Oferta du¿ych luksusowych coupe w chwili obecnej jest nieco ograniczona i klienci mog± wybieraæ praktycznie tylko z dwóch modeli, którymi s± Bentley Continental GT i Mercedes-Benz CL. Klientom, którzy zdecyduj± siê na luksusowe coupe Mercedes-Benz CL, mo¿e siê wydawaæ, ¿e samochód jest zbyt konserwatywny. W tedy nie ma ³atwiejszego rozwi±zania, ni¿ wybraæ siê do spó³ki Brabus i zamówiæ modyfikacjê Brabus SV12 S Biturbo. Tuner w swoich materia³ach podaje, ¿e pojazd w chwili obecnej jest najszybszym i najmocniejszym 4-miejscowym coupe. Pod mask± znajdziemy 12-cylindrowy silnik do³adowany dwiema turbosprê¿arkami. Jednostka napêdowa pochodz±ca z CL 600 zosta³a zwiêkszona z 5,5 do 6,3 l i oferuje moc 537 kW (730 KM) przy 5100 obr./min oraz moment obrotowy 1320 Nm od 2100 obr./min, który ograniczono jednak do 1100 Nm. Silnik oprócz zwiêkszonej pojemno¶ci otrzyma³ tak¿e ca³± masê innych modyfikacji, takich jak wiêksze turbosprê¿arki, du¿± ch³odnicê st³oczonego powietrza, zmodyfikowany uk³ad wydechowy ze sportowym katalizatorem czy przeprogramowan± jednostkê steruj±c±. Jednostka zaspokoi tak¿e ekologów, gdy¿ spe³nia normê Euro IV. Przeniesieniem si³y napêdowej na tylne ko³a zajmuje siê zmodyfikowany 5-biegowy automat. Na ¿yczenie Brabus zamontuje w coupe dyferencja³ samoblokuj±cy. Brabus SV12 S Biturbo Coupe mo¿e siê pochwaliæ tak¿e piekielnymi osi±gami. Prêdko¶æ maksymaln± ograniczono elektronicznie do 340 km/h. Od 0 do 100 km/h auto przy¶piesza w 4,0 s, a do 200 km/h rozpêdza siê w 11,9 s. Do tych osi±gów trzeba by³o dostosowaæ tak¿e aerodynamikê auta, któr± doprawiono zestawem spojlerów zestrojonym w tunelu aerodynamicznym. Dwunastocylindrowe coupe nie jest ¿adn± kruszynk±, tak wiêc nie zaskakuje, ¿e Brabus otrzyma³ nowe hamulce – z przodu o ¶rednicy 380 mm z 12-t³oczkowymi zaciskami, z ty³u 355 mm z 6-t³oczkowymi zaciskami. Brabus poszpera³ tak¿e przy systemie zawieszenia ABC, który znajduje siê w wyposa¿eniu seryjnym, dziêki czemu uda³o siê obni¿yæ prze¶wit o 25 mm. Du¿y samochód wymaga tak¿e du¿ych kó³. Brabus oferuje rozmiary od 18-21 cali. Najwiêksze dostêpne ko³a to Brabus Monoblok VI w rozmiarze 9Jx21 z przodu i 10,5Jx21 z ty³u, na których zamontowano opony 265/30 ZR 21 i 295/30 ZR 21. Brabus poleca opony marek Pirelli lub Yokohama. ¯eby zapewniæ optymalne przeniesienie si³y napêdowej na drogê, Brabus musia³ poprawiæ równie¿ system stabilizacji, który zapewnia, by kierowca nie spali³ tylnych opon zaraz przy pierwszym ruszaniu. Brabus nie skupi³ siê zaledwie na du¿ych osi±gach i doskona³ych w³a¶ciwo¶ciach jezdnych, ale podrasowa³ tak¿e wnêtrze, które na ¿±danie klienta mo¿e otrzymaæ skórzan± tapicerkê Mastik lub Alcantara. Diody w progach o¶wietlaj± okolicê samochodu i zapala siê w momencie, kiedy do samochodu zbli¿a siê kierowca z kart± dostêpu systemu keyless entry. Za kompletny Brabus SV12 S Biturbo Coupe tuner ¿±da 178 980 euro, mo¿na jednak zmodyfikowaæ samochód przywieziony przez klienta. http://img166.imageshack.us/img166/3751/65000752ru7.th.jpghttp://img523.imageshack.us/img523/6639/64328449al9.th.jpghttp://img512.imageshack.us/img512/1417/53155265fa0.th.jpg Zdjêcia i tekst zaczerpniête z: http://www.roadlook.pl/skins/2006b/img/logo.gif