Miłość jest trudną częścią naszego życia..
Wszystko by³o OK,a¿ nagle siê zaczê³o.
Po uruchomieniu silnik pracuje ,po kilku minutach, jak siê nagrzeje -silnik ga¶nie.Dzieje siê tak i na LPG i na benzynie.Instalacja BINGO M +¶ruba regulacyjna.Nie wiem co tam jesz cze w nim siedzi bo mam go od kilku dni.
Mo¿liwe ¿e jest to zanik napiêcia na aparat zap³onowy,ale nie wiem jak to sprawdziæ.Jak wystygnie troszkê to odpala.Co robiæ?
Nowe uwagi
.Przed t± awari± ,by³o tak,¿e podczas jazdy na gazie brakowa³o silnikowi si³y(gazu),musia³em przy ruszaniu prze³±czaæ na benzynê,ale silnik nie gas³.Nastêpnego dnia silnik dobrze chodzi³ na gazie,ale zaczê³y siê problemy z ga¶niêciem.Dzisiaj znowu straci³ moc na gazie.Gdzie szukaæ?
Przewody, ¶wiece.. :roll:
Co tam jeszcze by³o.. :oops:
Gdzie szukaæ?
Dla mnie jest to prawdopodobna przyczyna awarii uk³adu zap³onowego.
Napisz sk±d jeste¶ mo¿e kogo¶ Tobie polecê. Przez internet diagnoza silnika którego nie znam jest dla mnie trudna, choæ metodologia jest ta sama.
Sprawdzam napiêcie ³adowania.
Sprawdzam masowanie na g³owicê, co jest wa¿ne dla uk³adu zap³onowego.
Sprawdzam stan ¶wiecy zap³onowej zaraz po zga¶niêciu motoru, co daje mi wgl±d na sk³ad mieszanki.
Je¿eli masz tam jeszcze rozdzielacz zap³onu, to czêsto awari± jest palec rozdzielacza z rezystorem, lub po prostu cewka zap³onowa. Mo¿esz pomacaæ j±, raz na milion zdarza siê i¿ jest gor±ca, wtedy wiadomo... ;)
Cewka wymieniona ,palec OK.,ale to nie to,bo jak napisa³em ,po kilkunastu minutach zapala.Podej¿ewam immobiliser,ale nie wiem co z nim mo¿na zrobiæ,aby go obej¶æ
[size=9:][ Dodano: 02-07-2008, 6:07 ][/size:]
By³em na testerze Chryslera. na 90% czujnik wa³u.Szukam w u¿ywkach,jak za³o¿ê zdam relacjê.Swoj± drog± ,co to za testery,¿e nie mog± powiedzieæ na 100%
[size=9:][ Dodano: 04-07-2008, 7:04 ][/size:]
Sprawa rozwi±zana -czujnik
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl