContiPremiumContact) Wnêtrze: Przyjemne, utrzymane w ciemnej tonacji, wszystko poza konsola srodkowa zrobione z milego w dotyku materialu, niby plastik, ale mily. Konsola z przelacznikami jest twarda, siakas taka nieco tandetna. Schowek przed pasazerem obszerny, schowek na podszybiu nie wiem po co jest :roll: czego sie tam nie polozy albo spadnie przy skrecaniu, przyspieszaniu, albo sie zniszczy, nie ma zadnej maty antyposlizgowej, goly plastik. Bagaznik jak na B segment jest spory, duzym plusem jest skladana tylna kanapa. Fotele z przodu sa masywne, w miare trzymaja na boki, z tylu na nogi sporo miejsca, 4 osoby podrozuja wygodnie, wiadomo nie w warunkach z kompaktow, albo klasy sredniej, ale jest dobrze. Kierownica dobrze wyprofilowana, ale twarda. Awaryjno¶æ: Auto nowe, pomijam ten punkt Plusy: + duzy bagaznik + bogate wyposazenie + sporo miejsca + zwawy, niepozorny silnik + akceptowalne spalanie + dobra widoczno¶æ, zaglowki w oparciu tylnej kanapy chowaja sie na "zero" [/b]Minusy:[/b]: - nieprzyjemny plastik na srodku - twarda kierownica - nieosloniety wiatrak, ktory na piachu bardzo kurzy - nisko usytuowany przedni zderzak z guma zabezpieczajaca (niby), ktory czesto haczy o krawezniki Podsumowanie: Auto godne polecenia, szczegolnie niewielkim rodzinom, studentom (fakt ze nowki nie kupia, ale obecny egzemplarz przeszedl niedawno lifting) oraz warto sie zastanowiæ, jezeli ma byc II autem w rodzinie. Koszta uzytkowania nie sa bardzo duze. http://img388.imageshack.us/img388/378/fordfiesta1jp7.jpg http://img230.imageshack.us/img230/5026/fordfiesta2zr1.jpg